ahmet5333
Ana Kamp
- Mesajlar
- 79
- Tepkime Puanı
- 15
sevgili arkadaşlar yakın zamanda kendi aracıma uygulamış olduğum sistemi sizinle de paylaşmak istiyorum. malum bu yükseltme işini yapan arkadaşlar kendi aralarında tekel olduğu için kimseyle bilgi paylaşımı yapmıyor internette de bu konuyla alakalı bi bilgi bulamadım pek her yerde yükseltilmiş araçların şaftını mafsallıya çevirmek şeklinde bilgi var ama nasıl mafsallı nerden mafsallı tam bi bilgi yok gelelim konumuza...
şimdi bu araçların stock haline bakarsanız arazi şanzımanından çıkan şaft ön diferansiyele direk dik bi şekilde giriyor kendi orijinal şaftı bilyalı tip bu haliyle bile belli bi kilometre sonra revizyon istiyor hatta birçok arkadaşımın diferansiyelim ötüyor demesinin sebebi de bu şaft kafasının bozuluyor olmasıdır (bende zamanında onlardan biriydim)
eğer yükseltilmiş bir aracınız varsa yada 80-100 ile giderken ayağınızı gazdan çekince bi ağlama sesi duyuyorsanız şaftınızı mafsallı ile değiştirmenizin zamanı gelmiş demektir..
aracınızın arazi şanzımanı ile diferansiyeli üzerindeki flanşları söktürüyorsunuz
aracınızın diferansiyel ve arazi şanzımanı çıkışına uygun da flanş alıyorsunuz tornacıdan bunları yerine uygun şekilde monte ediyoruz
arazi çıkışı çift mafsal olacak şekilde 2 tane specer 1 tane joystick rulman alıyorsunuz bunlar tornacı da satılıyor resimleri asagida var diferansiyel tarafı da tek specer olacak aradaki mesafe ölçülüyor ve uygun ölçüde boru kesilerek yeni şaft yapılıyor parçalar tornacıda birleştiriliyor ve mutlu son..
şimdi bu araçların stock haline bakarsanız arazi şanzımanından çıkan şaft ön diferansiyele direk dik bi şekilde giriyor kendi orijinal şaftı bilyalı tip bu haliyle bile belli bi kilometre sonra revizyon istiyor hatta birçok arkadaşımın diferansiyelim ötüyor demesinin sebebi de bu şaft kafasının bozuluyor olmasıdır (bende zamanında onlardan biriydim)
eğer yükseltilmiş bir aracınız varsa yada 80-100 ile giderken ayağınızı gazdan çekince bi ağlama sesi duyuyorsanız şaftınızı mafsallı ile değiştirmenizin zamanı gelmiş demektir..
aracınızın arazi şanzımanı ile diferansiyeli üzerindeki flanşları söktürüyorsunuz
aracınızın diferansiyel ve arazi şanzımanı çıkışına uygun da flanş alıyorsunuz tornacıdan bunları yerine uygun şekilde monte ediyoruz
arazi çıkışı çift mafsal olacak şekilde 2 tane specer 1 tane joystick rulman alıyorsunuz bunlar tornacı da satılıyor resimleri asagida var diferansiyel tarafı da tek specer olacak aradaki mesafe ölçülüyor ve uygun ölçüde boru kesilerek yeni şaft yapılıyor parçalar tornacıda birleştiriliyor ve mutlu son..