2001 Model Lr Discovery Td5 Düzeltme Ve Yenileme Çalışmaları

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan troyexplorer Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 584
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 125,788
Bagaj kapı trimini sökmeye niyeti olanlar için bir uyarı daha söylim, kapı trimi kalın mukavva tarzı bir maddeden , klipsleri kurtarmaya çalışırken yırtılma ihtimali çok yüksek dikkatli olun
 

Etiketler
Bagaj kapı trimini sökmeye niyeti olanlar için bir uyarı daha söylim, kapı trimi kalın mukavva tarzı bir maddeden , klipsleri kurtarmaya çalışırken yırtılma ihtimali çok yüksek dikkatli olun
1 haftadır bagajım açılmıyor nasıl yapıcam bilmiyorum içerden trimi söksem bagajı açıp kilidi tamir edebilirmiyim acaba ?
 

Nasıl açılmıyor dili içerden çeksen bile açılmıyormu?​
Şayet kilit bozulduysa Zaten iç trimi sökmek zorundasın başka türlü çıkmaz o kilit ordan
Kapı içerdeki açma kolundan açılıyorsa dışardan açma kolunun teli çıkmış olabilir yerinden bu olayada trimi sökmeden müdahale edemezsin
 


Var olmazmı , ama artık motora geçtik , o yüzden parçaları toparlayıp uygulamak zaman alıyor, malüm parçalar pahalı
Bütün işler bitsin paylaşıcam
 
Son düzenleme:




Evet arkadaşlar kronik sorunlarsan biri olan beyine yağ gitme olayı sonsuza kadar halloldu.
Oraları sökmüşken, enjektörler sökülüp temizlendi ,pul ve oringlerini de orjinal land rover parça kullanılarak değiştirildi.
Enjektör taksimat kablosununda yenisini aldım, takmadan evvel kablo izalasyonlarının içine yağ girme riski olan yerler sikalanıp kurutuldu
Motor kartelinide söktürdüm, içi temizlendi, karteldeki yağ pompasının vidaları kontrol edildi.
Motor yağı, yağ ve mazot filtresi, rotar filtresi, şanzuman, defransiyeller ve transfer kutusu yağları, V kayışı değişti
Mazot kütüğü valfi değişti , külbütör kapağı contası ve kartel contası da yenilendi tabiki
Radyatör suyunu tamamen boşaldı, radyatörde minik bi kaçak vardı , yeni antifiriz o deliği büyütür diye , radyatörüde değiştirdim
Mazot soğutucusu oring contaları değişti, organik kırmızı antifiriz eklendi
Eksantirik mili ön tapası yenisiyle değişti
Araçta aşırı yağ ve mazot kaçağı olan 3 yer etkisiz hale geldi , bir haftadır takipteyim, en ufak yağ mazot ve yağ kaçağı yok , çok şükür
2,3 kere beyinide söküp baktım , soketi yağlama olayıda sonsuzluğa gömüldü , huzur...





 
Son düzenleme:



Elinize sağlık.Burada yaptığınız bir çok işlemin aynısını bende yaptım.Radyatörü değiştirdim.(antifiriz kullanımından dolayı,ne olur ne olmaz diye.).Ayrıca üst hortumuda değştirdim.Enjektör taksimatını bende değiştirdim,ve aynı sıvamayı bende yapmıştım.(bunu yabancı bir sitede görmüştüm.).Üst kapak takmadan bir süre kullanmakta oldukça akıllıca bir yaklaşım.Bende deneyeceğim.
 



Mazot soğutucusu şu ana kadar hiç dikkat etmediğim bir ekipmandı?Tam olarak nerede?Söküp tkması kolay birşeymi?Hafta sonu onuda kontrol edeyim hazır öğrenmişken?
 

Süleyman bey elinize sağlık herşeyi çok güzel yapmışsınız bir ara gelin tekrar bi kontrol yapalım diyecem ama siz zaten gerekli kontrolleri yapmışsınız aracınızı iyi günlerde kullanmanız dileği ile ADEM KARNUÇU
 


Mazot soğutucusu sizin müdahale edeceğiniz bişey değil önce arızalı olup olmadığı kontrol edilmelidir.
Süleyman bey sanırım karıştırdı müdahale edilen yer mazot kütüğü idi. Mazot kütüğü yakıt kaçırıyordu ve yapıldı. Fakat oda sizin müdahale edeceğiniz bişey değil. Normal şartlarda yenisi ile değişmesi gerekiyor. Fakat biz tamir takımını değiştiriyoruz. Saygılarımla ADEM KARNUÇU
 

Teşekkür ederim Adem Bey,

Ben bilgi için sormuştum.Umarım yenisi veya tamir takımı değiştirmeye gerek kalmaz.Olurda damlatmaya rastlarsak,hem değiştirmeye hem çayınızı içmeye uğrarız elbette.
 



Rica ederim yardımcı olabilirsek ne mutlu bize. Harzaman bekleriz saygılar.
 

SON KONULAR - FORUM