2002-2004 Jeep Grand Cherokee 2.7 Crd Almak İçin Bilgi

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ogzygt Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 31
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 43,400
Aynen kısa ve net tabi bu arada temizini de bulmak lazım
temiz bulmak biraz şans işi, ayrıca aracı bulunca en az iki servise gösterin.
6 ayda bir el değiştirmiş araçlardan da pek hayır gelmez (bence).
bakımlarının da düzgün yapılmış olması gerek. bu çok önemli, sıvı değişimleri zamanında yapıldıysa ve düzgün kullanıldıysa pek sıkıntı çıkarmaz. ama "bu araba sıfır masraf" diyene de inanma
 

Etiketler
temiz bulmak biraz şans işi, ayrıca aracı bulunca en az iki servise gösterin.
6 ayda bir el değiştirmiş araçlardan da pek hayır gelmez (bence).
bakımlarının da düzgün yapılmış olması gerek. bu çok önemli, sıvı değişimleri zamanında yapıldıysa ve düzgün kullanıldıysa pek sıkıntı çıkarmaz. ama "bu araba sıfır masraf" diyene de inanma
Şu an freelander kullanıyorum masraf konusunda tecrübeliyim :smiley:
 

Elbette malum sitede temizi de vardır. Bu araçların temizini istiyorsanız 65 bin TL altında olan araçlara bakmamanız gerekir. Evet ne kadar çok servise gösterseniz o kadar iyi. Sahibi titiz olmalı. Bunun için aracın yedek anahtarları olmalı. Ayrıca kullanma kitapçıkları da olmalı. Periyodik bakımı, yağ bakımı gibi servis kayıtları tam ve saklanmış olmalı. Böyle bir satıcının aracı alınabilir. Hele ki çalışmayan hiç bir aksamı yoksa bu daha da iyi. Bu araçlar temiz araçlardır. Sahipleri de aracına bakan araçlardır. Araç kaportasında değişim yok ise boya olması normal karşılanabilir. Sonuçta heybetli araçlar bunlar. Kör noktaları binek araca göre çok fazladır.
 

verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. Size katılıyorum bu araca binen kişi değerini biliyorsa zaten bakımını aksatmadan yapmıştır. modeli eskide olsa yeni bir çok araca göre daha sağlam ve daha havalı yakın zamanda almayı planlıyorum.
 

Bu araçların bakımları maliyet olarak oldukça yüksek. O yüzden sahiplerinin resmi servis yerine özel servislere yöneliyor. Bu yüzden pek öyle sizin dediğiniz gibi bakımları sürekli serviste yapılmış araç bulmak, hele de kayıtlarını bulmak çok zor gibi geliyor bana. Bahsettiğiniz temizlikte bir araç bulmanız tamamen sizin şansınıza kalmış.
 



Ynt: 2002-2004 Jeep Grand Cherokee 2.7 Crd Almak İçin Bilgi

merhabalar öncelikle hayırlı olsun .Bende bu aractan vardı 2005 model geçen yıl sattım benim araç 220000 bin km de idi aracın kronik bir rahatsızlık yoktu enjektor pulları bazen bozuluyordu onlar da 5 tl gibi birşeydi şanzımana gelince bazen tutukluk yaptığı doğrudur benim araçta da tutukluk yapıyorud fakat sonradan cozduk olayı akü zayıfmış mesela sensorleri algılamıyordu vites takılı kalıyordu aküyü değiştirdim sorun cözüldü valla sattım ama hala araçta gözüm var tekrar almayı düşünüyorum aracın motoru şanzımanı mercedes zaten bakımları mercedesde yaptırabilirsin yedek parçada sorun yaşamassın .eğer olurda motor şanziman ile ilgili parça lazım olursa jeepcilerden alma mercedescilerden al parça kod numarası ile iste jeep cilerde 2-3 katı pahalı olabiliyor şanzıman kartı ise 1300 tl idi geçen yıl benimkinide değiştiriyorlardı az kalsın ama akü ile tesadüfen çözdük olayı araba sağlam araba yolda bırakmaz cok arıza lambası yakar ama sonra soner kendi bazen yanar kendini korumaya alır motor 3000 deviri geçmez bosch servisine yada mercedes servisine git 20 tl ver sondur bunu yapmasının sebebi bazen sensorler okumuyor yada filtrelerin dolu olunca yapabilir bu şekilde yani kafanıza takılan bir soru olursa 5339279255 den yardımcı olabilirim .bende alırken cok araştırdım herşeyini didik didik öğrendik şu an komple dağıtır toplarım güzel di fakat araziye cok fazla vuramıyordum acıyordum aman altını vurmasın aman burası çizilmesin diye o yuzden şu an puma defender aldım onunla devam ediyorum napalım 4x4 hastalıktır bir bindinmi bırakmak mümkün değil .saygılar mert :smiley: ;)


