ben dün TüvTürkün amir yardımcısıyla sohbet ettım size iyi haberlerim var
1 motor değişikliği ; araca takılan motorun faturasını kesin istiyolar ve makina mühendisleri odasına gidip motorun araca uygun ( sasenın tasıması ) oldugunu bir mühendisin onaylaması yani bir kağıda sadece bir mühür basması yeterli oluyomuş motorun ne oldugunu onemsemıyolar dizel benzinli olabilir sadece sase tasısın ve fatura olsun yetıyomuş
2 renk değişikliği : sadece söförler odasında ek 1 belgesi almak yeterliymiş
3 camlara film : ön cam hariç her yere film cekılebılıyor muayeneden geçiyor ama polisler durdurabiliyomus
4 off road araclarının muayeneden gecmesı : sis farları 2 tane olucak 1 araca 2 tane takılabılıyormus en fazla
lastıkler, aks üzerindeki lastıkler aynı ise sorun yok ebat önemli değilmiş
tanpon orjinal olucakmış nerden bileceklerse
yükseltme kitine bakmıyolarmış
çeki demiri ruhsata işli olucak ama orjinalinde varsa aracın cj ler gibi ruhsata işli olmasına gerek yok
araç üzerindeki tüm değişikleri MMO dan onaylatıp o belgeyle rahatca muayeneden gecırebılıyomusuz
adamın söylediğine göre o kadar sorun olmuyomus arazı araclarının muayenede gecmesi
ve bir tüyo gezici muayene aracı varmıs ılcelerde gezen her gün bir ilçeye gidiyormuş, bunlarda muayene cok daha kolaymıs en çok önemsedikleri frenlermiş onun dısında cok bakmıyolarmış araca hangi ilçede olucağını tüvden öğrenebilrimişiz
ayrıca tüvün muayeneleri 2 yıl gecerlı arazi aracları ıcın. karayollarındaki gibi 1 yıl değilmiş