3.7 Limited - Bazı Sorunlar - Tavsiyelere Ihtiyac Var.

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Cihat-Cihangir Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 36
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 14,850

Etiketler






yinede bir bilene söktürmek daha akılıca olur.eksoz üstünde olduğu için yöğun miktarda paslı oluşumu olacaktır bu yüzden sökerken siyirma yada daha kötüsü kırılma ihtimali var
 

sökmesini bilirsen kolay:smiley:
Pardon yanlış sormuşum
Erişmesi kolay mı?

Bugunki söktüklerimden sonra inanın sökmekten ziyade erişmek mesele bişeylere kaputun altında.
Zaten daracık yer, bi lpg bi vinç solenoid kutusu derken iyice daraltılmış

Bugun buji değişimi, kelebek temizliği, tps temizliği baya bi yordu. Elektrikli fan olmadan geziyorum o konuya hiç girmeyeyim.
 






Arkadaşlar ben de bu pazar Bi araca bakmaya gidecem,
Neleri önemlidir ilk etapda dikkat etmem gereken şeyler??
 

Yazilanlari forumdan tek tek kagida gecirin. Kontrol listesi olusturun. Jeep wj icin neler problem olabiliyorsa bunda da asagi yukari onlar ters gider.
 

wj 4.7 ile kj 3.7 yi mukayese bile etmemek lazım.neticede iki araçta farklı kullanım amaçlarına hitap eder.aralarındaki en önemli fark arazi şanzumanları.wj sürekli 4 çekerken kj 2 çekerde kullanılabilir.bu durumda otomatik olarak aracın alt takım akisler ve şanzumanı dırek etkılıyor.birde parça gerektiğinde nedense wj kasaların parçaları % 100 daha pahalı.kj kasa alırken en önemli şey bence aracın kasasının orjınal ve elektronik aksamının ellenmemiş olması lazım.geri kalanını halletmek çok fazla önemlideğil.örnek benim aracın komple ön takım fren balataları şanzuman yağ ve filitresi buji takımı orjinal olmak kaydıyla 1350 tl tuttu.
 

Pardon yanlış sormuşum
Erişmesi kolay mı?

Bugunki söktüklerimden sonra inanın sökmekten ziyade erişmek mesele bişeylere kaputun altında.
Zaten daracık yer, bi lpg bi vinç solenoid kutusu derken iyice daraltılmış

Bugun buji değişimi, kelebek temizliği, tps temizliği baya bi yordu. Elektrikli fan olmadan geziyorum o konuya hiç girmeyeyim.
erişmesi kolay zaten aracın altına yatınca katalizatörün girişinde göreceksiniz
 

Jiplerle ilgili genel dikkat edilecekler tamamda, vites geçişlerinde vuruntu var mı, şanjuman da kaçırma var mı? Arazi vitesi geçişlerinde ses, katırtı kuturtu var mı? Motor üflüyor mu? Yağ yakıyor mu? Vs. Vs. Ama "kj" lere has kronik masraf çıkarabilecek - ve alırken gözden geçirmemiz gereken , bu aracın kullanıcılarının en iyi cevaplayabileği, tecrübeyle sabit bilgiler harbi işimizi çok kolaylaştırır..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 



kj kasalarla ilgili benim bildiğim tecrube ettiğim yada duyduğum kronik bir sıkıntısı yok.hatta jeep işiyle uğraşanların söylediği en sorunsuz araç olduğu
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,476
Mesajlar
1,518,504
Kayıtlı Üye Sayımız
172,127
Kaydolan Son Üyemiz
agalandarli

SON KONULAR



Geri
Üst