arkadaşlar epey bir zamandır forumu takip ediyorum sonunda bir offroad aracı yapmaya karar verdim.Araç yarış amaçlı değil ama ikinci araç olarak forumun düzenlediği bütün etaplara katılabilecek,ailece binebilinecek(en azından kliması ve hidrolik direksiyonu olacak),yakın çevre içinde seyahat edilebilecek ama öncelik arazi kabiliyetinde olacak ve düşük maliyetli olacak
Bunların hepsini birleştirdiğimde pajero mantıklı bir araç gibi geldi, tabii en önemli konu bütçe orjinal araç için 10-20 ,yapıldıktan sonrada en fazla 25
Şimdi ilgilendiğim kasalara gelince 90 veya 93 model kısa şase, 90 2,5 dizel mi ? yoksa 93 2,6 benzinli mi? Bu motorların performansı arazide yeterli oluyor mu? 93 sonrası dizeller bütçemi aşıyor
Bu araçların orjinalindeki diff kilit durumu nedir acaba?Her durumda da ön ve arkaya kilit takılacak ve min 32'' lastik takılacak, bu lastiklerle şanzuman ,diff sorunu yaşarmıyım? Lastik ebadına uygun yükseltme yapılacak, zamanla vinç vs takılacak
konuda yardımcı olabilecek pajerocuların mesajları için şimdiden teşekkürler
Bunların hepsini birleştirdiğimde pajero mantıklı bir araç gibi geldi, tabii en önemli konu bütçe orjinal araç için 10-20 ,yapıldıktan sonrada en fazla 25
Şimdi ilgilendiğim kasalara gelince 90 veya 93 model kısa şase, 90 2,5 dizel mi ? yoksa 93 2,6 benzinli mi? Bu motorların performansı arazide yeterli oluyor mu? 93 sonrası dizeller bütçemi aşıyor
Bu araçların orjinalindeki diff kilit durumu nedir acaba?Her durumda da ön ve arkaya kilit takılacak ve min 32'' lastik takılacak, bu lastiklerle şanzuman ,diff sorunu yaşarmıyım? Lastik ebadına uygun yükseltme yapılacak, zamanla vinç vs takılacak
konuda yardımcı olabilecek pajerocuların mesajları için şimdiden teşekkürler