P38 Range Rover 1998 Model Hse Akü Bitmesi-eas Sistem Hidrolik Boşalması

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan BarkinsRoverp38 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 1
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 3,200

BarkinsRoverp38

Yeni Üye
Mesajlar
1
Tepkime Puanı
0
Herkese merhaba benim şubat ayında aldığım 1998 Model Range Rover 4.6 HSE aracımın EAS sistemini manuel daha önceki sahibi yapmış. Ancak sadece hafta sonları 100-200 km kullandığım bu araç bekledikçe akü boşalması söz konusu oldu. Bende şarj takviyesi yaparak her defasında çalıştırdım. Ancak geçen hafta çalıştırdığında manuel EAS sistem ile arabayı kaldırdığımda hidroliklerinden kaçırdığını fark ettim. Tabiki yine akü bitti. Ancak bu sefer gearbox fault mesajında sistem gösterdi. Bu durumda nasıl hareket etmek gerekir. İstanbul’da başakşehirde yaşamaktayım. Ayrıca EAS sistem için nasıl bir sistem kullanmalıyım ki hem muayenelerde hemde gündelik kullanımda sıkıntı yaşamayayım. Özelliklede bayan olarak eşime problem yaşatmasın.
 

öncelikle uzun bir aradan sonra tekrar burdan insanlara yardımcı olmak ve bilinçlendirmek için katıldığımı bildirmek isterim.
sizin problemiz ile ilgili konu tarihi geçmiş olsada bilgi amaçlı paylaşmış olalım.
öncelikle sizin eas sisteminde hidrolik sistemi yok,kuru hava ile çalışan bir sistem bilginiz olsun.
aracınızda çökme var ise ve siz eas sistemini manuel hava basarak kaldırıyorsanız mutlaka sistemde hava kaçağı vardır.
bunun tespiti ise çok basit bir şekilde yapılmaktadır.
örnek bir camsil şişesi içerisine sıvı bulaşık deterjanı koyarak körüklere,hortum girişlerine,hava kaçağı olabilecek heryere sıkarak kontrol edilebilir.
akü kaçağı ile ilgili sorunda ise araç bizim servisimizde olmuş olsa akü kaçak test cihazımız var ölçerek nerede kaçak olduğunu tespit edebiliriz.
saygılarımla... ADEM USTA OTOMOTİV Adem Karnuçu tel 0536 287 75 56