Ynt: Suzuki Grand Vitara Xl7 Ses Yalıtımı
hocam teorik bilgi ile kullanma klavuzu bilgisi arasında fark vardır.
kullanma klavuzuna okuyanın anlaması gereken kadarı yazılır. askere gittiniz bi bilmem ordaki ışığı kullandıktan sonra söndürme talimatları gibi. komik derecede sığ bir bilgidir ama kısa, öz ve doğrudur.
kafa karıştırmamak için.
okuyan ya yüksek bilmemne mühendisi değildir, ya da basit bir konudan bahsediliyor bile olsa zaten 10 sayfa yazı okuyacak vakti sabrı enerjisi yoktur. insanların çoğunda bunlar bulunmaz, o yüzden işi 10 satırlık bir tablo ile hallederler. işte eksi bilmemkaç dereceye kadar bu koruyor diye. konunun bu kadar olduğuna inandınız mı? öyleyse hep sığ şeyler okuyorsunuz. o 10 satırlık tablo arkasında bilmemkaç yüz sayfalık bilgi de olabililir hatta koca bir meslek ve uzmanlık dalı da olabilir, ama onları anlatmanın yeri kullanma klavuzu, ürün broşürü falan değildir.
Bu arada ben o linkten değil A.E. Haas isimli adamın yazısından bahsediyordum, o yazı kullanma klavuzu tarzında yazılmış bir iki satır karalanmış bir linkten ibaret, yukarıda yazdıklarıma ait bir düzeltmeden bahsediyor sadece, asıl konudan değil. bu dediğim 10 sayfalık yazı bile aslında işin uzmanına hitab etmeyen 10 sayfalık bir makaleden ibaret, herkesin anlalacağı tarzda yazılmış, ama gel gelelim türkçe yazmamışlar.
aslına bakarsanız ben hala daha neyi tartıştığımızı anlamıyorum.
motor çalışmaya başlayınca ısınır, yağ da onunla beraber ısınır. bu gerçekten istediğiniz çıkarımı yapabilirsiniz, çalışma sıcaklığında tüm 40 numara yağlar aynı kalınlıktadır ister 10W-40, ister 0W-40 olsun fark etmez sonucundan başka birşey çıkıyorsa, ben o sonuca nasıl vardığınızı pek anlayamadım.