Ynt: Pajero, Montero Hakkında Bilgi
aracınızı 4*4 e aldığınızda ( asfalt ve kuru zemin olacak.)
aracı tam tur döndürün eğer dönüş yaparken araç kasılıyorsa yani dönmeye karşı direniyorsa merkedi dif kilidi devrede demektir.
Direksiyonda hemen anlarsınız.2H deki gibi dönemez.
LSD yi ise aracı lifte alın,tekerlekleri döndürün tekerlekler aynı yöne dönüyorsa araçta LSD vardır.
farklı yöne dönüyorsa yoktur.( LSD uygulaması arka dif te varsa vardır.standardında öne yapilan uygulamaları pajeroda daha görmedim.
Ben ankaradayım burda diflock uygulayan servisler var ama kıbrısı bilemiyorum.
size tavsiyem bu işi bilen birine yaptırmanız.ayrıca araçta LSD varsa 100/100 kilit kadar olamamakla beraber LSD olan araçlarda çok başarılıdırlar.
tabiki aracı tanımak pilotaj ve lastiklerde iişin diğer tarafı.
gördüğüm kadarıyla sizin lastikler MT serisi çamur,kaya gibi zeminlerde çok işe yarar,ama kar ,kum da dezavantajdır.
bildiğim kadarıyla rum kesiminde baya bir pajero var.ordan getirme de sorun yaşanmıyorsa parçada çok sorun olacağını zannetmiyorum.
uygun kilit konusuna gelince ;hem kilitlerle ilgili sayfaları okuyup hemde kilit konusunda bir başlık açarsanız daha iyi olur bu başlık altında çok yazı yazılacağını zannetmiyorum,
bende servise indiğimde sizin araç hakkında bilgi edinip neler yapılabileceğini öğrenirsem burdan yazarım.
selamlar.