Herkese Selam,
Öncelikle şunu söylemek istiyorum ben bir CJ sahibiyim ve çoğu CJ sahibi gibi derin su geçişi hakkında bilgim yok, olmasıda zor, çünkü CJ'le derin sudan geçmek için şunları yapmak lazımMIŞ;
1. Snorkel
2. Std CJ'de radyatör fanı blok'tan kayış ile tahrikli, bunu iptal edip, içerden şalter ile açılıp kapanan elektrikli fan koymak lazım. Suya girerken fanı kapatmak gerekiyor, yok sa bizim pervane bütün suyu karbüratör (hadi snorkel var diyelim) ve ateşeleme bobinine ve distributore atıyor ve stop ediyor.
3. Zaten suya giriyoruz ateşlemeye su atsa ne olur? bunun cevabı yok...
Peki bunlar CJ'in klasik problemleri, peki arabalarınızda neler gerekiyor. Dizellerde ateşleme problemi olmadığı için daha kolay diye tahmin ediyorum. Mesela snorkelli V8 Disco suya dalabiliyor mu?
Aşağıdaki resimlerin baştaki disco hariç hepsi Isoff'un İğneada gezisinden, araçlarda snorkel varmı?

ISOFF IGNEADA GEZISI


Ford Bronco Orjinal motorlu ise karbüratörlüdür


bundan daha derin bir yerden geçermiyiz?
Öncelikle şunu söylemek istiyorum ben bir CJ sahibiyim ve çoğu CJ sahibi gibi derin su geçişi hakkında bilgim yok, olmasıda zor, çünkü CJ'le derin sudan geçmek için şunları yapmak lazımMIŞ;
1. Snorkel
2. Std CJ'de radyatör fanı blok'tan kayış ile tahrikli, bunu iptal edip, içerden şalter ile açılıp kapanan elektrikli fan koymak lazım. Suya girerken fanı kapatmak gerekiyor, yok sa bizim pervane bütün suyu karbüratör (hadi snorkel var diyelim) ve ateşeleme bobinine ve distributore atıyor ve stop ediyor.
3. Zaten suya giriyoruz ateşlemeye su atsa ne olur? bunun cevabı yok...
Peki bunlar CJ'in klasik problemleri, peki arabalarınızda neler gerekiyor. Dizellerde ateşleme problemi olmadığı için daha kolay diye tahmin ediyorum. Mesela snorkelli V8 Disco suya dalabiliyor mu?
Aşağıdaki resimlerin baştaki disco hariç hepsi Isoff'un İğneada gezisinden, araçlarda snorkel varmı?
ISOFF IGNEADA GEZISI
Ford Bronco Orjinal motorlu ise karbüratörlüdür
bundan daha derin bir yerden geçermiyiz?

