sagyet
Cengaver
- Mesajlar
- 32
- Tepkime Puanı
- 3
Herkese merhabalar. Ben bu aracı yeni aldım. 30.000 km de. Daha önce düz dizel defender kullanıyordum. Asfaltta neredeyse hiç kullanamıyordum. Motor çok yetersiz kalıyordu. Yeni korando ile aslaftta ise çok rahat ve konforlu sessiz çoğu otomobilden bile çok daha hızlı. Lakin bu araçta gözüme batan bazı sıkıntılar var
1. Bu araçların arka kasası çok uzun ve eğimli geçişlerde sıkıntı olacak gibime geliyor. Bunu nasıl yükseltebilirim. Yükseltmek çözüm olurmu.
2. Arazi kabiliyetini daha deneme şansı bulamadım bence motoru yeterli gelecektir. Lakin 4x4 low moduna aldığımda araçta tam turlarda kasma meydana geliyor. Sanki biraz daha zorlasam aks kesecek gibime geliyor. Hiç aks keseniniz oldumu zorlu koşullarda.
3. Yine arazi için bf goodrich a/t düşünüyorum lakin bu seferde yakıtı artarmı diye düşünmeden edemiyorum. Bu lastikleri defendırda kullanıyordum çokda memnundum. ancak hep arazide idi şimdi bunu asfalttada kullanacağım için yol sesi vs artarmı hiç bir fikrim yok.
Tabiri caiz ise. Eşşekten indim ata bindim. (asfalt şartları için.)
Ama arazi şartları içinde inşallah uygundur. Yani attan inip tekrar eşşeğe binmek zorunda kalmam inşallah. Burdan defendırcılar kızacak lakin ben hala defendırları severim hayranım bu dediğim ise tamamen konfor açısından ve fiyat performans ve konfor. Bakalım zaman neyi göstercek.
1. Bu araçların arka kasası çok uzun ve eğimli geçişlerde sıkıntı olacak gibime geliyor. Bunu nasıl yükseltebilirim. Yükseltmek çözüm olurmu.
2. Arazi kabiliyetini daha deneme şansı bulamadım bence motoru yeterli gelecektir. Lakin 4x4 low moduna aldığımda araçta tam turlarda kasma meydana geliyor. Sanki biraz daha zorlasam aks kesecek gibime geliyor. Hiç aks keseniniz oldumu zorlu koşullarda.
3. Yine arazi için bf goodrich a/t düşünüyorum lakin bu seferde yakıtı artarmı diye düşünmeden edemiyorum. Bu lastikleri defendırda kullanıyordum çokda memnundum. ancak hep arazide idi şimdi bunu asfalttada kullanacağım için yol sesi vs artarmı hiç bir fikrim yok.
Tabiri caiz ise. Eşşekten indim ata bindim. (asfalt şartları için.)
Ama arazi şartları içinde inşallah uygundur. Yani attan inip tekrar eşşeğe binmek zorunda kalmam inşallah. Burdan defendırcılar kızacak lakin ben hala defendırları severim hayranım bu dediğim ise tamamen konfor açısından ve fiyat performans ve konfor. Bakalım zaman neyi göstercek.