Samsun Sivri Tepe Kamplı Off-Road Gezisi (8-9 Kasım 2008)

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan jeep Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 89
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 18,365
Ynt: Samsun Sivri Tepe Kamplı Off-Road Gezisi (8-9 Kasım 2008)

videolar tek kelime ile mükemmel o dakikaları yaşamış gibi oldum emekleri için göktuğ abiye ve samoff'a teşekkürler
 

Etiketler
Ynt: Samsun Sivri Tepe Kamplı Off-Road Gezisi (8-9 Kasım 2008)

Çok güzel filmler... İzlerken çok keyif aldım... Katılımcılara tek tek teşekkürler...
 

Ynt: Samsun Sivri Tepe Kamplı Off-Road Gezisi (8-9 Kasım 2008)

daha 4 video var. ama makine ısındı ;D birazdan gelir umarım.

th_video-9.jpg


th_video-10.jpg


th_video-8-1.jpg


th_video-11_0.jpg
 

Ynt: Samsun Sivri Tepe Kamplı Off-Road Gezisi (8-9 Kasım 2008)

Çok güzel videolar Göktuğ eline sağlık.

2. mi 3. mü videodaki L200 e bayıldım , parkurları pazar gezmesine çıkmış gibi geçiyordu ;D
 

Ynt: Samsun Sivri Tepe Kamplı Off-Road Gezisi (8-9 Kasım 2008)

discovery-V8' Alıntı:
Çok güzel videolar Göktuğ eline sağlık.

2. mi 3. mü videodaki L200 e bayıldım , parkurları pazar gezmesine çıkmış gibi geçiyordu ;D

engelleri sorunsuz aşan araçlardan biriside o . hiç takılmadı.
 





Ynt: Samsun Sivri Tepe Kamplı Off-Road Gezisi (8-9 Kasım 2008)

1- videolar güzel ötesi , bire bir o anı yaşatır gibi , hatta hollywood filmlerindeki kasiyonlara taş çıkartıyorcasına
2- resimler de çok güzel , hele hele ilk resimlerden birinde yer alan mangaldaki "akçaabat köftesi". (istanbulda, hala o trabzondaki tadı bulamadım... neredeyse tadını unuttuk meretin)
3- L200 de toyotada ve pajeroda hangi lastikler var ? at mt ? marka ?
 


Ynt: Samsun Sivri Tepe Kamplı Off-Road Gezisi (8-9 Kasım 2008)

discovery-V8' Alıntı:
Çok güzel videolar Göktuğ eline sağlık.
2. mi 3. mü videodaki L200 e bayıldım , parkurları pazar gezmesine çıkmış gibi geçiyordu ;D

Yavuz Bey, L200'üm için komplimanınıza tesekkurler. Takılmadan gidiyor. Tek derdi iki teker arasının 3 metre uzunlukta olması. Bazen kayarken arkasını yanımda gorebiliyorum :smiley:

4 L' Alıntı:
3- L200 de toyotada ve pajeroda hangi lastikler var ? at mt ? marka ?

Toyota'da Bridgestone MT
Pajerolarda Wrangler MT
L200'de BF Goodrich AT
 



Ynt: Samsun Sivri Tepe Kamplı Off-Road Gezisi (8-9 Kasım 2008)

L200 bizim herşeyimizdir arkadaşlar. Ekibimizin "Lojistik" aracıdır. Ve enterasandır kalmaz... Lastikler konusunda Serhat tamamen doğruları paylaşmış sizlerle. Pajero'lardaki GoodYear Wrangler MT-R (31-10.5-15)
 

Ynt: Samsun Sivri Tepe Kamplı Off-Road Gezisi (8-9 Kasım 2008)

Odunları yüklerken gördüm sizi, bizim cj ye yol arkadaşı olarak aldığım kütüğün onlarcası vardı arkasında..
 

Ynt: Samsun Sivri Tepe Kamplı Off-Road Gezisi (8-9 Kasım 2008)

semuca' Alıntı:
Toyota'da Bridgestone MT
Pajerolarda Wrangler MT
L200'de BF Goodrich AT

enteresan, bfg at genelde çamurda iyi iş yapmaz, o sebepten ben onu düzyol lastiği olarak kullanıyorum, demekki pilot ve araç iyi , ikisinede tebrikler ;D

Toyotadaki arkadaş biraz fazla ateşli gaza çok fazla basıyor, verdiği pozlar güzel ama aracın stabilitesi çok bozuluyor gibi.
 

Ynt: Samsun Sivri Tepe Kamplı Off-Road Gezisi (8-9 Kasım 2008)

yavuz abi naaptın şimdi yaaa.... benim araştırmalarım beni BFG AT'ye götürmüştü, bir de hangi arazi aracının resmine baksam BFG At görüyorum üzerinde, desenide yol için mülayim arazi için agresif gibi geliyor bana
 

Ynt: Samsun Sivri Tepe Kamplı Off-Road Gezisi (8-9 Kasım 2008)

BFG AT kendi grubu içerisinde en iyilerindendir. Eğet AT alacaksanız bu . Ama MT farklı bir kategori. BFG AT den iyi bir çamur performası beklemek haksızlık olur. maaleseftir ki BFG MT de ülkemizde yok.
 



Ynt: Samsun Sivri Tepe Kamplı Off-Road Gezisi (8-9 Kasım 2008)

4 L' Alıntı:
yavuz abi naaptın şimdi yaaa.... benim araştırmalarım beni BFG AT'ye götürmüştü, bir de hangi arazi aracının resmine baksam BFG At görüyorum üzerinde, desenide yol için mülayim arazi için agresif gibi geliyor bana

Araziye çıkma yoğunluza göre AT ler yetersiz olabilir, ama çamur haricinde performansı gayet yerinde bir lastik BFG AT, asfaltta ve kardada tatminkar, MT ler geneliikle çok gürültülü, gürültüsüzleride çok pahalı, gündelik kullanılan bir araca MT biraz rahatsızlık verici, yuvarlanma direçleri yüksek olduğundan hem çabuk bitiyorlar, özellikle yazın asfaltta bir sezon bile çıkarmaz eriyip yok olur, yağmur ve buz performanslarıda çok kötü.

Bu yazdıklarım "genellikle" , istisnalar tabiki var ama fiyatları uçuk. BFG AT yine gözümde en iyisi , MT ancak arazi için ikinci araç varsa sürekli kullanılabilir veya tek araç var ise ikinci jant takımıyla kullanılabilir.

BFG MT , ankaradaki bayilerde siparişle geliyor ama 2-3 ay gibi zaman alıyor, kendiniz getirmeye kalkarsanız işiniz çok zor, Michelin in Türkiye distribütöründen yazı istiyorlar onlarda vermiyor.

Selamlar
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,703
Mesajlar
1,522,439
Kayıtlı Üye Sayımız
166,545
Kaydolan Son Üyemiz
Behcet001453

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst