ferabenja
Yeni Üye
- Mesajlar
- 9
- Tepkime Puanı
- 1
Herkese merhabalar. Uzun yıllardır severek takip ettiğim forumunuza nihayet ben de dahil oldum. Hatta daha önce Yavuz Bey'in Discovery'sine talip olmuştum fakat bu işler nasip kısmet işi olduğundan olmadı,güzel bir aracı kaçırmış oldum.
Daha öncesinde Freelander kullanıyordum,sonra sıkıldım,Mercdes B150 aldım fakat geçinemeyince tekrar bir Freelander aldım geçtiğimiz hafta. 2004 model,175.000km 'de diri bir araç. Almadan önce gidip gördük,sürüş yaptık. Hiçbir sıkıntısı yoktu. Zaten çoğunlukla uzun yolda km yapmış bir araç olduğunu belirttiler.Biz de sürüşten gayet memnun kaldık ve onay verdik. Daha sonra aracımızı Beylikdüzünden aldık. Anadolu yakasında Bostancı'ya evimize geldik,yine hiçbir sorun yok. Satan kişi aracın propsaftını çıkartarak aracı 4x2 hale getirmiş.Sanırım bundan dolayı da araç gayet atik. Asfaltta kullandıkları için yazın 4x2 ,kışın 4x4 modunda kullanıyorlarmış. Her neyse.. Ertesi gün dışarı çıktık,hiçbir sorun yok. İşlerimizi hallettik,tam eve dönerken motor arıza ışığı yandı.
İşte sorun tam da burada başladı. Eskiden aşina olduğumuz turbo valf sorunu sanarak servise gittik,fakat turbonun sağlam olduğunu öğrendik. Tabi bu arada araç seyir halinde stop etmeye başladı. Rölantide hiçbir sorun yok. Devir geçişleri iyi,fakat sürüşe geçtiğim anda araç silkelenip duruyor. Land Rover servisinde makineye bağlandı. Sorun olarak yakıt kütük müşürü ve tesisatı olarak bilgisayar gösterdi. Değiştirildi fakat sorun devam etti.Bu sefer motor beyninden olduğu düşünüldü ve ECU değişimine gittik. Fakat bugün o da değişmesine rağmen sorun hala devam ediyor. Servis araştırmaya devam ederken ben de buradan paylaşmak istedim. İyi bilenlerin yardımına gerçekten ihtiyacım var. Neden olabilir? DAha öne böyle bir sorun yaşayan var mıdır? Yarın depo üzerinde yoğunlaşarak başlayacaklar ve sorun çözülene kadar ilerleyecekler. Lütfen siz de fikir verin. İyi akşamlar.
Daha öncesinde Freelander kullanıyordum,sonra sıkıldım,Mercdes B150 aldım fakat geçinemeyince tekrar bir Freelander aldım geçtiğimiz hafta. 2004 model,175.000km 'de diri bir araç. Almadan önce gidip gördük,sürüş yaptık. Hiçbir sıkıntısı yoktu. Zaten çoğunlukla uzun yolda km yapmış bir araç olduğunu belirttiler.Biz de sürüşten gayet memnun kaldık ve onay verdik. Daha sonra aracımızı Beylikdüzünden aldık. Anadolu yakasında Bostancı'ya evimize geldik,yine hiçbir sorun yok. Satan kişi aracın propsaftını çıkartarak aracı 4x2 hale getirmiş.Sanırım bundan dolayı da araç gayet atik. Asfaltta kullandıkları için yazın 4x2 ,kışın 4x4 modunda kullanıyorlarmış. Her neyse.. Ertesi gün dışarı çıktık,hiçbir sorun yok. İşlerimizi hallettik,tam eve dönerken motor arıza ışığı yandı.
İşte sorun tam da burada başladı. Eskiden aşina olduğumuz turbo valf sorunu sanarak servise gittik,fakat turbonun sağlam olduğunu öğrendik. Tabi bu arada araç seyir halinde stop etmeye başladı. Rölantide hiçbir sorun yok. Devir geçişleri iyi,fakat sürüşe geçtiğim anda araç silkelenip duruyor. Land Rover servisinde makineye bağlandı. Sorun olarak yakıt kütük müşürü ve tesisatı olarak bilgisayar gösterdi. Değiştirildi fakat sorun devam etti.Bu sefer motor beyninden olduğu düşünüldü ve ECU değişimine gittik. Fakat bugün o da değişmesine rağmen sorun hala devam ediyor. Servis araştırmaya devam ederken ben de buradan paylaşmak istedim. İyi bilenlerin yardımına gerçekten ihtiyacım var. Neden olabilir? DAha öne böyle bir sorun yaşayan var mıdır? Yarın depo üzerinde yoğunlaşarak başlayacaklar ve sorun çözülene kadar ilerleyecekler. Lütfen siz de fikir verin. İyi akşamlar.