Ynt: 1996 vitara v6 otomatik vites sol tarafı yağlamama sorunu
yan sanayii parcaların fiyatlarıda kaliteleride 40 türlü ve ilğinç arızalara sebeb verirler.
yag pompasıda cok ceşidi var orjinal servisten yada japon olanını alın..
kapak contasında bir gariplik olabilir bir yag kanalı deliği üstünde kapalı olup yaga gecit vermiyor olabilir..
zincirin 400 tl lik olanı max 1 sene içinde motorunuzu parcalar..
1000 t lik olanı iyidir japon ..servisten orj olnı 2000 üstü anırım o mükemmeldir..
v6 motoru 3-5 binlik masraffla ayaga dikilemez..yakın zamanda bir o kadar daha harcar gene adam edemezsiniz..
8-10 bin gibi bir rakamı gözden cıkarın baş agrısı istemiyorsanız..
yada cıkmacıdan komple motor alıp ruhsata işletin bulabilirseniz en makulu o olur bulduğunuz saglam sa..tabii.
yan sanayii takım contası 150-200 -300 gibi ceşitleri var..
ama üstünde S.G.P. yazan orjinal kapak contaı ve sadece 24 sibob lastiği..600-700 tl gibi..takım degil..orjinal connta +,,,mecbur bir de yan sanayii takım conta gerekiyor..yani motorda hiç arıza yoksada şöyle söküp bakıp tekrar kapamak için gerekli olan malzemeler..bilmem anlatabildimse..
bilip bilmeyen yazıp konuşuyor suzuki parcası ucuz..deniyor..20 tl lik termostatın bile orjinali 120 tl >üstünde SGP yazıyor ise..
>>1 sabah çalıştırdığımda şakırtılı çalışmaya başladı ..? zincir oldugu kesin..yag pompasının iyiyisi..kapak contasının iyisi kapak taşlama motor indir bindir vs..buradan bakınca en az 5000 görünüyor.
bin lira zincirinizi bile almaz ..
aracı ordan uzaklaştırıp yapacak adamı bulmanız gerek ..sakın motoru çalıştırmayın zorda kalırda kamyona falan yüklerken calıştıracaksanızda devir vermeyin derim..gecmiş olsun..