Arama sonuçlarınız

  1. S

    Proje Lada Niva 92 Restorasyon

    En önemlisini söylemeyi unutmuşum. Direksiyon aşırı yoruyordu. Özellikle de sıkıştırılmış park durumlarında ter dökerek park yerinden çıkıyorduk. Canıma tak etti. Mercedes W114 modelinin tertemiz çıkma Hidrolik direksiyon sistemini (pompa vs.) buldum. Sanayide Zaman Oto Murat Usta sağolsun çok...


  2. S

    Proje Lada Niva 92 Restorasyon

    Teker bilyaları, rot, rotil, kaliper, fren beyni, fren ana merkezi, balatalar, frne hortumları, benzin hortumları, radyotör hortumu vs. Ön takımları tamamen değiştirdim. Frenler çok güzel oldu. Orijinal karbüratörü değiştirince zaten arabanın rölantisi, sesi her şey düzeldi. En önemlisi...
  3. S

    Proje Lada Niva 92 Restorasyon

    LPG'lidir ve ruhsata işlidir. Aracın tüm LPG sistemi (tüp tankı, tüp beyni vs.) komple yenilenmiştir. Tüp tankının süresi, 2027 yılına kadar geçerlidir. Her şeyiyle yenileyip muayeneden geçirdim çünkü sistemin hepsi nerdeyse 10 yıllıktı. Randıman değişti. Yakıt tüketimi azaldı.


  4. S

    Proje Lada Niva 92 Restorasyon

    Maliyet en az 40bin TL harcadım. Aracımın hem benzinde hem de LPG'de sorunsuz çalışmasını ve kafam rahat bir şekilde şehirler arası yolculuk yapmak, off-road yapmak için İzmir Sever Oto'dan sıfır orjinal kutusunda RUS malı yeni karbüratör temin ettim. Çünkü karbüratörüm sıkıntılı çalışıyordu ve...
  5. S

    Proje Lada Niva 92 Restorasyon

    Lastiklerimiz LASSA - OK144 Ve beklenen son


  6. S

    Proje Lada Niva 92 Restorasyon

    Ve yeni urban direksiyon simidi ve yeni model 1.7 torpidonun fotoğrafları: Ön panjuru değiştirdik ve yerine urban model yeni panjur taktık. Teyp ve hoparlörler değiştirildi.


  7. S

    Proje Lada Niva 92 Restorasyon

    Aracın torpidosunu tüm tesisatıyla beraber komple değiştirdik, eski toripidonun fotoğrafları:
  8. S

    Proje Lada Niva 92 Restorasyon

    Yeni taban döşemesi yapıldı. Arka tarafta yanlara, tekerleklerin üzerine gelen kısımlara plastik döşeme elemanları monte edildi. Ön tarafta kapı iç döşemeleri yenilendi, kapı kolları yenilendi, ekstradan kapı içlerine cep eklendi. Ayrıca otomatik cam sisteminin ekipmanları...
  9. S

    Proje Lada Niva 92 Restorasyon

    Ve tüm çürükler işlemleri tamamlandıktan sonra, nihayetinde araç fırında boyandı. Arkadaki stop lambalarının iç yuvaları ve dış kapakları tamamen yenilendi. Yeni tavan döşemesi siyah deri monte edildi, altına da yalıtım amacıyla keçe konuldu.


  10. S

    Proje Lada Niva 92 Restorasyon

    Yeni urban aynalar alındı. Bardaklıklı yeni urban vites konsolu alındı. Arka taraf için sürgülü camlar alındı.


  11. S

    Proje Lada Niva 92 Restorasyon

    Araçtaki tüm çürükler giderildi. Kötü olan her nokta en ince ayrıntısına kadar incelip, iyileştirildi.
  12. S

    Proje Lada Niva 92 Restorasyon

    Aracın altındaki çürükler giderilmişti, fakat üst kısımlarda muhtelif yerlerde çürükler mevcuttu. Bu yüzden arabayı tekrar komple söktük ve ikinci kez kaporta işlemlerine başladık.


  13. S

    Proje Lada Niva 92 Restorasyon

    Aynamız talihsiz bir şekilde kırıldı ve dikiz aynası da dahil olmak üzere tüm aynaları komple değiştirdik: Koltukların konforundan memnun değildik ve Ford Ka koltukları ile değiştirmeye karar verdik, öncesi: Sonrası: Egzosta kaçaklar mevcuttu, deforme olmuş parçalar değiştirildi...
  14. S

    Proje Lada Niva 92 Restorasyon

    Tavana takılan portbagaj maalesef tavanı delmişti ve böyle bir görüntü mevcuttu: Aracı bir süre bu haliyle kullanmaya devam ettik:
  15. S

    Proje Lada Niva 92 Restorasyon

    Jantlar ve aynaları da ilk olarak metalik griye boyadık: Aksı ve disk ile tekeri birbirine bağlayan tek bir vida bulunmakta. Maalesef o vidanın yarısına kadar çıktığını farkettik. Eğer tam çıksaydı fren mekanizmasıyla beraber teker yerinden çıkacaktı. Dolayısıyla bu aksamları da...


  16. S

    Proje Lada Niva 92 Restorasyon

    Bagajın İç Tarafının Öncesi: Bagajın İç Tarafının Sonrası: Pütür ve boya işlemleri:
  17. S

    Proje Lada Niva 92 Restorasyon

    Akünün altındaki sac da kötü durumdaydı, öncesi: Sonrası:
  18. S

    Proje Lada Niva 92 Restorasyon



  19. S

    Proje Lada Niva 92 Restorasyon

    Ustamız alt tarafın sacını komple değiştirdi:
  20. S

    Proje Lada Niva 92 Restorasyon

    Arazide denedik ve performansı gayet başarılıydı, hararet sorununun önüne geçmek için ön tarafa elektrikli ekstra bir fan taktırdık. Bundan sonra aracın yürüründe bir problem kalmadı, artık sıra kaportadaki çürükler ve boya işine geldi, aracın içini komple söktük ve her şey meydana çıktı:




GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,669
Mesajlar
1,521,876
Kayıtlı Üye Sayımız
166,521
Kaydolan Son Üyemiz
corolla70

SON KONULAR



Geri
Üst