* 2004 Model ve 35069 km'de,
* Garaj motorudur ve asfaltta ve genelde uzun yolda kullanılmaktadır,
* Bakımları tamamen Maslak Vespa Merkez Servis’te yapılmıştır,
* Kaydı ve bilgileri vardır,
* Son bakımları 34300 km’de yapılmıştır,
* Yükseklik ayarlı ön cam,
* Merkezi Entegral Fren sistemi,
* Immobiliser sistemi,
* Ön fren çift disk,
* Sele altı bölmesi,
* Uzaktan kumandalı sele açma anahtarı,
* Yol bilgisayarı,
* Intercom,
* Elektrikli sehpa,
* Cep telefonu kiti,
* Sele ve KOMPLE Motor Örtüsü,
* Michelin lastikleri 819 km’dedir,
* Çift Ayak,
* Top case,
* 2 Yan çanta.
* 6.600.-TL.
_________________________________________________________________________________________________________________________________
Piaggio Piaggio X9 500 Evolution, 500 cc’lik, son model Piaggio Leader motorla donatılmıştır. Bu 4 zamanlı, 4 süpaplı ve sıvı soğutmalı motor müthiş bir performansa sahip ve azaltılmış yakıt tüketimi ile de Euro2 standartlarına uygundur.
39 hp (29 kW) motor gücüne sahip Piaggio X9 500 Evolution, hayalinizdeki hız ve performansa fazlasıyla erişiyor
_________________________________________________________________________________________________________________________________
Özellikleri :
Motor......................: Tek silindir 4 zamanlı
Silindir Hacmi...........: 460 cc
Silindir Çapı..............: 92 mm
Silindir Kursu............: 69 mm
Max Güç HP..............: 39 hp
Yakıt.........................: Kurşunsuz Benzin 95 oktan min.
Dağıtım.....................: Üstten tek eksantrik, 4 sübap ile
Ateşleme...................: Elektronik, değişken avanslı
Çalıştırma..................: Elektrik, otomatik jigle ile
Yağlama....................: Islak karter, pompa ile
Karter Yağ kapasitesi..: 1.7 lt
Soğutma....................: Sıvı ile
Debriyaj.....................: Otomatik, kuru tip santrifujlu
Vites..........................: Değişken kayışlı aktarım sistemi
Şasi...........................: Çift kaplamalı çelik boru
Ön süspansiyon..........: Hidrolik furş ile 41 mm boru çapı
Arka süspansiyon........: Çift etkili hidrolik amortisör, 4 yay pozisyonu
Arka Fren...................: 240 mm disk ile
Ön Fren.....................: 260 mm çift disk ile
Jant ölçüleri
Ön..............................: 14"x3.50"
Arka............................: 14"x3.50"
Ön lastik......................: İç lastiksiz 120/70-14"
Arka Lastik...................: İç lastiksiz 150/70-14"
Uzunluk........................: 2.130 mm
Genişlik (En geniş yer)...: 910 mm
Aks Aralığı.....................: 1.530 mm
Sele yüksekliği...............: 780 mm
Kuru ağırlık...................: 206 kg
Yakıt deposu.................: 15 lt, 2.8lt yedek içinde
En yüksek hız................: 160 km/h
Egzost Çıkışı..................: Euro 2 normlarında
* Garaj motorudur ve asfaltta ve genelde uzun yolda kullanılmaktadır,
* Bakımları tamamen Maslak Vespa Merkez Servis’te yapılmıştır,
* Kaydı ve bilgileri vardır,
* Son bakımları 34300 km’de yapılmıştır,
* Yükseklik ayarlı ön cam,
* Merkezi Entegral Fren sistemi,
* Immobiliser sistemi,
* Ön fren çift disk,
* Sele altı bölmesi,
* Uzaktan kumandalı sele açma anahtarı,
* Yol bilgisayarı,
* Intercom,
* Elektrikli sehpa,
* Cep telefonu kiti,
* Sele ve KOMPLE Motor Örtüsü,
* Michelin lastikleri 819 km’dedir,
* Çift Ayak,
* Top case,
* 2 Yan çanta.
* 6.600.-TL.
_________________________________________________________________________________________________________________________________
Piaggio Piaggio X9 500 Evolution, 500 cc’lik, son model Piaggio Leader motorla donatılmıştır. Bu 4 zamanlı, 4 süpaplı ve sıvı soğutmalı motor müthiş bir performansa sahip ve azaltılmış yakıt tüketimi ile de Euro2 standartlarına uygundur.
39 hp (29 kW) motor gücüne sahip Piaggio X9 500 Evolution, hayalinizdeki hız ve performansa fazlasıyla erişiyor
_________________________________________________________________________________________________________________________________
Özellikleri :
Motor......................: Tek silindir 4 zamanlı
Silindir Hacmi...........: 460 cc
Silindir Çapı..............: 92 mm
Silindir Kursu............: 69 mm
Max Güç HP..............: 39 hp
Yakıt.........................: Kurşunsuz Benzin 95 oktan min.
Dağıtım.....................: Üstten tek eksantrik, 4 sübap ile
Ateşleme...................: Elektronik, değişken avanslı
Çalıştırma..................: Elektrik, otomatik jigle ile
Yağlama....................: Islak karter, pompa ile
Karter Yağ kapasitesi..: 1.7 lt
Soğutma....................: Sıvı ile
Debriyaj.....................: Otomatik, kuru tip santrifujlu
Vites..........................: Değişken kayışlı aktarım sistemi
Şasi...........................: Çift kaplamalı çelik boru
Ön süspansiyon..........: Hidrolik furş ile 41 mm boru çapı
Arka süspansiyon........: Çift etkili hidrolik amortisör, 4 yay pozisyonu
Arka Fren...................: 240 mm disk ile
Ön Fren.....................: 260 mm çift disk ile
Jant ölçüleri
Ön..............................: 14"x3.50"
Arka............................: 14"x3.50"
Ön lastik......................: İç lastiksiz 120/70-14"
Arka Lastik...................: İç lastiksiz 150/70-14"
Uzunluk........................: 2.130 mm
Genişlik (En geniş yer)...: 910 mm
Aks Aralığı.....................: 1.530 mm
Sele yüksekliği...............: 780 mm
Kuru ağırlık...................: 206 kg
Yakıt deposu.................: 15 lt, 2.8lt yedek içinde
En yüksek hız................: 160 km/h
Egzost Çıkışı..................: Euro 2 normlarında