jeep
Zirve
Arkadaşlar devamlı şantiye değiştirmem sebebi ile 1980-1975 ve 1977 model topladığım cj-5 lere ait bir sürü yedek parça mevcuttur. Taşınması artık zor olup kaybolup gitmektedir. Fiyatlarını siz belirleyin anlaşırsak satacağım. Parçalar sağlam bir şekilde çalışmakta iken daha üst versiyonları ile yada daha büyük olanları ile değiştirildiğinden boşa çıkmıştır. Aşağıdaki parçalar ilk anda gözüme çarpanlar. Daha neler var bilmiyorum sandıkta.
1- 1975 model cj-5 Ruhsatsız. Şanzıman motor çok iyi durumda. Direksiyon kutusu değişmesi gerekiyor. Kaportada çürük yok. Dağda bayırda binilir. Trafik yakalarsa elinden alır vermez.
2- 1980 cj-5 den çıktı. Fazla aşınma yada bozulma yok. İşe yarar. Baskı balata. Orjinal amerikan olanlarla değiştirdim.
3- Ön bir çift dodik. Çok çirkin duruyordu değiştirdim. Çok geniş aks aralığı olan araç için güzel olabilir. Orj Amerikandır. Sağlam bağlantı vidaları ile birlikte.
4-SR4 ana şanzıman kapağı. Hilallerin bağlandığı mil kaynaklı olduğu için devamlı eğiliyordu. Yalnızca mil bulamadığım için değiştirdim.
5- 1975 cj-5 orjinal sac jantları. 16". 4 adet.
6-1980 cj-5 distribütör ve buji kabloları. Performans distribütör taktığım için söktüm. Çalışır vaziyette.
7-1980 cj-5 orjinal direksiyon simidi. Spor simit takıldı. Frezesi aşınmamış.
8- 42 amper şarj dinamosu, 63 amper ile değiştirdim. Çalışır vaziyette.
9- 1980 cj-5 marş dinamosu. İç kısmında bir arıza oluştu. Yapacak usta bulamayınca yenisi ile değiştirdim. Çalışmıyor onarım gerek.
10- 43/14 oranlı amc20 ve dana 30 diferansiyellerden sökülmüş anya mahrutiler. Ön ve arka. Seri oranlıdır. Büyük lastik takılması sebebi ile değişmiştir.
11- 1975 cj-5 distribütör. Çalışıyor.
12- Balataları iş görür vaziyette bir sürü parça
1- 1975 model cj-5 Ruhsatsız. Şanzıman motor çok iyi durumda. Direksiyon kutusu değişmesi gerekiyor. Kaportada çürük yok. Dağda bayırda binilir. Trafik yakalarsa elinden alır vermez.
2- 1980 cj-5 den çıktı. Fazla aşınma yada bozulma yok. İşe yarar. Baskı balata. Orjinal amerikan olanlarla değiştirdim.
3- Ön bir çift dodik. Çok çirkin duruyordu değiştirdim. Çok geniş aks aralığı olan araç için güzel olabilir. Orj Amerikandır. Sağlam bağlantı vidaları ile birlikte.
4-SR4 ana şanzıman kapağı. Hilallerin bağlandığı mil kaynaklı olduğu için devamlı eğiliyordu. Yalnızca mil bulamadığım için değiştirdim.
5- 1975 cj-5 orjinal sac jantları. 16". 4 adet.
6-1980 cj-5 distribütör ve buji kabloları. Performans distribütör taktığım için söktüm. Çalışır vaziyette.
7-1980 cj-5 orjinal direksiyon simidi. Spor simit takıldı. Frezesi aşınmamış.
8- 42 amper şarj dinamosu, 63 amper ile değiştirdim. Çalışır vaziyette.
9- 1980 cj-5 marş dinamosu. İç kısmında bir arıza oluştu. Yapacak usta bulamayınca yenisi ile değiştirdim. Çalışmıyor onarım gerek.
10- 43/14 oranlı amc20 ve dana 30 diferansiyellerden sökülmüş anya mahrutiler. Ön ve arka. Seri oranlıdır. Büyük lastik takılması sebebi ile değişmiştir.
11- 1975 cj-5 distribütör. Çalışıyor.
12- Balataları iş görür vaziyette bir sürü parça