Araç 2010 Yılında Mersin Gümrüğünden alındı sağdan direksiyondu. Tüm parçalar orjinal kullanılarak soldan direksiyona çevrildi. Direksiyon çevirme işlemi için bir adet Toyota Hilux
parçalanmıştır. Hilux ile Hilux surfun soldan direksionlu modeli 4runnerlerin torpidaları aynıdır.
Parçalanan Hiluxdan kullanılan parçalar.
Torpido, torpido sacı, komple torpido bağlantı demiri, silecekler, silecek motoru, kaput açma teli, klima kanal ve hortumları, Hiluxun diğer parçaları uymadığı için kalan parçaların hepsi yurt dışından getirilmiştir.
Japon araçların da özellikle Toyota da aracın şasi ve yürüyen aksamı sağdan ve soldan direksiyon ayırt etmeden üretiliyor. Bu nedenle aracın saşisinde en ufak bir tadilat yapmadan soldan direksiyonlu modelinin (4runner) direksiyon kutusu ve rod kolu kendi montaj deliklerine monte edilmiştir. Yürüründe en ufak datilat yoktur.
Araç gümrükten alındığında yatak sarmış olarak alınmıştır. (sürpriz oldu) . Yurt dışından komple motor onarım kiti getirilerek yeniden 139.000 km de sıfır motor yapılmıştır. Araç şuan 150.000 km dedir KM sıfırlanmamıştır. LPG hiç takılmamıştır.
Araç 1994 Model Hilux Surf SSRX V6 Genel özellikler
Toyota Model Kodu : VZN130G-GKPQE 1993 Yıllında Japonya da üretilmiştir.
MOTOR : 3000 cc EFI
Şanzıman : Otomatik 4 ileri (A340H) şanzıman
Kapı : 5 Kapılı 4 yolcu bir bagaj kapısı
Camlar : 5 cam otomatik (bagaj camı kapının içine giriyor) kapı ile birlikte açılıyor
Klima : Önde ısıtma soğutma arka koltuğun önünde sadece ısıtma mevcut.
Motor özellikleri ve durumu
Motor kodu 3VZ-E
4800 devirde 150 beygir. 3400 devirde 244 N.m Tork üretir.Çok noktadan Enjeksiyonludur
Aracı aldığımda motor yatak sarmış vaziyette olduğundan 139.000 km sıfırdan yapılmıştır
Sıfırlanan Motor Parçaları. Pistonlar, Tüm yataklar, Kollar, Krank dişlisi, Tiriger seti, Su devridaim pompası yağ devridaim pompası Tüm contalar, tüm vidalar, Kartel koruma, sol ekzantirik , bujiler, kayışlar.
Araca hiç LPG takılmamıştır
Motordan çıkan yedek parçalar yanında verilecektir.
Triger seti bilyası
Su devridaim pompası
Yağ Pompası
Motor Vidaları
Sol ekzantirik ve distribitör dişlisi.
……
Süspansiyon ve yürüyen durumu
Arkalar helezon yaylıdır. Makaslı değildir. Önler salıncak. Amortisörler Havalıdır elektrikle içerden düğme ile kumandalı Sertlik yumuşaklık ayarı vardır. Sert konumda asfaltta çok iyi yol tutuyor. Yumuşak konumda arazide çok rahat ettiriyor. Sertleşme işi hava komprosörü ile yapılmaktadır.
Ön takımdan sorunlu parçalar yeni değiştirildi. Çıkanlar verilecek
Tam bir ön takım kullanılmamış yedek malzemeler de yanında verilecek.
Deve Boynu
Rod Kolu
Rod çubukları
Ön sağ alt üst rotil
Ön sol alt üst rotil
Amerikadan getirdiğim 3” Aliminyum Yükseltme (get ) yanında verilecektir.
Ön ve arkada Aliminyum dan yapılma 3” Get Önlere salıncak ile Amortişör arsına flans Arkalara Standart Get
Araca uyguladım ama rod kollarını çabuk bozduğu için çıkarttım. İsteyen rodları aşağı alarak Montajını yaparak kullanabilir.
4runnerlar da olmayan ekstralar
Orijinal Toyota dodik + paçalık
Orijinal Toyota geniş cam rüzgarlığı.
