Evveeettt hep sorun hep sorun yazdım birde yaptıgım restorasyonlardan bahsedeyim. Öncelikle arada hevese kapılsamda yapılacak işin aracı tam orjinal haline getirmek olduğuna karar verdim. Şimdilik yaptıklarım:
Kapı sensörleri VIC'e düzgün bilgi versinler diye değişti ve temizlendi
Otomatik anten yapıldı ve ilk günkü gibi çalışıyor
Lsd kilit pulları 0 larıyla değiştirildi
4 kapının da camları söküldü silikonlandı güçlendirildi yerine takıldı
Külbütör açıldı sibop lastikleri değişti ve aracın yağ yakışı 0 a indi
Yeni hava filtresi takıldı
Servis kayıtlarından çıkardık 320.000 km de iken komple şanzıman revizyonu yapılmış ( piyango bu )
Ön diff'e elektrikli kilit takılmış ( piyango 2 )
Bagaj perdesi düzeltildi ve çalışıyor
yapacaklarım ise;
235 75 15 at lastikler
İnkagas BMD lpg dönüşümü
Komple pasta cila ve boya yanıgı olan boya çatlagı olan yerlerin , boyanın açılmış yerlerine çarşaf boya
Orjinal teyp yada navigasyonlu iyi bir sistem
18 yıllık ama patlak hoparlörlerin tamiri
18 yıllık tüm far ve sinyallerin temizliği
4 jant parlatılarak ilk günkü hale getirilecek
Kırık arka reflektörler değişecek
Konsol ışıkları temizlenecek patlak ampul varsa değiştirilecek
Bagaj amortisörleri yenilenecek
Ön düzen komple elden geçecek ( rotiller ve rot kolları )
Bazı ateşleme sorunları giderilecek
Avare bilyası , termik , v kayışı değişecek
Bujiler değişecek
Ön helezonlar değişecek
Direksiyon amortisörü değişecek
Fren diskleri tornalanacak ve balatalar değişecek
El freni ayarı yapılacak
Kırık sag ayna içi değişecek alt yayı yerine tutturulacak
Tüm yağlar ve hava filtresi hariç filtreler değişecek
Motora carbon clear yada energy release katkısı yada ikisi birden yapılacak
Katalitik konvertör takılacak.
Bütün bunlardan sonra ZJmin mükemmel olacağını düşünüyorum görüşlerinizi duymak beni mutlu edecektir
Kapı sensörleri VIC'e düzgün bilgi versinler diye değişti ve temizlendi
Otomatik anten yapıldı ve ilk günkü gibi çalışıyor
Lsd kilit pulları 0 larıyla değiştirildi
4 kapının da camları söküldü silikonlandı güçlendirildi yerine takıldı
Külbütör açıldı sibop lastikleri değişti ve aracın yağ yakışı 0 a indi
Yeni hava filtresi takıldı
Servis kayıtlarından çıkardık 320.000 km de iken komple şanzıman revizyonu yapılmış ( piyango bu )
Ön diff'e elektrikli kilit takılmış ( piyango 2 )
Bagaj perdesi düzeltildi ve çalışıyor
yapacaklarım ise;
235 75 15 at lastikler
İnkagas BMD lpg dönüşümü
Komple pasta cila ve boya yanıgı olan boya çatlagı olan yerlerin , boyanın açılmış yerlerine çarşaf boya
Orjinal teyp yada navigasyonlu iyi bir sistem
18 yıllık ama patlak hoparlörlerin tamiri
18 yıllık tüm far ve sinyallerin temizliği
4 jant parlatılarak ilk günkü hale getirilecek
Kırık arka reflektörler değişecek
Konsol ışıkları temizlenecek patlak ampul varsa değiştirilecek
Bagaj amortisörleri yenilenecek
Ön düzen komple elden geçecek ( rotiller ve rot kolları )
Bazı ateşleme sorunları giderilecek
Avare bilyası , termik , v kayışı değişecek
Bujiler değişecek
Ön helezonlar değişecek
Direksiyon amortisörü değişecek
Fren diskleri tornalanacak ve balatalar değişecek
El freni ayarı yapılacak
Kırık sag ayna içi değişecek alt yayı yerine tutturulacak
Tüm yağlar ve hava filtresi hariç filtreler değişecek
Motora carbon clear yada energy release katkısı yada ikisi birden yapılacak
Katalitik konvertör takılacak.
Bütün bunlardan sonra ZJmin mükemmel olacağını düşünüyorum görüşlerinizi duymak beni mutlu edecektir