Klasik derken 1970-1995 a kadar olan Ranger Rover'lardan bahsediyorum. Bendeki sanirim 88 ya da 89 model den cikma bir motor. Yerine dizel takdiğımız için uzun yıllar kenarda duruyordu. Araç üzerinde iken Beyin/ECU ve Akış metre ile çalışıyordu. Karbüratörlü değil yani. Uygun bir şanzıman muhafazası ile monte edilebilir ama dediğim gibi ya elektronik aksamı tamamlanmalı ya da karbütatörlüye dönüştürülmeli. Üzerinde devir dayim, ve şarz motoru yoktur.
Sanzuman hariç sadece motor olarak ihtiyacımız var bu sekilde satmayı düşünürseniz
1-motor km nedir
2-yakit sistemi olarak lpg kullanıldımi
3-komple ekipmanlar üzerinde mi olacak (alternator,karburotor vs)
Sanzuman hariç sadece motor olarak ihtiyacımız var bu sekilde satmayı düşünürseniz
1-motor km nedir
2-yakit sistemi olarak lpg kullanıldımi
3-komple ekipmanlar üzerinde mi olacak (alternator,karburotor vs)
[/quot
merhaba arkadaşlar elimde bir v8 motor olduğundan konuya dahil olmak istedim, 2 yıl önce v8 3,5 motor toplarken parça lazım olduğundan çıkma almıştım elimdeki motor dağınık durumda üst emme manifoltu yok karbüratörleri var aslında motoru parça parça satmak istiyorum çünkü motor depoda ve net nekadar eksiği var bilmiyorum çıkarıp bakıcaz motor askeriyeden şortland arçaçdan çıkmadır parça lazım olan varsa yardımcı olurum saygılarımla.
motor ile ilgili sanırım bir gelişme yok , bu arada arayışımız devam ediyor , motor hakkında duyumları olan arkadaşlardan bilgi bekliyorum konu biraz acile döndü muaye sokacağım aracı ikinci bir kez tadilat yapıp muayeneye girmek istemiyorum
motor ile ilgili sanırım bir gelişme yok , bu arada arayışımız devam ediyor , motor hakkında duyumları olan arkadaşlardan bilgi bekliyorum konu biraz acile döndü muaye sokacağım aracı ikinci bir kez tadilat yapıp muayeneye girmek istemiyorum
facebook da rastlamıstım 3*5 defender cıkma motor sımdı araıyorumda bulamadım fıyat olarak da 3500 yazmıslardı
sizde face den arastırın bazen uyugun dusuyor