Orijinal Hilux Surf Eğim ölçer Hediye edeceğim. Ben montajını yetiştiremedim. Yeni sahibi yapar artık
Difransiyel bilgileri
ARKA
4 Pinion lu - 39:8=4.875 oranlı . Toyota dan bakıldığında arkada LSD görünüyor fakat LSD hiç devreye girmedi . Ben de arazide çok az kullandığımdan açma ihtiyacı duymadım LSD yokmuş gibi düşünün çıkarsa sürpriz olur.
ÖN
2 Pinion lu - 39:8=4.875 oranlı .
Ön aksları 4x4 devreye girdiğinde otomatik olarak kilitlenir.
Sanzıman Durumu
Otomatik 4 ileri ( A343H şanzıman kodu)
Motor yapıldığında bakımları yapılmıştır 139.000 km de Şuan için bir sıkıntısı yoktur.
Lastik Jant
4 + 1 Orijinal Toyota Alüminyum Alaşımlı jant
4 Adet 31.9” Kumho MT lastik Lastiklerin durumu orta derece de işletme Brigstone Dualler AT
Aracın genel durumu.
Arazi ve asvalt performansı 2.400 CC motorlarla ile kıyaslanmayacak derecede iyi. (eski aracım 1993 model 2.4 4runner oradan biliyorum) Önler salıncak arkalar Yaylı olduğundan kesinlikle binek araç konforu vardır. Aracın yakıtı şuan (18.04.2012) için şehir içi İstanbul Ümraniye trafiğinde 1030 kuruş .Uzun yolda 700 Kuruşa kadar düşüyor.
Kaportada çürük Kaza yok ön kaput ve tavan da güneş yanığı mevcut. Tavan ve kaput boya görmesin diye siyah folya ile kendim kapladım. Döşeme olarak şoför koltuğundaki kumaş döşemede ufak açıklık var beni rahatsız etmediği için yaptırmadım. Güzelcene kamufle edilebilir ama artık yeni sahibine kaldı. Döşemede başka sıkıntısı yok.
Araç gerçekten çok keyiflidir. Aracı satma nedenim. Buggy yapmak için bütçe ayırma
Daha detaylı resim ekleyeceğim. Şuan elimdekiler bunlar
Fiyat 26.500 TL
Yeni sahibine hayırlı olsun.
parçalanmıştır. Hilux ile Hilux surfun soldan direksionlu modeli 4runnerlerin torpidaları aynıdır.
Parçalanan Hiluxdan kullanılan parçalar.
Torpido, torpido sacı, komple torpido bağlantı demiri, silecekler, silecek motoru, kaput açma teli, klima kanal ve hortumları, Hiluxun diğer parçaları uymadığı için kalan parçaların hepsi yurt dışından getirilmiştir.
Japon araçların da özellikle Toyota da aracın şasi ve yürüyen aksamı sağdan ve soldan direksiyon ayırt etmeden üretiliyor. Bu nedenle aracın saşisinde en ufak bir tadilat yapmadan soldan direksiyonlu modelinin (4runner) direksiyon kutusu ve rod kolu kendi montaj deliklerine monte edilmiştir. Yürüründe en ufak datilat yoktur.
Araç gümrükten alındığında yatak sarmış olarak alınmıştır. (sürpriz oldu) . Yurt dışından komple motor onarım kiti getirilerek yeniden 139.000 km de sıfır motor yapılmıştır. Araç şuan 150.000 km dedir KM sıfırlanmamıştır. LPG hiç takılmamıştır.
Araç 1994 Model Hilux Surf SSRX V6 Genel özellikler
Toyota Model Kodu : VZN130G-GKPQE 1993 Yıllında Japonya da üretilmiştir.
MOTOR : 3000 cc EFI
Şanzıman : Otomatik 4 ileri (A340H) şanzıman
Kapı : 5 Kapılı 4 yolcu bir bagaj kapısı
Camlar : 5 cam otomatik (bagaj camı kapının içine giriyor) kapı ile birlikte açılıyor
Klima : Önde ısıtma soğutma arka koltuğun önünde sadece ısıtma mevcut.
