ZJ 4.0 arazi şanzımanı

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan tahsink44 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 2
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 2,960

tahsink44

Yeni Üye
Mesajlar
6
Tepkime Puanı
0
Yer
istanbul
Merhaba Arkadaşlar
ZJ 4.0 bir araç alma niyetindeyim.
araç 120 bin milde.1993 model.
Beni düşündüren arazi şanzımanı daha önce tamire girmiş.Acaba ilerde sorun yaparmı?Direksiyon kutusu gibi hassas bir bölgemidir?
daha önce bir bayan kullanmış ve ilk sahibiymiş.
Kafam çok karışık aslında
ZJ 5.2'de alabilirim
XJ'nin biraz daha konforlusu 1996 veya 1997 modelde alabiilirim
Acaba yapılı araç mı alsam yoksa kendim isteğime göre mi offroad donanımını yapsam. Çünkü offroad donanımlı araçlar doğal olarak sert arazi şartları gördüğünden fazla yorulmuş olabiliceğini düşünüyorumBenzinli alıp sonradan kendim mi LPG taktırsam yoksa LPG li mi alsam.
5.2 , 4.0 dan ne kadar fazla yakar. (Her iki araçda LPG li ise)
Bu arada çok sert arazi koşullarına girmeyi düşünmüyorum.Yada offroad yarışı yapmayacağım.
Yarışcı bir arkadaşım 4.0 almamı öneriyor ama onlarda pahalı ve donanımı 5.2 ler gibi değil.
4.0 alırsam "acaba bu makinanın 5.2 nasıldır" diye düşüneceğimden de eminim.
Forumda daha önce buna benzer yazılan çiizilen konularında bazılarını okudum.
Tekrar tekrar gündeme getirdiğim içinde kusuruma bakmayın.


Teşekkürler
Not: Az kalsın unutuyordum.Avrupa versiyonu mu ,amerikan versiyonu mu.Aklımı kurcalayanlardan bir diğeride bu konu
 

Etiketler
Ynt: ZJ 4.0 arazi şanzımanı

bizde 97 ZJ 4.0 var. 5.2 nasıl diye düşünüyor insan araç dolu ve yokuş çıkarken. tek başına sorun yok. eski teknoloji bunlar. 4.0 185 hp. hi-o olanlar 190 hp. ama kesinlikle yeterli.
bence transfer kutusu sorun yapmaz düzgün tamir edildiyse. oldukça basit birşey sonuçta.