2001 Model Lr Discovery Td5 Düzeltme Ve Yenileme Çalışmaları

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan troyexplorer Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 584
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 125,103
Evet evet girmiyeceğim herhalde , zaten yapamazlar istediğim gibi bişey
Toplantı arası dayanamadım yazayım bari dedim.

Bence de gereksiz.Aslında gerekli de olabilir.Benim gördüğüm çok güzel yapılmış olanlar var,gizli vinçli falan.Autocad de güzelce çizilir yapılabilir amaaa,fayda-maliyet-kullanım hesabı yapmak gerekir.Benim gibi bir kullanıcı için gereksiz.
 

Etiketler
Köşelerini yani üstten plakalığa doğru dönerken ,radüslü yani yumuşak dönüşlü yapamıyorlar orhan yada işlerine gelmiyor sıkıntı orda
 



Köşelerini yani üstten plakalığa doğru dönerken ,radüslü yani yumuşak dönüşlü yapamıyorlar orhan yada işlerine gelmiyor sıkıntı orda
Doğrudur Süleyman Kaptan,hiç bir yorum yapamıyorum.İlgilendiğim bir konu değil,birkaç araçta görmüştüm sadece,ama merak ettim ağır olmuyor mu,nereden ağırlık alıyor vs.?Yapan kullananlar güle güle kullansın
 

Sanırım benim turboda bi sorun yok , sorunun kayanağo turbo muhafazasını sökünce ortaya çıktı...
egsoz manifoltunun en sağdaki vidası düşmüş, ve ordan kaçırıyormuş , kurum yapmış etrafını, zaten belliydi şüpheleniyordum , çünkü turbonun türbününde boşluk yoktu , ve çıkan inleme sesi kayış çiyaklamasına benziyordu ...
ama turboyu yetkili servisine götürücem tabiki hiç olmadı bakımını yaptırırım sökmüşken
Manifoltuda çıkartıcam tabi bu arada contası değişecek
 




Kaba temizliğini yaptım, kötü haber vidası düşen saplama kesilmiş , o yüzden düşmüş somun , şimdi o saplama ordan nasıl çıkacak kısmı bi yana bütün saplamaların çıkması lazım o kesildiyse hepsi kesilmeye yüz tutmuştur
 

Saplamaları iki vidayı birbirine sıkarak çıkardım ama bir tane daha kesildi tam dibinden matkapla deldim ortadan ikisinide,bi büyük boy sipariş ettim altın baş matkap ucu, çürüte çürüte en son klavuz gönderirim iş biter
 





Nası olduğunu çözdüm...
You tube da bi videoda görmüştüm , adamın biri egsoz manifoltunu söktü, aynı saplama onun aracındada kesikti, egsoz manifoltu yılların yorgunluğuyla sıcak soğuk sıcak soğuk , atma yapıyor, yani yan çıkışlar dönüyor , döndükçe saplamaya daha çok yük biniyor ve saplamayı kesiyor, o adamınki baya bi atıktı yarım santim kadar benimki o kadar değil...
Düz bi mastarım yok ama düz saylılabilecek bi demir levhada baktım sağ taraftaki çıkış 2,3 milim atık gibi ,tam ölçü tezgaha bağlanınca çıkar
Egsoz manifoltunda çürüme yok , blok taşlaması yapılan yere götürüp sıfırlanması gerekiyor tabi böyle takılırsa yine kaçırır
Buda kronik bi sorun yıllanma itibariyle şayet egsoz manifoltu hiç sökülüp düzeltilmediyse sizin aracınızdada aynı şey olması olası...
 

Saplama almıştım ama , buna çelik saplama almak lazım orjinal saplamalar yumuşak malzeme , manifolt ısınıp şekil değiştirirken saplama sağlam olup tutacakki ,aynı şey olmasın....
 

Manifoltun koparttığı saplama en sağ alttaki, saplamaları çıkartırken benim elimde kalan saplamada en sol alttaki , manifolt bel vermiş birini koparmış birini de yaralamış anlıyacağımız , diğeri benim elimde kaldı
 
Son düzenleme:

Kırılan saplamaları çıkarma işide tamam , ters dişli klavuz işi çözdü...
Sırada soğutma suyunu boşaltıp, egsoz çıkışının arasında blok tapasını söküp sızdırmazlığını sağlamak var...
 





SON KONULAR - FORUM