L200'den Canavar Kamyon

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan st Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 289
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 62,715
Ynt: L200'den Canavar Kamyon

Bugün usta bayağı çalışmış ama iş lastiklerin gelmesine kalmış cantlarin nasıl olacağını kararlastirmamiz gerekiyor ofsetli çant şart gibi duruyor resimlerini çektim ama telefonla yukleyemiyorum ( zaten yazdıklarımı sürekli düzeltmesinden dolayı bazen yanlış kelimeler yazmisim herkezden özür dilerim )

Resimleri en kısa sürede yukleyicem ( telefon ile yüklemek harika olurdu ama olmuyor )
 

Etiketler

Ynt: L200'den Canavar Kamyon

st' Alıntı:
Aracınızı daha farklı şekilde (Amortisör ve kupadan) yükseltseniz daha iyi olurdu ama yinede hayırlısı ..[/b]


Söylediklerinizin bazılarına katılıyorum aracı öyle yukseltebilseydim aracın ağırlık merkezini de bu asar yükseltmemiş olacaktım ve yurur aksam ile oynamamis olacaktim ama o işlem bana daha teferruatli geldi ve Argin üzerinde kalıcı degisiklikler yapmam gerektiğini anladım 20 cm yükseltme o yöntem için çok fazla ben de böyle olmasına karar verdim
Ayrıca aracın arkada en alçak yeri difransiyel önde ise difransiyelin takozunun bulunduğu travez yine aynı yükseklikte ee peki diyecek sin neden yükseltiyorsun en basında dediğim gibi tractor yollarına girmek için

Öneriniz için çok teşekkür ederim

Traktör yolları kanal oluyor diye biliyorum ve kanal için alt akımı yerde max. yükseltmeniz gerekiyor.

Size aracı amortisörden yükselttiğimiz 2 örnek resim göstereyim; (Araca takoz koyulmadı amortisör ile yükseldi.)

Ön takımın yerden yüksekliği 40-42 cm arası,




Uploaded with ImageShack.us

Aracın marşbiyel yüksekliği 55 cm civarı,



Uploaded with ImageShack.us
 

Ynt: L200'den Canavar Kamyon

çalışmanızı merakla takip ediyorum ama bu yükseltme derin tıraktör izlerinde pek fayda sağlamıyacaktır helezonları uzatarak makasları kaldırarak ve büyük çaplı lastik takarak ta aynı yüksekliğe ulasırdınız sizin yaptığınız çalışmada karın açısı artar ama denge bozulur yan eğimlerde ve çapraz geçişlerde devrilme riski fazlalaşır tabi benim fikrim gerçekten herkesin cesaret edemiyeceği kafa ve beceri isteyen bir iş ama bittiğinde 35 lastiklerle çok şahane olacağına eminim
 

Ynt: L200'den Canavar Kamyon

tiskeli' Alıntı:
çalışmanızı merakla takip ediyorum ama bu yükseltme derin tıraktör izlerinde pek fayda sağlamıyacaktır helezonları uzatarak makasları kaldırarak ve büyük çaplı lastik takarak ta aynı yüksekliğe ulasırdınız sizin yaptığınız çalışmada karın açısı artar ama denge bozulur yan eğimlerde ve çapraz geçişlerde devrilme riski fazlalaşır tabi benim fikrim gerçekten herkesin cesaret edemiyeceği kafa ve beceri isteyen bir iş ama bittiğinde 35 lastiklerle çok şahane olacağına eminim
amacımız sizin dediğiniz gibi 35 lastik takabilmek çünkü 35 lik takabilmem için helezonlar ile oynayarak olmuyor büyük lastik takamassam zaten arka difransiyali yerden uzaklaştırmamın başka yolu yok
 



Ynt: L200'den Canavar Kamyon

Fantastic Light' Alıntı:

Traktör yolları kanal oluyor diye biliyorum ve kanal için alt akımı yerde max. yükseltmeniz gerekiyor.

Size aracı amortisörden yükselttiğimiz 2 örnek resim göstereyim; (Araca takoz koyulmadı amortisör ile yükseldi.)

Ön takımın yerden yüksekliği 40-42 cm arası,

size çok hak veriyorum bana birde arka difransiyalin yerden yüksekliğini aks açılarını ve aracın hangi ebatta lastik kullandığını yazabilirmisiniz balki sizin sayenizde büyük bir hatadan dönebilirim



Uploaded with ImageShack.us

Aracın marşbiyel yüksekliği 55 cm civarı,



Uploaded with ImageShack.us
 

Ynt: L200'den Canavar Kamyon

bugün takmayı düşündüğümüz ebatta bir traktör lastiği bulduk ve aracın nasıl olacağı hakkında bir fikir edinmek için yanına koyduk yanlız krikoyu değiştirmemiz gerektiğinden aracı tam gelmesi gereken yere kadar yükseltmedik ama gözüm korktu

IMG 1434
 


Ynt: L200'den Canavar Kamyon

bugün arka travez ve ze rotları ile uğraşmış usta ve bence güzel olmuşlar ısınmaya başladım bu işlere düşündüğümden iyi gidiyor yada ben biraz daha heveslendim

IMG 1372


IMG 1373
 




Ynt: L200'den Canavar Kamyon

arka travez bağlanrıları takınca

sol bağlantının eski yeri difransiyale takılınca biraz traşlanmak zorunda kaldı ama iş mükemmel oldu

IMG 1390


IMG 1391


IMG 1394
 


Ynt: L200'den Canavar Kamyon

arka travesin üzerindeki difransiyal takozunun altına iki ayrı yükseklikte parça yaptık ama en sona bıraktık seçim yapmayı herşey takılınca en uygun şaft ve aks açılarını bulucaz

IMG 1355
 

Ynt: L200'den Canavar Kamyon

burası küçük bir kasaba bazı şeyler çabuk duyulur istesek te istemesekte L200 kullanan bir arkadaş ustayı ziyarete gelmiş hemen müdehale ettim tabiki dedim önce benim işim bitecek :smiley:

IMG 1428
 

Ynt: L200'den Canavar Kamyon

Selam

Günaydın kolay gelsin süper bir çalışma gerceklestiriyorsunuz. Tebrik ediyorum kolay gelsin

Selamlar

MURAT
 




Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,489
Mesajlar
1,518,755
Kayıtlı Üye Sayımız
172,148
Kaydolan Son Üyemiz
perdeci71

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst