Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Gezgin arkadaşlar Bulgaristan devletinin aldığı yeni bir karar ile Türk plakalı ve N türü sınıflandırılmalı araçları otomobil turnikelerinden degil de Kamyon sırasından giriş yapmaları mecburiyeti getirmiş. Bu yeni karar sonrası Bulgar gümrüğünde sıkıntı yaşayanlar var mı?
internetten gördüğüm kadarı ile ısıtıcı çalışırken 3 amper civarında akım çekiyor. Şayet 60 amper saatlik akünüz sulu standart tip ise akünüzün sağlığı için en fazla kapasitesinin üçte birini tüketmeniz gerekiyor yani 60 amper saatlik aküden 20 amper saat tüketim yapmanız gerekir. 20/3= 7 saat...
Kusura bakmayın ama araçların bilgi kâğıtlarını yanlış yorumluyorsunuz, sizin okuduğunuz orada yazan tork değerleri Ana milin ürettiği tork kuvvetidir bize ise tekerleğe ulaşan tork kuvvetini bilmek lazım. Bunun için şanzımanda her vitesin değişim oranlarını bilmemiz ilave olarak difransiyel...
Yazınızda bilgi kusuru YOK amma bilgi eksikliği var. Tork tan bahsederken hep motor ana mili nin ürettiği tork tan bahsetmişsiniz. İyi güzelde arabalarımızda tork konvertörü yani tork gücünü arttırıcı bir sistem var yani Halk ağzı ile VİTES KUTUSU veya ŞANZUMAN bunlardan hiç bahsetmemişsiniz...
Neden "TURBOSUZ" ayrımı yapmak gerekliliği görmüşler acaba? Bir dizel içten yanmalı motorda TURBOLU veya TURBOSUZ olması çalışma mekaniği düzenini değiştirmez ki.
Galiba tarzınızı da maddi olanakların yetersizliğinden çok zihni olanaklarınızın fazlalığından yapıyor olmalısınız. Maddi olanaklarımız sadece bu kadarını karşılayabiliyor da Gezme arzumuz merakımız bir türlü bitmiyor bir yolunu bulmak zorunda kalıyoruz.( ne kadar kuvvetli ÇARIGIMIZ ( cüzdan)...
Forumda mesaj yazmayı düzgün kullanamadığım için herkesten özür dilerim. Yeni adı Doğrucu Davut eski namı da Redkit olan arkadaşımız benim ve karımın araçla gezme tarzı hakkında kısa ama çok güzel bir tanımlama yapmış .Teşekkür ederiz.