yeni bir L200! off road cular buraya...

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan tahsinbiner Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 22
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 8,015
Ynt: yeni bir L200! off road cular buraya...

çekişte hiçbir sorun yok,orjinali neyse aynı performansı verdi.. . araç 136 beygir. ancak normalden 2 lt fazla yakıyor bu lastik ebadıyla...
 

Etiketler
Ynt: yeni bir L200! off road cular buraya...

285 / 70 / 17 lastik seçimini yaparken aksların durumunu ve ayna mahruti oranlarını dikkate aldınızmı ?
arazide zorlama durumunda akslar zarar görebilir ayrıca offset jant kullanmanızı spacer kullanmamanızı tavsiye ederim
eğer bu lastiklerle yakıt sarfiyatı 2 misli arttıysa zorlanma ve aktarma organlarına da binen yük 2 misli arttmıştır basit mantık yürütme ile
bu yüke tahammül edecek heavy duty parçalarla da modifiye etmenizi tavsiye ederim,
bence L200 e 245 70 yada 75 yanak 16 yada 17 jant üstüne çıkarken dikkatli olmak gerekiyor 265 taban ölçüsünde lastik bile en azından direksiyon ağırlığını tepkisini olumsuz etkileyip sürtme yapabiliyor,
eğer motor güçü talebiniz varsa ve sizin L200 de yoksa rally art chip kullanmanızı tavsiye ederim benimkinde fabrika çıkışı var ve çok büyük avantaj sağlıyor yakıt ve performans olarak.
kolay gelsin iyi çalışmalar,
 

Ynt: yeni bir L200! off road cular buraya...

diğer yandan

basamakları söküp rock slider takılması ve ön tampon vinç çalışması renk kaplama seçimi çok güzel olmuş
arka tampon alt kısmı dik tırmanış ve inişlerde takılma yapıyor arazide buna dikkat etmek lazım
 

Ynt: yeni bir L200! off road cular buraya...

Verdiginiz bu yararli bilgiler icin cok tesekkur ederim.bu hususlara dikkat edecegim. Ancak aracin yakişı 2 misli degil 2 litre artti dedim yanlis anlasilmasin
 

Ynt: yeni bir L200! off road cular buraya...

tahsinbiner' Alıntı:
Verdiginiz bu yararli bilgiler icin cok tesekkur ederim.bu hususlara dikkat edecegim. Ancak aracin yakişı 2 misli degil 2 litre artti dedim yanlis anlasilmasin

rica ederim
yakış 2 misli 2 litre artı dan kastım teknik yakıt ölcümü değil
belirtmek istediğim gücü çekerseniz mesela hiç modifiye yapmadan bile devamlı 160 - 180 giderseniz yada parça ekleyip değiştirip modifiye yaparsanız bedelini ödersiniz bu en basit şekliyle yakıttır,
diğer yandan ülkemizde yapılan yükseltmelerde yurt dışından gelen yükseltme kitlerinde eksik olan araç 2" veya 3" inch ten fazla yükselince değişmesi gereken bütün alt kollar rotlar rotiller direksiyon kolları çıkmamakta direksiyon amortisörü hiç söz konusu olmamaktadır, bu büyük ölçüde maddi durumla ilgili olup yapılan 5" -6" inch lift kit 4" get yükseltmesinin sonuçları arazide alınamamakta araç zorlanırsa parça kırmaktadır artikilasyon görünüşte güzel olmakta ama arazi tepkisi yetersiz kalmaktadır bunlarada dikkatinizi çekmek istedim çünki emek veriyorsunuz ve emeğinizin karşılığını en iyi şekilde almanızı dilerim kolay gelsin
 



Ynt: yeni bir L200! off road cular buraya...

Bir şeyin altını çizmekte fayda olduğunu zannediyorum.Eğer aracınızın resımlerde olduğu gibi benzerlerınden farklı ve ılgi çekıcı ve standartlarının yapamadıklarını yapmasını ıstıyorsanız bazı şeyleri göze almişsınız demektir.yakıttan,suspansıyön dan ödun vereceğiniz bi kesin ve arkadaşimizinda dediği gibi yuruyen aksama bınen yukte farklı olacaktır.Eğer off road aracı bınmek ıstıyorsanız ve herkesın yapamadığını yapacaksanız bunlar gözunuze gelmemesi lazım son olarakta araç guzel olmuş ama bir takım off road janttıyla daha başarılı bir araç ortaya çıkacağina emınım