Ynt: Sorun Şanzumanda Mı Acaba ?
http://www.agcoauto.com/content/news/p2_articleid/203 tercümesi (oldukça tarzanca) https://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=tr&js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.agcoauto.com%2Fcontent%2Fnews%2Fp2_articleid%2F203&edit-text=
kısa özeti: şanzıman yağını ve yağ filtresini değiştirin diyor bazı diğer önemli şeylerin arasında. ayrıca doğru yağı koyun yanlış yağı koymayın diyor. "valve body" denen şeyin vidalarını sıkın vs de diyor da o kadarının detaylarını burada tekrar etmek zor kendiniz okumanız lazım. yani evet sorun şanzımanda, ama henüz çok geç olmayabilir kurtarabilirsiniz.
tabi arada bir cümle yanlış motor ateşlemesi de olabilir diyor ama zannetmiyorum, büyük bir ihtimal tork çevrimcinin kilit mekanizması düzgün çalışmıyor. zamanında değiştirilmemiş yağdan, kirlenmeden, yanlış yağ konulmasından, aşınmadan, hor kullanmadan, o yukarıda civataları sıkılması gerekli dediği parçanın kenarlarından yağ kaçırıyor olmasından, tıkalı yağ filtresinin ya da başka bir problemden kaynaklı düşük şanzıman yağı basıncından vs olabilir. yani çok basit bir çözümü de olabilir biraz masraf ta çıkarabilir. bu araçlara sürekli bakan arabayı ilk defa görmeyecek bir şanzımancıya gitmenizde fayda var.