... Türk Bayrağı burada ana konu olmadığı ve kompozisyonda çok küçük bir alan kapladığı için onu bırakmak çok verimli olmazdı gibime geliyor. Fikirlerinizin mutlaka devamını beklerim...
bu konuda da eksik yazmışım, benim kurguladığım kompozisyon sizin kareniz üzerinden değildi, o mekanda bayrağın daha fazla yer kapladığı başka bi nokta ve bakış açısında yapılacak bi çekim olabilir diye düşünmüştüm, ama şunuda belirtmekte fayda var oraya henüz gitmedim, böyle bir kadraj oluşurmu o yüzden bilemiyorum.
Şimdi orası öyle bi yer ki, bu benim durduğum yer aşağıda kalıyor ve etraf çok kötü çalı çırpıyla kaplı. O yüzden yatay kadraj çok anlamsız oluyo. Çalı çırpı doluyo kadraja. Ama ben 2 "heves" yoksunu arkadaşımla gezdiğim için, oturup etrafı inceleyip uzun uzun gezemedim. Bulduğumu çektim geldim. Bi de heykel cidden büyük bi heykel. Mutlaka uzaktan çekmek gerekiyor, ama heykelle aynı seviyedeki alanda siper yok vs vs...tekrar gidip etrafı uzun uzun gezip daha iyi bi konumdan çekilse daha iyi olabilir kesinlikle...hatta gün batımına doğru çok çok daha iyi olabilir. Bu resmin ışığı çok sert çünkü...
Siperlerden özgürlüğe giden yol...işte bir fotoğraf ve upuzun bir hikaye. Ama anlatmaya ne bilgim, ne de mecalim var önemli olan hissettirdikleri...
İlk başlık benden oldu sanırım
Fotoğraf Çanakkale - Conk Bayırı'nda çekildi. 1x ve 3x Degrade ND filtreler kullanılarak gökyüzü ve yeryüzünün ışığı eşitlendi. Üst kısımda görülen Atatürk heykelinin hemen yanı Mustafa Kemal'in göğsüne isabet eden şarapnelin saatini kırdığı yer(miş)...