2001 pajero pinin 5k

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Mossin Nagant Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 50
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 23,883
Ynt: 2001 pajero pinin 5k

Sayın Muhastr 2.0 gdi daha iyi olur aslında..arada çok fark yok iken büyük motor daha avantajlı olabilir..ama 1.8 de kasayı layıki ile çeker..siz zaten kafanızdaki projeyi yazmışsınız..amacınız ofroad olmasaydı 5 kapılı alın derdim..3 kapılının yaklaşma, karın ve uzaklaşma açıları mükemmeldir..arkada LSD kilit genelde standarttır..Yalnız 1.8 lerin bazılarında gerçek arazi şanzımanı (manuel 2H, 4H, 4HLoc, 4HLLoc) olmuyor, suvlardaki gibi çekişi kendi otomatik dengeleyen arazi şanzımanı oluyorki bunu tavsiye etmem..Özetle arazi vitesi kolunun olduğu model olduğundan emin olun..Kit takmadan iyi bir lastik seçimi ile yaptıklarına hayret edeceksiniz..Lastik ebatını 215 65 16 dan 215 70 16 ya çıkarmanızı tavsiye ederim..Güvenlik ve güçten ödün vermeden yerden 1 cm daha yükseltmiş olursunuz..selamlar..

 

Etiketler
Ynt: 2001 Pajero Pinin 5k

 

Konunun üzerinden baya zaman geçmiş bu aslında avantaj herkes yeteri kadar tecrübe edinmiş. EVEEET abilerim benim sorum şu ama lütfen anladığınız ve bildiğiniz kadar cevap verin. Ben hem günlük şehiriçi hem keyif amacı ile bir araç bakıyorum Muğla Dalaman da ikamet ediyorum yani sahil kenarında bu sebeple kumda iyi olacak bu araç tabii ki arazide de. Elimde 2011 1.5 dCi clio grandtour executive var bununla başabaş yada üstüne para alabileceğim araç olmalı. Şuana kadar araştırmalarım sonucunda Daihatsu Terios 1.5 2006 üstü yada Mitsubishi Pajero 2004 1.8 Pinin ( gdi olmayan) düz yada 2.0 gdi Pinin arasında kaldım. Bütçesi çok yüksek olan biri değilim. Lpg li olursa çok iyi olur yakıt tüketimi açısından. Suzuki düşünmüyorum parçası çok pahalı. Varsa güzel bilgi ve fikirleriniz lütfen paylaşın. Teşekkür ederim ...
 

SON KONULAR - FORUM