2001 3.2 V6

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan mrdnmz Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 285
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 117,302

Etiketler

Ynt: 2001 3.2 V6

mrdnmz' Alıntı:
Sonucu merak edenler icin yaziyorum.

Artik bir Frontera sahibiyim

2001 model 3.2 V6

Isuzu nuz pardon Opel Fronteranız hayırlı olsun.
Kazasız belasız kullanırsınız inşallah.
 


Ynt: 2001 3.2 V6

Frontera 3.2 V6 aracınız hayırlı uğurlu olsun. İyi günlerde gülle gülle kullanmanız dileğiyle...

İlk izlenimlerinizi fotoğraflarla bekliyoruz.
 



Ynt: 2001 3.2 V6

Güzel araç Türkiye'de Pek modifiyesi yok nedenini bilmiyorum
 

Ynt: 2001 3.2 V6

Aracın resimlerini merakla bekliyoruzHayırlı olsun...
 


Ynt: 2001 3.2 V6

Cok tesekkur ederim iyi dilekleriniz icin. Saniyorum onumuzdeki bir iki gun kitap okumakla gececek cunku arabayi cozmem gerek. An itibari ile km de 38krs lpg ile gayet makul.

Lpg de yuklenince tekleme yapiyor, bujilerle cozecegiz diye tahmin ediyorum. Bosch tekrar tirnak 8_12tl arasi iridyumlarin tanesi 20 tl mis. Program guncellemesi yaptirdim deposunu doldurdum deli gibi geziyorum. Bugun biraz da off road deniyecegim data dogrusu soft road

Fotograf icinde elimden geleni yapacagim.
 

Ynt: 2001 3.2 V6

aracınız hayırlı olsun. bende de b sport 2.2 benzinli var. çok memnunum. eşimin hamileliğinden dolayı satılığa çıkartmıştım, ama sanırım satmayıp ikinci küçük otomatik bir araba alacağım ve frontiye parçalanana kadar bineceğim )) isterseniz frontera b tis2000 servis yazılım dvd'sini yollayabilirim, eminim işinize yarayacaktır. herkese selamlar.
 



Ynt: 2001 3.2 V6


Bende fronterayı parçayalınca kadar bineçeğim
 

Ynt: 2001 3.2 V6

Range rover p38 lerede baktım demiştiniz bn de onlardan almayı düşünüorum sizde nası bi izlenim bıraktı?
 

Ynt: 2001 3.2 V6


bence de elinizden çıkarmayın. bizim de ikinci aracımız Frontera ve bugün 3ncü gün fakat çok geç kalmışız Fronteralanmakta şu an da Gölcük teyiz Bayram için geldik. Normalde yerleşkemiz antalya. O yüzden dönünce sizi mutlaka haberdar edip programı isteyeceğim. teklifiniz için de ayrıca çok teşekkür ederim.


RnGm61' Alıntı:
Range rover p38 lerede baktım demiştiniz bn de onlardan almayı düşünüorum sizde nası bi izlenim bıraktı?

P38 lerle ilgili olarak iyi yönleri 1-2, zayıf(kötü) yönleri çok çok fazla. Parça sıkıntısı YOK fakat toparlamakla ömür bitmez. Alimünyum motor, aliminyum kaporta başta iyi gibi gözüksede uzun vadede gerçekten sıkıntı. Özellikle elektronik açıdan çok fazla yüklenildiğinden arıza riski çok fazla. Örnek olarak Ön koltuk başlıkları bile elektronik ve parçası pahalı. P38 ler artık yaşı itibari ile ortalama 220.000km olmalı zaten. Dolayısı ile motor olarakta artık yorgun kabul edilebilir. Ben bayağı bir araştırdım ve sadece 2 tane temiz bulabildim (temiz derken gene bayağı bir işi vardı)

Körükleri servislerde söylendiği gibi milyar değil çifti 55£ yani 180TL fakat o küçücük şey sizi çoluk çoçuk yolda bırakmaya müsait çünkü beyin aracı kitliyor. Havalı süspansiyon iptali mümkün fakat RR yi RR yağan özellikleri ondan alırsanız geriye ne kalıyor ki zaten Haa olur da P38 alırsanız haberim olsun size neyi nereden bulacağınızı söyleyebilirim )

O yüzden FRONTERA aldık. Bu arada incelediğim araçlar RR P38, Frontera, Explorer, Jeep G.C.

hepsi ile ilgili sorabilirsiniz.
 


Ynt: 2001 3.2 V6 -- FOTO Eklendi !!!

Çok ara verdim konuma. İşte ilk alındığı günden beri başımıza gelenler.

Bayramdan dönüşü için yola çıkmışken yolda şanzıman ikazı verdi. (sağ üst taraftaki kırmızı ikaz) Tabi aynen geri dönersin Bursa'ya bu sefer. Girdik Sanayi ye. Hemen bilgisayar bağlandı ve hata kodu P1870 olarak okundu. Şanzımanın içinde küçücük bir kaçak olarak gözüküyordu. Oradan şanzımancıya gittik usta aldı biraz gezdi (30dk kadar) sonra geri geldi ve sorunun şanzımanda olmadığını söyledi. Döndük başa tekrar bilgisayara bağlandı hata kodu silindi. Bu arada bunları yaptırmadan önce şanzıman yağını kontrol ettirdim çok az eksilme vardı gereği kadar tamamladık. Bilgisayar ile herşey sıfırlandı.

Sonra yola düştük gene. Kütahya civarında aynı ikazı gene aldık. O arada da Hüseyin Usta'nın telefonunu bir kağıda yazmıştım onu buldum ve hemen aradım. Sıkıştırmadan gel dedi. Gölcük - Antalya 12 saatte tamamlandı 90km yi geçmedik ve yakıt sarfiyatımız da 20krş oldu haliyle inanılmaz.

Gelir gelmez tam otecopel e gidecektik ki zaten yolda kaldık. Radyatör delindi ve fan müşürünü ıslattığından soğutma görevini yapamadı. Bizde çektik kenara bindik taksiye eve gittik. Daha 5nci gün ??? Eve geldik bir kavga bir patırdı sattık 0 arabayı aldık 2001 model falan filan. Geçtik bunları takıldık parçaya 6 gün parça bekledik. İstanbul ana depo'dan geldi. En sonunda 8nci gün Fronteramızı teslim aldık ustamızdan. Eve gelirken Frontera da bir değişiklik olduğunu anladım zaten. Kırmızı ışıkta duruyorum yeşil kalkmam lazım kalkamıyorum Sanki 205hp değil 300hp olmuş patinaj yapıyor ;D Hayır olsun derken eve geldim.

Sabah oldu (bugün) indim kontak çevirdim tekrar Ustamıza doğru. Lastiklerimin durumu pek iyi değilde bu arabada başka bir şey var diye. Meğer neler yapmış neler. Hali hazırda kendisinide Frontera sı olduğundan zaten ben konuşmuyorum bile. Anahtarı bırakıyorum o kadar. Ev'deki durumları da toparladık haliyle 8) Çok uzatmayayım. Usta'dan alınan araçla ne yapılır.

TEST ;D Ustam gelemedi benimle ama ben birşeyler denedim. Fotoğrafları da aşağıda.















 



Ynt: 2001 3.2 V6

Valla büyük şans sızlık geçmiş olsun ama son olacak diye tahmin ediyorum nazarlık olsun )