Merhabalar yakın zamanda 2007 gen 3 rav 4 aldım kumluk zeminde aracı denemek istedim orta difransiyel kilidini aktiflestirip dönüş yaptığımda sanki kilitli difransiyel kullaniyormusum gibi bir titreşim ve dişli sesi aldım ve kafamı karıştırdı.
Bildiğim kadarıyla rav 4 diff lock butonu şaft üzerinde şanzıman çıkışında manyetik bir kilitlenme yapıyor. Diff lock konumunda U dönüşü ve viraj almak sorun oluştururmu?
Bildiğim kadarıyla olmaması gerekiyor sonuçta kilitlenen difransiyel aksa bağlı değil şafta bağlı ama ne olur ne olmaz bilen arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim
Bildiğim kadarıyla rav 4 diff lock butonu şaft üzerinde şanzıman çıkışında manyetik bir kilitlenme yapıyor. Diff lock konumunda U dönüşü ve viraj almak sorun oluştururmu?
Bildiğim kadarıyla olmaması gerekiyor sonuçta kilitlenen difransiyel aksa bağlı değil şafta bağlı ama ne olur ne olmaz bilen arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim