Piaggio - X9 500 ie Evolation

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan VAP Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 13
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 15,820
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

VAP

Kamp III
Mesajlar
769
Tepkime Puanı
8
Yer
İstanbul
* 2004 Model ve 35069 km'de,
* Garaj motorudur ve asfaltta ve genelde uzun yolda kullanılmaktadır,
* Bakımları tamamen Maslak Vespa Merkez Servis’te yapılmıştır,

* Kaydı ve bilgileri vardır,
* Son bakımları 34300 km’de yapılmıştır,
* Yükseklik ayarlı ön cam,
* Merkezi Entegral Fren sistemi,
* Immobiliser sistemi,
* Ön fren çift disk,
* Sele altı bölmesi,
* Uzaktan kumandalı sele açma anahtarı,
* Yol bilgisayarı,
* Intercom,
* Elektrikli sehpa,
* Cep telefonu kiti,
* Sele ve KOMPLE Motor Örtüsü,
* Michelin lastikleri 819 km’dedir,
* Çift Ayak,
* Top case,
* 2 Yan çanta.
* 6.600.-TL.
_________________________________________________________________________________________________________________________________
Piaggio Piaggio X9 500 Evolution, 500 cc’lik, son model Piaggio Leader motorla donatılmıştır. Bu 4 zamanlı, 4 süpaplı ve sıvı soğutmalı motor müthiş bir performansa sahip ve azaltılmış yakıt tüketimi ile de Euro2 standartlarına uygundur.

39 hp (29 kW) motor gücüne sahip Piaggio X9 500 Evolution, hayalinizdeki hız ve performansa fazlasıyla erişiyor
_________________________________________________________________________________________________________________________________
Özellikleri :

Motor......................: Tek silindir 4 zamanlı
Silindir Hacmi...........: 460 cc
Silindir Çapı..............: 92 mm
Silindir Kursu............: 69 mm
Max Güç HP..............: 39 hp
Yakıt.........................: Kurşunsuz Benzin 95 oktan min.
Dağıtım.....................: Üstten tek eksantrik, 4 sübap ile
Ateşleme...................: Elektronik, değişken avanslı
Çalıştırma..................: Elektrik, otomatik jigle ile
Yağlama....................: Islak karter, pompa ile
Karter Yağ kapasitesi..: 1.7 lt
Soğutma....................: Sıvı ile
Debriyaj.....................: Otomatik, kuru tip santrifujlu
Vites..........................: Değişken kayışlı aktarım sistemi
Şasi...........................: Çift kaplamalı çelik boru
Ön süspansiyon..........: Hidrolik furş ile 41 mm boru çapı
Arka süspansiyon........: Çift etkili hidrolik amortisör, 4 yay pozisyonu
Arka Fren...................: 240 mm disk ile
Ön Fren.....................: 260 mm çift disk ile

Jant ölçüleri

Ön..............................: 14"x3.50"
Arka............................: 14"x3.50"
Ön lastik......................: İç lastiksiz 120/70-14"
Arka Lastik...................: İç lastiksiz 150/70-14"

Uzunluk........................: 2.130 mm
Genişlik (En geniş yer)...: 910 mm
Aks Aralığı.....................: 1.530 mm
Sele yüksekliği...............: 780 mm
Kuru ağırlık...................: 206 kg
Yakıt deposu.................: 15 lt, 2.8lt yedek içinde
En yüksek hız................: 160 km/h
Egzost Çıkışı..................: Euro 2 normlarında

04GM 01

06GM 02

06GM 04

06GM 05

06GM 07


06GM 08
 

Etiketler

Ynt: Piaggio - X9 500 ie Evolation

orhun arpad' Alıntı:
merhabalar,

takas düşünürmüsünüz?
Neden olmasın Orhun bey, düşünürüm. Üstüne az bir fark ödeyecek ve uğraştırmayacak bir 4x4 mesela..?
 

Ynt: Piaggio - X9 500 ie Evolation

çok güzel bi makina bu her zaman çok sevmişimdir.kullanımda çok keyifli hem uzun yol hem şehiriçi için ideal tam bi tembel motoru aç gazı yardır git, dünya turuna çıkarım ben bunla bea
 

Ynt: Piaggio - X9 500 ie Evolation

maalesef arazi aracım yok,başka bir motor olabilirmi acaba ...suzuki v storm gibi
 



Ynt: Piaggio - X9 500 ie Evolation

mserdemir' Alıntı:
çok güzel bi makina bu her zaman çok sevmişimdir.kullanımda çok keyifli hem uzun yol hem şehiriçi için ideal tam bi tembel motoru aç gazı yardır git, dünya turuna çıkarım ben bunla bea
Çok haklısınız; benim aldığım arkadaşım da zaten eşiyle birlikte hep uzun seyahatlerde kullanmıştı, ben de işimle evim arasında (İstanbul-Çanakkale) birkaç kez sürdüm. Gerçekten çok keyifli ve gücü yüksek bir motosoklet.
Zaten Vespa'nın imalatçısı Piaggio'nun ürünü olması yeterli sağlamlığı ve güveni de veriyor (biraz reklam gibi oldu ama... :-[ ::smiley:).
 