slm ustad bende 2.7 crd overland kullanicisiyim. muglaya tatile geldim ve 5. enjektorum sanirim pul arizasi verdi cıt cıt ses geliyor...enjektorlerin oldugu bolume hafif su dokunce 5. enjektorun oldugu yerde su atiyor yukariya. bu sekilde testettim. sorum şu adanada yaşıyorum ve tatilden adanadaki ustama gidene kadar 1.500 km felan yapmam gerekiyor. ustami aradim sıkıştirma sorun olmaz idare eder gelene dek dedi. kalici bir hasara yada daha buyuk bir probleme yol acarmiyiz 1.500 km rotarli ustaya gidecegiz diye ??? yoksa mugla izmir de bir usta bulup acil yaptirnalimiyim ??? tereddut yasadim.
 

slm ustad bende 2.7 crd overland kullanicisiyim. muglaya tatile geldim ve 5. enjektorum sanirim pul arizasi verdi cıt cıt ses geliyor...enjektorlerin oldugu bolume hafif su dokunce 5. enjektorun oldugu yerde su atiyor yukariya. bu sekilde testettim. sorum şu adanada yaşıyorum ve tatilden adanadaki ustama gidene kadar 1.500 km felan yapmam gerekiyor. ustami aradim sıkıştirma sorun olmaz idare eder gelene dek dedi. kalici bir hasara yada daha buyuk bir probleme yol acarmiyiz 1.500 km rotarli ustaya gidecegiz diye ??? yoksa mugla izmir de bir usta bulup acil yaptirnalimiyim ??? tereddut yasadim.
izmir'e dikkat, forumdakiler ustalardan çok şikayetçi..
 

4 silindirle de gelirmi acaba fişini çekseniz... 6 silindir olsa 5 silindirle gayet güzel çalışırdı da bilemedim şimdi.

izmirde düzgün bosch dizel servisi varsa orada yaparlar.
 


500km gittim alanyadan suan marmarise tlf da usta sıkıştırma gelir dedi...bir kac gun mugladayim haftaya izmire ulasacagim. suan 4 silindir calisiyor gibi zaten. gucten baya dustu ama 2bin deviri gecmeden simdilik idare ediyorum. izmirde ayhan usta diye birinin adi geciyor internette. onu aradim 5.enjektor bilinen bir kronik ariza zaten vidyo gonderdim motordan. zorlamadan gel dedi bakalim gitcem yanina..
 



500km gittim alanyadan suan marmarise tlf da usta sıkıştırma gelir dedi...bir kac gun mugladayim haftaya izmire ulasacagim. suan 4 silindir calisiyor gibi zaten. gucten baya dustu ama 2bin deviri gecmeden simdilik idare ediyorum. izmirde ayhan usta diye birinin adi geciyor internette. onu aradim 5.enjektor bilinen bir kronik ariza zaten vidyo gonderdim motordan. zorlamadan gel dedi bakalim gitcem yanina..
pek tavsiye etmem ama yine de sen bilirsin.
 

izmir'e dikkat, forumdakiler ustalardan çok şikayetçi..

bana kalirsa hicbisey olmaz bende mercedes e270 cdi vardi ayni motordan var sizin aractada bu arabalarda enjektor diplerinden kompressor kacirmasi hastaliktir cok takilmayin fisini cekmenize gerek yok sadece biraz fazla yakar mazot kacirir bise ses yapar cekisten cok az duser hissetmezsiniz bile


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

MERHABALAR BU FORUMDA YENİYİM. SİZDEN 2002-2004 CRD GRAND CHEROKEE HAKKINDA BİGİLERİNİZE İHTİYAÇ DUYUYORUM. ÇOKTANDIR BU ARAÇTAN ALMAK İSTİYORUM. AMA BİR TÜRLÜ 35000 KM DEKİ GARANTİLİ ARACIMI VERİP 10 YAŞINDAKİ DİZEL BİR ARACI ALMAK MANTIKLI MI BİLEMİYORUM. İNTERNET DE BİRAZ ARAŞTIRDIM FİYAT SORDUM HERKES AYRI BİR ŞEY SÖYLÜYOR. BU ARAC HAKKINDA ÖNCEDEN BİNMİŞ KULLANMIŞ MASRAFLARINI ÇEKMİŞ BİR ARKADAŞIN BİLGİLERİNE İHTİYACIM VAR YARDIM EDERSENİZ SEVİNİRİM.