Motor özellikleri ve durumu
Motor kodu 3VZ-E
4800 devirde 150 beygir. 3400 devirde 244 N.m Tork üretir.Çok noktadan Enjeksiyonludur
Aracı aldığımda motor yatak sarmış vaziyette olduğundan 139.000 km sıfırdan yapılmıştır
Sıfırlanan Motor Parçaları. Pistonlar, Tüm yataklar, Kollar, Krank dişlisi, Tiriger seti, Su devridaim pompası yağ devridaim pompası Tüm contalar, tüm vidalar, Kartel koruma, sol ekzantirik , bujiler, kayışlar.
Araca hiç LPG takılmamıştır
Motordan çıkan yedek parçalar yanında verilecektir.
Triger seti bilyası
Su devridaim pompası
Yağ Pompası
Motor Vidaları
Sol ekzantirik ve distribitör dişlisi.
……
Süspansiyon ve yürüyen durumu
Arkalar helezon yaylıdır. Makaslı değildir. Önler salıncak. Amortisörler Havalıdır elektrikle içerden düğme ile kumandalı Sertlik yumuşaklık ayarı vardır. Sert konumda asfaltta çok iyi yol tutuyor. Yumuşak konumda arazide çok rahat ettiriyor. Sertleşme işi hava komprosörü ile yapılmaktadır.
Ön takımdan sorunlu parçalar yeni değiştirildi. Çıkanlar verilecek
Tam bir ön takım kullanılmamış yedek malzemeler de yanında verilecek.
Deve Boynu
Rod Kolu
Rod çubukları
Ön sağ alt üst rotil
Ön sol alt üst rotil
Amerikadan getirdiğim 3” Aliminyum Yükseltme (get ) yanında verilecektir.
Ön ve arkada Aliminyum dan yapılma 3” Get Önlere salıncak ile Amortişör arsına flans Arkalara Standart Get
Araca uyguladım ama rod kollarını çabuk bozduğu için çıkarttım. İsteyen rodları aşağı alarak Montajını yaparak kullanabilir.
4runnerlar da olmayan ekstralar
Orijinal Toyota dodik + paçalık
Orijinal Toyota geniş cam rüzgarlığı.
Orijinal Hilux Surf Eğim ölçer Hediye edeceğim. Ben montajını yetiştiremedim. Yeni sahibi yapar artık
Difransiyel bilgileri
ARKA
4 Pinion lu - 39:8=4.875 oranlı . Toyota dan bakıldığında arkada LSD görünüyor fakat LSD hiç devreye girmedi . Ben de arazide çok az kullandığımdan açma ihtiyacı duymadım LSD yokmuş gibi düşünün çıkarsa sürpriz olur.
ÖN
2 Pinion lu - 39:8=4.875 oranlı .
Ön aksları 4x4 devreye girdiğinde otomatik olarak kilitlenir.
Sanzıman Durumu
Otomatik 4 ileri ( A343H şanzıman kodu)
Motor yapıldığında bakımları yapılmıştır 139.000 km de Şuan için bir sıkıntısı yoktur.
Lastik Jant
4 + 1 Orijinal Toyota Alüminyum Alaşımlı jant
4 Adet 31.9” Kumho MT lastik Lastiklerin durumu orta derece de işletme Brigstone Dualler AT
Aracın genel durumu.
Arazi ve asvalt performansı 2.400 CC motorlarla ile kıyaslanmayacak derecede iyi. (eski aracım 1993 model 2.4 4runner oradan biliyorum) Önler salıncak arkalar Yaylı olduğundan kesinlikle binek araç konforu vardır. Aracın yakıtı şuan (18.04.2012) için şehir içi İstanbul Ümraniye trafiğinde 1030 kuruş .Uzun yolda 700 Kuruşa kadar düşüyor.
Kaportada çürük Kaza yok ön kaput ve tavan da güneş yanığı mevcut. Tavan ve kaput boya görmesin diye siyah folya ile kendim kapladım. Döşeme olarak şoför koltuğundaki kumaş döşemede ufak açıklık var beni rahatsız etmediği için yaptırmadım. Güzelcene kamufle edilebilir ama artık yeni sahibine kaldı. Döşemede başka sıkıntısı yok.
Araç gerçekten çok keyiflidir. Aracı satma nedenim. Buggy yapmak için bütçe ayırma
Daha detaylı resim ekleyeceğim. Şuan elimdekiler bunlar
Fiyat 26.500 TL
Yeni sahibine hayırlı olsun.