cypriot4x4
You can go faster but I can go everywhere
Merhabalar,
diğer mesajımdan da görülebileceği gibi kaporta, boya işlemlerini tamamladığım aracımı kullanmaya fırsat bulamadan Yağ Lambası uyarı vermeye başladı.
motorun çekişi, gücü tamam, herhangi bir ölçüm yapılmadı ama kompresyonu iyiymiş hissi veriyor.
sizlerden öğrenmek istediğim aracın motorunu sökmeden alttan karteri açarak krank ana yatakları ile biyel (piston) kolları yataklarını değiştirmek mümkün müdür?
aslında tam olarak araç rölantide çalışırken yağ lambasının yanması sorunun nerden kaynaklındığını bilmiyorum.
ama süpheliler listesinde 1. sırada motorun yaşından dolayı krank yatakları ve piston kol yatakları var. 2. sırada yağ pompası 3. sırada da yağ müşürü.
gerek maddi açıdan gerekse kaporta boyanın yeni yapılmış olmasından (ve işlem sırasında kaporta boyaya zarar verilir korkusu nedenyle) dolayı motoru araçtan söktürüp komple bakımdan geçirmek istemiyorum.
yardımlarınız ve fikirleriniz için şimdiden teşekkürler
diğer mesajımdan da görülebileceği gibi kaporta, boya işlemlerini tamamladığım aracımı kullanmaya fırsat bulamadan Yağ Lambası uyarı vermeye başladı.
motorun çekişi, gücü tamam, herhangi bir ölçüm yapılmadı ama kompresyonu iyiymiş hissi veriyor.
sizlerden öğrenmek istediğim aracın motorunu sökmeden alttan karteri açarak krank ana yatakları ile biyel (piston) kolları yataklarını değiştirmek mümkün müdür?
aslında tam olarak araç rölantide çalışırken yağ lambasının yanması sorunun nerden kaynaklındığını bilmiyorum.
ama süpheliler listesinde 1. sırada motorun yaşından dolayı krank yatakları ve piston kol yatakları var. 2. sırada yağ pompası 3. sırada da yağ müşürü.
gerek maddi açıdan gerekse kaporta boyanın yeni yapılmış olmasından (ve işlem sırasında kaporta boyaya zarar verilir korkusu nedenyle) dolayı motoru araçtan söktürüp komple bakımdan geçirmek istemiyorum.
yardımlarınız ve fikirleriniz için şimdiden teşekkürler