ÖNCELİKLE.. ;

BU ARACIN BOZULMA YADA PARÇA İSTEME SIKLIĞI NEDİR
SIFIR ORİJİNAL PARÇALARI BULUNUYOR MU ?
MOTOR SESİ İÇERİ ÇOK ALIYOR MU ?
ALMAYI DÜŞÜNDÜĞÜM BİR ARAÇTA ŞANZIMAN KART OKUYUCU DİYE BİR İBARE DUYDUM 2.VE 3. VİTESE GEÇİŞTE HAFİF Bİ SES TIKIRTI HİSSETTİRİYORMUŞ.O NEDİR PAHALI MIDIR KOLAY PARÇASI BULUNUR MU ?

ALMAK İÇİN EN ÇOK NELERİ GÖSTERMEK NELERE DİKKAT ETMEK GEREKİR.
200 BİN VE 350 BİN KM ARASI BU ARACLAR İÇİN İDEAL Mİ ALINABİLİR Mİ
MEKANİK AKSAM DA ALIRKEN NELERE DİKKAT ETMEK GEREKİR.
ÖZELLİKLE 38 BİN 39 BİN TL YE KADAR BU ARAÇLARDAN VAR BU FİYATA ALMAK DOĞRU MUDUR. BU FİYATDA OLAN ARAÇLAR BİZİ YIPRATIR ÜZER Mİ ?

ARAÇ HAKKINDA HİÇ BİLGİM OLMADIĞI İÇİN FAZLA DETAYDA SORU SORAMIYORUM BAŞKA BİLGİLERE DETAYLARA SAHİPSENİZ BENİMLE PAYLAŞIR MISINIZ. YENİ ARACIMLA TAKAS ETMEYE DEĞER Mİ?
İLGİNİZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDİYORUM.

ben senin yerinde olsam mazot kalitesinin 0 oldugu turkiyede bu araci almaya cekinirdim bende w211 kasa e270 cdi mercedes vardi bu aracin ne icinin sesini kesebilirsin ne motorun sesini yalitabilirsin ne de arabanin titresimini kesebilirsin bu araclar asiri derecede gurultulu calisir hatta etraftaki ustaciklar sana surekli bu araba sibop vuruyo diye seni surekli kaygilandiracaklar bi sure sonra sende onlar gibi dusunmeye baslayacaksin
bu araclar benzinliler gibi pek hararet yapmazlar ama enjektor patlatmaya pek yatkindirlar genelde enjektorlerin altindan surekli kompressor kacirirlar bu da arabanin icinden bile duyulabilen cik cik cik vik cik sesu surekli kulaginizda kupe olacak

benim fikrimi soracak olursaniz ille bu kasadan olsun istiyorsaniz 4.7 benzin lpg lisini alin bulabiliyorsaniz bide dusuk km li olsun tadindan yenmez yakiti dusunuyorsaniz kesinlikle 4.7 ye yonelin ulkemizde mazotlu arabanin bi avantaji kalmadi ben 100 tl lik gaz ile 150 km yol yapiyorum full sehir ici otobana cikmadan..
yardimci olduysam be mutlu bana


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

k
bana kalirsa hicbisey olmaz bende mercedes e270 cdi vardi ayni motordan var sizin aractada bu arabalarda enjektor diplerinden kompressor kacirmasi hastaliktir cok takilmayin fisini cekmenize gerek yok sadece biraz fazla yakar mazot kacirir bise ses yapar cekisten cok az duser hissetmezsiniz bile