Ynt: Piaggio - X9 500 ie Evolation

Evet güncel, hem de öyle güncel ki karşılığında alınacak bile hazır... :smiley:
VAP' Alıntı:
* 2004 Model ve 35069 km'de,
* Garaj motorudur ve asfaltta ve genelde uzun yolda kullanılmaktadır,
* Bakımları tamamen Maslak Vespa Merkez Servis’te yapılmıştır,

* Kaydı ve bilgileri vardır,
* Son bakımları 34300 km’de yapılmıştır,
* Yükseklik ayarlı ön cam,
* Merkezi Entegral Fren sistemi,
* Immobiliser sistemi,
* Ön fren çift disk,
* Sele altı bölmesi,
* Uzaktan kumandalı sele açma anahtarı,
* Yol bilgisayarı,
* Intercom,
* Elektrikli sehpa,
* Cep telefonu kiti,
* Sele ve KOMPLE Motor Örtüsü,
* Michelin lastikleri 819 km’dedir,
* Çift Ayak,
* Top case,
* 2 Yan çanta.
* 6.600.-TL.
_________________________________________________________________________________________________________________________________
Piaggio Piaggio X9 500 Evolution, 500 cc’lik, son model Piaggio Leader motorla donatılmıştır. Bu 4 zamanlı, 4 süpaplı ve sıvı soğutmalı motor müthiş bir performansa sahip ve azaltılmış yakıt tüketimi ile de Euro2 standartlarına uygundur.

39 hp (29 kW) motor gücüne sahip Piaggio X9 500 Evolution, hayalinizdeki hız ve performansa fazlasıyla erişiyor
_________________________________________________________________________________________________________________________________
Özellikleri :

Motor......................: Tek silindir 4 zamanlı
Silindir Hacmi...........: 460 cc
Silindir Çapı..............: 92 mm
Silindir Kursu............: 69 mm
Max Güç HP..............: 39 hp
Yakıt.........................: Kurşunsuz Benzin 95 oktan min.
Dağıtım.....................: Üstten tek eksantrik, 4 sübap ile
Ateşleme...................: Elektronik, değişken avanslı
Çalıştırma..................: Elektrik, otomatik jigle ile
Yağlama....................: Islak karter, pompa ile
Karter Yağ kapasitesi..: 1.7 lt
Soğutma....................: Sıvı ile
Debriyaj.....................: Otomatik, kuru tip santrifujlu
Vites..........................: Değişken kayışlı aktarım sistemi
Şasi...........................: Çift kaplamalı çelik boru
Ön süspansiyon..........: Hidrolik furş ile 41 mm boru çapı
Arka süspansiyon........: Çift etkili hidrolik amortisör, 4 yay pozisyonu
Arka Fren...................: 240 mm disk ile
Ön Fren.....................: 260 mm çift disk ile

Jant ölçüleri

Ön..............................: 14"x3.50"
Arka............................: 14"x3.50"
Ön lastik......................: İç lastiksiz 120/70-14"
Arka Lastik...................: İç lastiksiz 150/70-14"

Uzunluk........................: 2.130 mm
Genişlik (En geniş yer)...: 910 mm
Aks Aralığı.....................: 1.530 mm
Sele yüksekliği...............: 780 mm
Kuru ağırlık...................: 206 kg
Yakıt deposu.................: 15 lt, 2.8lt yedek içinde
En yüksek hız................: 160 km/h
Egzost Çıkışı..................: Euro 2 normlarında

07 GM 01


07 GM 02


07 GM 04


07 GM 09


07 GM 08
 



Ynt: Piaggio - X9 500 ie Evolation

Güncel ve 15.000.-TL civarında Dizel Defender'la takas düşünülür...
 

Ynt: Piaggio - X9 500 ie Evolation

Dizel defender tavsiye etmem benzinli bakin dizel uzecektir sizi . Tabi kirmizi cj5 imde var biliyorsunuz:smiley: . Kolay gelsin .
 

Ynt: Piaggio - X9 500 ie Evolation

tiss' Alıntı:
Dizel defender tavsiye etmem benzinli bakin dizel uzecektir sizi . Tabi kirmizi cj5 imde var biliyorsunuz:smiley: . Kolay gelsin .
Önerinize dikkat edeceğim, özelinize mesaj yolladım.
 

Ynt: Piaggio - X9 500 ie Evolation

Aracım işyerimde satıldı, teşekkürler.
 

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,491
Mesajlar
1,518,792
Kayıtlı Üye Sayımız
172,151
Kaydolan Son Üyemiz
dmbe3781

Çevrimiçi üyeler

Şu anda çevrimiçi üye yok.


Geri
Üst