Bu konuyu cevap arayışından ziyade kendim ve referans alabilecek diğer kullanıcılar için açıyorum.
Amacım hem aracımın notlarını tutabilmek hemde karşılastığım olumlu olumsuz olayları paylaşabilmek.
Kısacası "görmemişin cherokesi olmuş,tutmuş günlük yapmış" olayıdır
Gördüğüm 2,7 dizel bir zj ile cherokee hayallerim başladı.
15bine dizel jeep dedim .
Sonuç olarak toplama bir araç olunca arkadaşlarında uyarısıyla bundan vaz geçtim ama jeep ten vazgeçemedim.
12/15bine benzinlilere baktım.
O fiyatlara alamazsın filan dendi bende neden alınmasın bir sürü var diye düşünürken
arkadaşların demek istediğini araçları yakından görünce anladım.
Evet ucuz görünen araçlar var gittim gördüm ama
ya arızları var
ya içi ya dışı dağılmış durumdaydı . adam edeyim derseniz fiyatı 20bini geçecek durumdalar.
Uğraştığınız ve araçtan mahrum kaldığınız süreyi hesaplayınca hiç cazibesi kalmıyor.
dizeldi 12bin di derken 19bine bir 97 5,2 zj de karar verdim aldım.
18 temmuz 17:30 araç satışı tamamlandı
18 temmuz 21:00 aracın benzin ışığına istinaden benzin alındı fakat pompa çoktan yanmış olduğu için benzinciden çıkılamadı.
19 temmuz 10:00 araç ikitelli nascar servise çekildi ,öğleden sonra pomapa değişmiş yağ su vs kontrolleri yapılmış olarak alındı.ayrıca benzer bır durum karşısında direk lpg ile çalışası için program yuklendi.
160tl pompa,80tl işçilik 20 tl 1 litre yağ
Çekiciyi, trafik sigortasına fark verip çekici hizmeti eklettiğim için ödeme yapmadım
Trafik kasko işlemlerinde sıkıntı yaşarsanız veya en güvenli teminatlar nelerdir
düşük fiyatlı poliçelerde nelerden kısılmış öğrenmek isterseniz yardımcı olurum.
20 temmuz 08:00 sahil yolunda şiddetli bir sarsıntı yaşandı .yavaşlayıp sağa çekildi benzine geçirildi sarsıntı geçti.
Sarsıntının sebebi lpg nin kırmızı ışığı yandığı için yetersiz kaldı dıye dusunuldu , ama death wobble diye bir aks salınımından dolayıda olabileceği düşünülüyor. Yukseklık ve lastık standart ölçülerde olduğu için ihtimal verilmiyor.
Araca temiz bir takım 245/70/16 kumho asfalt lastıği takıldı kabak lastıkler atıldı.lastıkler davlumbazı içten avuç kadar yeri yemiş .
şuan için sıkıntı kalmadı.
22 temmuz araç 100km yoğun trafikte kullanıldı 29 litre yani 65kuruş yakmış. uzun yolda ve normal trafıkte test edilmeden ayarları kontrol ettirmiycem
Amacım hem aracımın notlarını tutabilmek hemde karşılastığım olumlu olumsuz olayları paylaşabilmek.
Kısacası "görmemişin cherokesi olmuş,tutmuş günlük yapmış" olayıdır
Gördüğüm 2,7 dizel bir zj ile cherokee hayallerim başladı.
15bine dizel jeep dedim .
Sonuç olarak toplama bir araç olunca arkadaşlarında uyarısıyla bundan vaz geçtim ama jeep ten vazgeçemedim.
12/15bine benzinlilere baktım.
O fiyatlara alamazsın filan dendi bende neden alınmasın bir sürü var diye düşünürken
arkadaşların demek istediğini araçları yakından görünce anladım.
Evet ucuz görünen araçlar var gittim gördüm ama
ya arızları var
ya içi ya dışı dağılmış durumdaydı . adam edeyim derseniz fiyatı 20bini geçecek durumdalar.
Uğraştığınız ve araçtan mahrum kaldığınız süreyi hesaplayınca hiç cazibesi kalmıyor.
dizeldi 12bin di derken 19bine bir 97 5,2 zj de karar verdim aldım.
18 temmuz 17:30 araç satışı tamamlandı
18 temmuz 21:00 aracın benzin ışığına istinaden benzin alındı fakat pompa çoktan yanmış olduğu için benzinciden çıkılamadı.
19 temmuz 10:00 araç ikitelli nascar servise çekildi ,öğleden sonra pomapa değişmiş yağ su vs kontrolleri yapılmış olarak alındı.ayrıca benzer bır durum karşısında direk lpg ile çalışası için program yuklendi.
160tl pompa,80tl işçilik 20 tl 1 litre yağ
Çekiciyi, trafik sigortasına fark verip çekici hizmeti eklettiğim için ödeme yapmadım
Trafik kasko işlemlerinde sıkıntı yaşarsanız veya en güvenli teminatlar nelerdir
düşük fiyatlı poliçelerde nelerden kısılmış öğrenmek isterseniz yardımcı olurum.
20 temmuz 08:00 sahil yolunda şiddetli bir sarsıntı yaşandı .yavaşlayıp sağa çekildi benzine geçirildi sarsıntı geçti.
Sarsıntının sebebi lpg nin kırmızı ışığı yandığı için yetersiz kaldı dıye dusunuldu , ama death wobble diye bir aks salınımından dolayıda olabileceği düşünülüyor. Yukseklık ve lastık standart ölçülerde olduğu için ihtimal verilmiyor.
Araca temiz bir takım 245/70/16 kumho asfalt lastıği takıldı kabak lastıkler atıldı.lastıkler davlumbazı içten avuç kadar yeri yemiş .
şuan için sıkıntı kalmadı.
22 temmuz araç 100km yoğun trafikte kullanıldı 29 litre yani 65kuruş yakmış. uzun yolda ve normal trafıkte test edilmeden ayarları kontrol ettirmiycem