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Bakalım...kronik sorun haklisiniz. adana, antalya, mugla, izmir ve geri dönüş tatil planim nedeniyle ciktim yola...antalyada 5.enjektör kacirma sesi algiladim. bu arada 5 yildir bu jeep i kullaniyorum. kullsndikca sesinden nerede ne var artik anliyorsunuz. simdiye kadar hep adanada yada yakinlarda 5 yil icinde 3 kere farkli enjektorlerde kacirma oldu. usta yakin oldugu icin halledildi. ilk defa uzun yolda basima geldi bu da ayri bir tecrube oluyor. izmirde ayhan usta vardi bir ara onceki gelislerde kucuk bir sorun icin yamina ugramis tanismistim. onu aradim antalyada gelir dedi. muglada tatilime devam ediyorum. mugla marmaris aradi yolu bilenler bilir dik yokuşlu. iki gunfur mugla marmaris arasi gidip geldim 2 kez. yokusta 60/70 le 2bin devirde ciktim zorlamadim. suan icinsorun yok gibi. bir kac gunde bodrumda kalacagim. persembe gibi izmirde ustayla buluscaz bakalim. antalyadan buyana 700km. yol gecti. bir 300/400 km daha gececek izmire kadar. 4 enjektorle bin kusur km. gitmis olacagim tabiki kontrollu. bakalim isin sonu neye varacak. mugla cevresinde malesef usta yok. eger izmir enjektor halledilince sorunsuz konu kapanirsa bir kez daha jeep kullanicisi olarak memnun olacagim. hakkini vermek lazim arabayi iyi yapan yolda birakmamasidir. tabi daha 400km yol tepmeli. ßuan icin hic bir ışık yakmadi.

bu arada bu sorundan bagimsiz kalitesiz yakit uyari lambam ara ara 3 aydir yaniyor. kontak kapayinca yeniden yanmasi bazen onkm bazen 100km buluyor. ustam sensorde ariza vardir dedi. istersen baypas ederiz istersen sensor alirsin dedi. bu arada 5 yildir shellden baska yakit almadim. hep mahallemdeki shelden aldim sadece tatillerde diger shellerden aldim. yakitim da problem yok yani.
 

evet arkadaslar bu gün izmire geldim ve bornova 3.oto sanayindeki atolyesinde ayhan ustayla bulustuk. bu arada alanyada yaptigim su testinde 5.enjektor pulu kacirdigi ortaya cikmisti ve bu şekilde yaklaşım bin km mugla marmaris bodrum ve izmire geldim. araci 2bin devirin ustunde kullanmadim. araci ustaya goturdum biraz isi vardi biraktim. sonra dondugumde araci calistirdik su testini yaptik ve kacirma olmadigini soyledi usta. cit cit seside durmustu. problem yok suan dedi. cok sasirdim usta bazen pul yerine geri oturabiliyor kacirma ortadan kalkiyor dedi. yani buna bebzer bir durum ilk defa yasadim cunku onceki bebser enjektor arizalarinda ustaya kisa surede goturmustum. sonuc olarak ayhan usta parada kabul etmedi. işinde uzman aciklayici bilgileri var. izmirdeki ustqm artik kendisi. şansli mi desem şanssizmi desem bir yari yol tatili gecirdim ama simdilik sorun ortadan kalkmis. donuste afyon konya ustunden ankaraya donecegim. zorlu yol olmadigindan umarim problem cikmaz. iyigunler.
 



Sesi kesilmesi normal. AMa bu bir daha olmayacak anlamına gelmez ki olacak. Sürekli yapıyor ise ve enjektör diplerinde kirlenme varsa bakım zamanı gelmiş demektir. Ama sana önerim bütçen uygun ise yenisi ile değiştir. Ben bakımını yaptım ama orijinali gibi olmadı. Bir de işin kötü yanı enjektörü sökmek değil. enjektörü yapan kişinin ustalığı. Ustalığı iyi değil ise araca takana kadar kesin oldu diyemezsin. Benim ilk bakımımda enjektör ustasının gazabına uğradım. Usta dedik ama ustalığı yokmuş.. 2 hafta içinde 2 kez enjektörleri söküp bakımını yaptırdım. 5000 bin TL param gitti.. Yenisini alıp taksaydım 6.000 TL olacaktı.. O sebep ile pişmanlığım var. Umarım senin tek seferde sorun çözülür. Ama önerim yenisini alıp takman.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,677
Mesajlar
1,522,018
Kayıtlı Üye Sayımız
166,527
Kaydolan Son Üyemiz
Selma Yörük

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst