Yeni Ranger Wildtrak İnceleme 2.0 Ecoblue | Test Sürüşü

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan erenea Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 0
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 6,104

erenea

youtube.com/parsteamoffroadofficial
Mesajlar
303
Tepkime Puanı
129
Yer
ANKARA
Web
www.pars-store.com
Telsiz Çağrı Kodu
TB2ERA
Yeni Ranger Wildtrak İnceleme 2.0 EcoBlue | Test Sürüşü

#newranger #rangerwildtrak #ecoblue

Ford Ranger TR ve Toyota Hilux TR ekiplerinin Sakarya Soğucak Yaylası ortak kampı sonrası inceleme fırsatı bulduğumuz Yeni Ranger'i inceleme ve test sürüşümüz...
BI-turbo yeni 2.0 EcoBlue motor
Ford Ranger’da kullanılan yeni 2.0 litre EcoBlue turbo dizel motor performansla yakıt verimliliğini bir arada sunuyor. Bu motor giriş seviyesinde 170 PS güç ve 420 Nm tork üretiyor ve 7,0 lt/100 km yakıt tüketimi ve 190 gr/km CO2 emisyon salım değerine ulaşıyor. Aynı motorun bi-turbo versiyonu 213 PS güç ve 500 Nm tork üretiyor. Bu versiyon 7,8 lt/100 km yakıt tüketimi ve 204 gr/km CO2 emisyon salım değerine ulaşıyor. Optimize edilen kompakt boyutlu turbo besleme sayesinde yeni motor yerini aldığı 2,2 litre hacimli TDCi motora kıyasla özellikle alt devirlerde daha yüksek hava iletimi gerçekleştiriyor ve böylece tüm devir aralıklarında daha canlı ve atak bir sürüş hissi sunuyor.

Pick-up sınıfında ilk kez

Yeni Ford Ranger olası çarpışmaları önleyen veya etkilerini azaltan Yaya Algılama Özelliğine Sahip ‘Çarpışma Önleme Yardımcısı’ ve ‘Akıllı Hız Sistemleri (ISA)’ teknolojileriyle yollara çıkan sınıfının ilk modeli. Sistem, bir çarpışma riski algıladığında önce sürücüyü işitsel ve görsel olarak uyarıyor ve sürücünün reaksiyon göstermemesi halinde fren pedalı ve disklerin tepki verme süresini kısaltmak üzere hazırlık yapıyor ve sürücünün hala reaksiyon göstermemesi halinde sistem aracın hızını düşürmek için otomatik olarak fren yapıyor.
‘Akıllı Hız Sistemleri (ISA)’ ise hız sınırlandırma ile trafik işareti tanımlama teknolojilerini bir arada kullanıyor ve Ranger’ın maksimum hızını değişen hız sınırlarına otomatik olarak uyarlıyor. Sürücü direksiyon kumandalarını kullanarak aracın maksimum hızını ayarlarken ön cama entegre kamera trafik işaretlerini algılıyor ve algılanan hız sınırının sürücünün ayarladığı hızdan düşük olması halinde ise aracın seyir hızını düşürüyor. Hız sınırının artması halinde sistem sürücünün seyir hızını yeni hız sınırına kadar arttırmasına izin veriyor. Yeni Ford Ranger’da; XLT donanım versiyonunda 170 PS gücünde 2.0 litre EcoBlue ve Wildtrak donanımda 213 PS gücünde 2.0 litre EcoBlue olmak üzere farklı donanım ve motor kombinasyonu bulunuyor. Motor ve donanım seçeneğine bağlı olarak manuel şanzıman dışında otomatik şanzıman ve 4x2 veya 4x4 çekiş sistemi alternatifleri tercih edilebiliyor.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=BPACwcSlSuM