Terrano II almayı düşünüyorum. Evin tek aracı olacak hem şehiriçi hem hafif arazi koşullarında yeterli gibi görünüyor. Ilk tercihim land rover discovery 1 300 tdi otomatik ti ama fiyatlardaki ciddi artışlar ve çoğunun arazi yapmış olması alımını benim için imkansız hale getirdi. Daha önce land rover seri 3 sahibi oldugum için virüs hala damarlarda dolaşıyor o ayrı
Terrano II nin dizel ve otomatik olması en cezbedici yanı benim için. Iki motor seçeneği var ve bir kaç farklı paket var.
Bunlar içinde hangisini tercih etmeliyim. Alırken bakmam gereken yerleri neresi ekspertiz yaptırmadan önce kendimin yapabileceğim kontroller neler?
Japon yedek parça toptancısı tanidigimdan öğrendiğim kadarı ile aracın motor, şanzıman ve yürür parçalarının bulunmasında sorun yaşanmıyor ama kaporta ve diğer kozmetik parçaların yurtiçinde zor bulunduğunu olmayanin japonya dan 27 gunde bilecegini söyledi.
SM-G530F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
2.7 dizeli uzun dönem kullandım becerebildiğim kadar yazayım
benim aracımda radyatör sıkıntısı vardı daha büyük model ile değiştirdim bütün sorunlarım bitti
kullandığım dönem hiç sorun yaşamadan güzel bir lastik seçimi ile sorunsuz kullanılan bir araç şehir içinde rahat kullanımı var bagajdaki koltukları iptal ederek kullandım bütün evimi sığdırdım dersem abartmış olmam uzun yolda seçtiğiniz lastiğe göre konforu etkileniyor
yükseltme yapmadan da arazide başarılı idi sizi yolda bırakmaz
yedek parça sıkıntısı yok gibi bazı parçaların pick-up modelleri ile beraber kullanıldığı da söylenmişti ama başıma bu konu ile ilgili bir sorun gelmedi İstanbul aksarayda aranan parçalar bulunuyor
ön takımda Z kolları diğer parçalarına göre daha kolay bozuluyor ama bu bozulma her sene değişimi gibi düşünmeyin
arazi şanzımanı olmayan bir araç yavru şanzıman ile çalışıyor 4x4 sistemi bugün bir çok pick-up ve arazi araçlarında kullanılan bir sistem 4H konumunda ön arka kilitli gibi çalışır ki net üzerinden basit 4WD sistemini aratınca kullanım özellikleri çıkar
3.0 dizel modellerinin arka diff. sınırlı kaydırmalı kilit olan modelleride piyasada rastlanıyor
2.7 veya 3.0 dizel versiyonları motor olarak sorunsuz araçlar ki nissan dizel motorları bugün bd30 defender montajları baya yoğun oluyor... 2.7 motorlu versiyonların bir bölüm araçlarda radyatör sorunu var bu sorun ülkeye yanlış gelen araçlardan kaynaklanıyor büyük radyatör takılarak sorun ortadan kalkıyor ki bugün küçük radyatörlü araç kalmamıştır piyasa da
sorularınıza cevap vermeye çalışırım hayırlısı olsun
fakat çok kullanıcı bakım sırasında bilinçsiz olduğu ve çok usta bu konuda bilgisiz olunca yanlış yağdan çalışmayan ve bakım gerektiren çok kilit oluyor bu modellerde
Ohhh cillop. Hanım da sürer buu kafan rahat olur. Lastik masrafı da yok. Estetik şeyleri de sen fıstık gibi yaparsın. Renk zaten eski bir Land Rover'cı için olmazsa olmaz. Tekrar hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin, güle güle binin.