91-97 kasa pajero veya montero aracı olan arkadaşlar hakkında bilgi alabilirmiyim?
daha önceden carisma 16 ve 1.8 gdi kullandım onun için mitsubishi kalitesini ve sağlamlığını iyi biliyorum. ancak pajero hiç kullanmadım hakkındada hiç bir bilgim yok. arazi vitesi, difransiyel kilitleri, konfor vs. vs.
1988 model pajerom var 5 senedir kullanıyorum 2,6 turbo dizel bakımları haricinde şu ana kadar hiç sorun çıkarmadı çıkaracak gibide gözükmüyor tabi arada kilitli difaransiyel taktım biraz yükselttim araziye çıkarken lastik değişiriyorum pajero kullanan birdaha iflah olmuyor
montero deyince siz bende tam alakalı birşey yazacaktım. geçen hafta araba taşıyan bir tır üzeirnde sıfır montero lar gördüm! pajero sport olarak adlandırılmış mitubishi avrupa sitesinde. ama yerli sitede birşey yazmıyor. yanlız ismi montero değil tuhaf birşeydi ve pajero yazısı görmedim. araba tırı üzerindeydiler. bir siyah bir giri vardı. diğer 4 araç ise bildiğimiz yeni pajero idi.
Montero - Pajeronun ABD deki satış adıdır.
Araçların arasında hiç bir fark yoktur.
Sadece Monterolara dikkat etmek gerek kilitli olmayanlarıda çıkabiliyor diye biliyorum.(1990-1999) arası
selam doğa tutkunları aranıza katılmaktan mutluluyum gerçek doğa dostu, avcıyım ve arazi aracı tutkunuyum bu sitede çok faydalı bilgiler edindim diğer arzi araç sahipleri alınmasın bende pajero cuyum 1990 3 kapı pajero ve 1995 model bir monterom var çok memnunum ancak monteronun ön diskleri ve balataları değişmesi lazım nereden temin edebilirim bu konuda bana yardımcı olurmusunuz saygılar
JA4MR41H85J023486 V6 3000 1995 MODEL MONTERO ARKA FRENLERDE DİSK SERKAN BEY SİZİNKE DAHA ÖNCE TEL DE KONUŞMUŞTUK BEN ERZİNCANDAN YAŞAR ACİL CEVAP YAZARSANIZ SEVİNİRİM
arkadaşlar benim montero v6-3000 1995 model otomatik çamur ve dik inişlerde hangi modu kullanmalıyım benim bildiğim inişlerde en ağır devirle hafif gazla inilir araç kaymaması için ama tam lok ta dönüş yapılmaması lazım deniyo o zaman da araç hızlanıyo inişlerde kayma riski artıyo 1990 3 kapı pajerom da var düz vites onda bu sorunu yaşamıyom bu konuda bilgi verirseniz sevinirim
4LLC de orta dif kitlenir.Çamurda inerken hissetmezsin .
eğer asfalt sa az bir kasma olur.kasmaya kafan takılıyorsa 4H konumunda vites L de firen destekli inebilirsin.
kerim bey teşekkür ederim zaten dediğiniz gibi kullanıyorum ama araç gene hızlanıyor fren desteğide buz ve çamurlu inişlerde olmuyor
birde araç dik rampada veya inişte otomotaik şanzıman kaçırma yapıyo bu normalmıdır yoksa şanzımanda sorunmu var belkide bundan hızlanıyor
Zaten kaygan zeminlerde 4LLC kullanın.vitesi L ye aldığınız zaman araç durma noktasına gelecektir.( eğime göre )
1994 ten sonra pajero 4LLC deki difransiyel oranlarını değiştirdi diye biliyorum.
Bir arkadaşımda 94 var.ağır devirde baya bir farklılık hissediyoruz.
şanzımanları kontrol ettiğimizde bazı farklılıklar hariç aynı gibi gözüküyor.yinede oranlarına bakmak lazım.
şanzıman kaçırma yapıyor daki kastiniz eğer araç dik rampada firenden ayağınızı çektiğinizde geri kaçırıyor sa.
hiç dert etmeyin.
Şimdi adı aklıma gelmiyor,geriye kaçmaması için tutucu sistem bizim model pajerolarda yok