Xj'ye Geri Dönüş..

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan bakas Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 21
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 4,166

bakas

Kamp II
Mesajlar
240
Tepkime Puanı
16
Yer
Ankara
Pek saygıdeğer abiler ve arkadaşlarım, 5.9'u sattıktan sonra bir süredir çeşit çeşit marka araçlar bakıyordum. Artık biraz da binek olsun mantığıyla mercedes, bmw, alfa romeo modellere baktım. Elbette hepsi için demiyorum ancak farkettiğim şudur ki marka profili çok önemliymiş. Gerçekten Jeep sahibi insanlarla muhatap olmaya çok alışmışım, Türkiye'de de sanırım temizini bulmanın en kolay olduğu araçlar yine bu Jeep'lerdir bu yüzden diye düşünüyorum.

Cuma günü son bir BMW test edip artık illallah geldiğini farkedince, arkadaşın 55 model Willys'inde gezerken açtım sahibinden uygulamasını ve gözüme hoş gelen bir Jeep'in sahibini aradım. 1 saat sonra düz duvara tırmanıyorduk araçla ve özlemiş olduğumu farkettim. Hem arazi sohbetini hem XJ'yi, hem de böyle insanlarla muhatap olmayı.. Aşağıdaki ilandaki araç hakkında bilgisi olan var mıdır diye konuyu toparlıyım istiyorum, bir ara vaktim olunca ustaya da gösterip nasipse alacağım aracı. Donanımlı almak istemiyordum ama düzgün yapılmış, ve de gezenbilirde de bilindiği söylenen bir araç. 2 yıl XJ sürmüşlüğüm vardır bu yüzden kendim iyice test ettim ve onayladım ancak elbette usta gözü farklı olur.

Hepinize ilgi alakanız için şimdiden teşekkürler eder, inşallah yakın zamanda tekrar aranızdaki yerimi alma dileğimi sunarım.

1991 Jeep Cherokee 4.0 34.700 TL Sahibinden satılık ikinci el - 273746322
 

Etiketler
Evet aracı aldık fotoğrafları da yükleyelim tabii . Nasıl özlemişim XJ sürmeyi gerçekten, hep bir sırıtış..


 

Amerikan nivası

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 





Ama kacışı 10 numara tabi seviyoruz kendilerini bu yuZden 4.0 güzeldir

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 


Herkese çok teşekkürler.

Cherokee'de şasi yok iki offroad yapınca dağılıyor yorumuna hiç cevap dahi vermeyeceğim ancak . Gören her gün MOAB'ta Rubicon'da offroad yapıyoruz, yapıyorsunuz sanacak.
 

Var mi sasi ?

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Hayırlı olsun,yolda Xj gördüğüm zaman eski bir dostu görür gibi oluyorum ve sellektör yapıyorum Çok tatlı ve kendine has bir araç
 



Artikulasyonu monokok gövdesinde yapiyor daha aciklayici ornek vereyim bir bira kutusunu baslarindan iki elinizle tutun ve bir elinizi saga digerini sola cevirin ama cok yavas bir iki milim ve bunu yers yonlerde 30 kere tekrar edin bira kutusu ilk seferlerde bisey olmaz ama sonlara dogru ortasindan ince ince kesilmeye baslar iste xj nin kupasida boyle her artikulasyonda farkinda olunmayan kilcal mikron seviyesinde yariklar olusuyor kendi monokok govdesinde bir sase uzerinde artikulasyon yapmadigi icin ve bir bakmisiniz bir gun kut diye kapanan kapiniz biraz yukari cikmis yada asagiya bagaj kapagı da tam oturmaz olmus , buna monokok govdeli arazi araci denir amerikan versiyonu xj rus versiyonu da lada niva

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Araba biraz daha dayansin diye boyle yama falan da yapmiş cavır

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Boşuna 1000 kere konuşulmuş konuları tekrar açmayalım istemiştim Hocam biliyoruz zaten bunların hepsini. Dediğiniz durumlar ancak extreme offroad koşullarında sürekli tekrarlanan flexlerden sonra gerçekleşir. Bilinçsiz sürücü ya da hayatını dağlarda geçirmeyen Türkiye'de kimse de kıramaz XJ'sini dediğiniz şekillerde. Arazide görüyoruz kırıyorlar diyorsanız da biz de gidiyoruz, kırılmıyor diyebilirim ancak. Off Road aracında 15 tane gerekli şey varsa 1 tanesi yok olsun XJ'de; kalan düşük devir torkudur, geliş gidiş açılarıdır, flextir, görüş rahatlığıdır, hafifliktir, atikliktir, şanzuman dişli oranlarıdır vs. haleflerinden kat be kat fazlasıyla vardır. Monokok şasenin ne olduğunu, ne tür zararları olduğunu sahibi olan zaten bilir, ama buna rağmen yarışlar için XJ hazırlayan sayısı da oldukça fazladır. Bu kişiler de bilinçsiz değiller sonuç olarak.

Şasesiz araç içinize sinmeyebilir, bu tamamen bir görüştür. Şasesi olan araçlarla daha uzun süre extreme offroad koşullarda dayanabilir, body yükseltme olduğu için daha hesaplı yükseltebilirsiniz, eğer sizin için kriterler bu ise elbette şaseli alırsınız. Benim için önemli bir kriter değildir bu, yıllarca XJ kullanıp offroad'ta da bulundum, dediğiniz şeyden ötürü de hiç sıkıntı yaşamadım. Saygılar..
 



Sase nerde ? Govdeye kaportaya mi kaynaklamislar ?

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Bende kotu bisey demedim kirilir demedim yamulur dedim ) ama bende 4.0 lari severim

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi