Mitsubishi Servis Hakkında Herşey

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan werdure Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 12
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 6,149

werdure

Yeni Üye
Mesajlar
12
Tepkime Puanı
0
Merhaba;

Aldatmaz Otomotiv Servis Müdür Yardımcısı Kemal AKTÜRK.

Mitsubishi ile alakalı bütün sorularınıza elimden geldiğince yardımcı olmak isterim.
 

Etiketler
Ynt: Mitsubishi Servis Hakkında Herşey

merhaba kemal bey gezenbılır aılesıne hosgeldınız
gecen ay sahıbınden com da satılık 2007 model 4x2 l200 satılık vardı sahıbı aracın ozellıklerınne dıfransıyel kılıdı var yazmıs aracın sahıbıyle telefonda gorustum 2007 model bazı araclarda orjınalınde var dedıler ancak ben benım aracı goturdugum servısı aradıgımda oyle bıse yok dedıler
sıze sorum 2007 model l200 4x2 arcta dıfransıyel kılıdı varmıdır? varsa servıste calısanların bılgısının olmaması sızce normalmı?
saygılar ılkay
 

Ynt: Mitsubishi Servis Hakkında Herşey

Hoşbulduk.

4X2 L200 araçlarımızda differansiyel kilidi yoktur. ,
4X4 L200 araçlarımızda bazılarında differansiyel kilidi bazılarında ASTC vardır. Yetkili serviste böyle bir bilginin olmaması normal değil. Zaten arkadaşlar doğru cevap vermiş.
 

Ynt: Mitsubishi Servis Hakkında Herşey

kemal bey öncelikle hoş geldiniz.mıtsubıshı yetkili servisleri özellikle benim gittiklerim 4x4 araçlar konusunda çok bilgisiz temsanın serviisteki ustaları bilgilendirmesi lazım.ben dilim döndüğünce bazı şeyleri anlatmaya çalıştım ama nafile.4 farklı aracım var hepsinin bakım onarımlarında yetkili servisi tercih ederim ama mıtsubıshı servisi beni bıktırdı ve gitmiyorum.neden gitmiyorum fiyat müşteri ilişkisinden falan değil adamlar 4x4 araçları tanımıyolar.benim çevremdeki servisler anca yağ filtre balata ufak işler bundan anlıyo.adam gibi bi arıza olsun işte o zaman yandı gülüm keten halvam..
 

Ynt: Mitsubishi Servis Hakkında Herşey

@cideli ;

Hoşbulduk. Öncelikle bir Temsa çalışanı olarak yaşamış olduğunuz sıkıntılardan dolayı üzgün olduğumu belirteyim. Eğer vaktinizi almayacaksa yaşamış olduğunuz sıkıntılar neydi tam olarak? Şu an sıkıntılarınız devam ediyor mu? Bundan sonraki sıkıntılarınızda elimden geldiğince yardımcı olmak isterim.

Bu arada bazı arkadaşlar özelden mesaj atmış. Sanırım mesaj sayım az olduğundan cevaplayamıyorum. Bilginize.
 



Ynt: Mitsubishi Servis Hakkında Herşey

Kemal bey gezenbilire hoşgeldiniz :smiley:
YeniL200 4x4 de süper select 4x4 yani 4h modunda yüksek süratle seyretmek araca zarar verirmi?
Ben kış mevsiminde güvenli olduğu için 4h modunda kullanıyorum ve 2h modunda nasıl kullanıyorsam aynı şekilde kullanıyorum.
Bu gün bir arkadaş bana kullanma kılavuzunda 4h modunda yüksek süratte seyretmenin zarar vereceği şeklinde uyarı olduğunu söyledi. Bende kullanma kılavuzu yok.
Ne dersiniz bu doğrumu?
 

Ynt: Mitsubishi Servis Hakkında Herşey

kemal bey ben ıstanbul floryada yetkılı servıste satıs danısmanına sordugumda oyle bıse var dedı ve hatta ıstekler dogrultusunda 4x2 araca gerek duyulmadıgı ıcın dıfransıyel kılıdını opsıyon lıstesınden cıkarttırıp yerıne aksesuar parca (nıkelaj ayna kapagı nıkelaj kapı kolu ve celık jant vb)olarak araca uyguladıklarını belırttıler pekı sızce hangı arkadas dogruyu soylemıs saygılar
werdure' Alıntı:
Hoşbulduk.

4X2 L200 araçlarımızda differansiyel kilidi yoktur. ,
4X4 L200 araçlarımızda bazılarında differansiyel kilidi bazılarında ASTC vardır. Yetkili serviste böyle bir bilginin olmaması normal değil. Zaten arkadaşlar doğru cevap vermiş.
 

Ynt: Mitsubishi Servis Hakkında Herşey

mereba kemal bey sıkıntılırım şu an yok ama başıma gelenlerden sadece birini yazayım :aracın ön difransiyelindeki valfin çalışmadığını fark ettim nasıl anladın derseniiz arcımın ön şaftı hiç boşa çıkmıyordu arazi şanzımanı bırakıyor fakat valf çalışmadığından ön difransiyel boşa çıkmıyor ve sistem 2h pozisyonunda boşuna dönüyor aracın ön şaftı araç çalışınca boşa çıkması lazım ama çıkmıyor.ben bunu bartın mıtsubıshı servisine anlatıyorum bana normal olduğunu söyliyor ben geri geliyorum 100km gidiş 100km geliş boşa gidiyorum.sonra araştırdım temsayı aradım zor zahmet doğru kişiye ulaştım ve derdimi anlattım benim haklı olduğumu sistemde hata olduğunu söyleyip beni aynı servise yönlendirdiler servistekilerin bişeyden anlamadığını belirtmeme rağmen kendisinin servisi arayıp bilgi vereceğini söyledi.gittim servise haber verilmiş hepsi pervane arızayı anlatıyorum yine anlamıyorlar size yemin ediyorum 5 kişiye servis müdürü dahil kağıda çizip sistemin nasıl çalıştığını anlattım ama nafile allahtan o sırada servise bi 4x4 geldide life kaldırtım araç stop haldeyken şafta baktırdım bide çalıştırıp baktırdım anca anladılar benimkinin çalışmadığını ama banada gına geldi.ben daha ne diyim bu adamlara ne anlatırsın nasıl anlatırsın gerisini siz değerlendirin.daha bi sürü var isterseniz anlatabilirim allahtan arabalar iyide arıza çıkarmıyor...
 

Ynt: Mitsubishi Servis Hakkında Herşey

99 model 3.5 pajeromla 2009 şubat ayında kaza yaptıktan sonra Ankara ve İstanbulda ki yetkili servislerden parçaları soruldu,hiç bir şekilde bulamadık,aracım yaklaşık 3 ay parça bekledi nihayetinde japonyadan parçalar geldi aracı servisten çıkardık,gelen parçalarda dikkatimi çeken mesela ön tampon boyalı gelmişti,aracımı kullandığım dönemde bir gün Ankarada ki yetkili servislerden Şeref oto ya uğradım tanışmamızın ardından parça sıkıntımdan bahsettim bana arabamın 3 ay yatmasına neden olan butun parcaların aslında temsanın stoklarında var oldugunu iş bilmez servislerin hasarlı parcaların uzerinde ki parçanın boyalı halinin stok numarasını temsaya sorduklarını temsanında haliyle elimizde yok dediğini,bu araçlar ithal edilirken en çok ihtiyaç duyulacak parçaların(far,sinyal,tampon) tümünün bolca temsa stoklarında olduğunu anlattı...
Yaşadığım bu tecrübeyi burada paylasmıs olmam bu markayı ve pajero modelini tercih edecek arkadaslara yardımcı olursa ne mutlu bana...
 

Ynt: Mitsubishi Servis Hakkında Herşey

lokosit' Alıntı:
Kemal bey gezenbilire hoşgeldiniz :smiley:
YeniL200 4x4 de süper select 4x4 yani 4h modunda yüksek süratle seyretmek araca zarar verirmi?
Ben kış mevsiminde güvenli olduğu için 4h modunda kullanıyorum ve 2h modunda nasıl kullanıyorsam aynı şekilde kullanıyorum.
Bu gün bir arkadaş bana kullanma kılavuzunda 4h modunda yüksek süratte seyretmenin zarar vereceği şeklinde uyarı olduğunu söyledi. Bende kullanma kılavuzu yok.
Ne dersiniz bu doğrumu?

Sizin hem sorunuzu cevaplayayım hem de kullanma klavuzunda da olmayan bir karşılaştırma aktarayım. :smiley:

Süper Select sürüş sistemi sayesinde sadece arazi koşullarında değil normal yol koşullarında da (asfalt) 4x4 modunda hareket edebilir.Diğer pick up lar orta diferansiyel kilidi + viskoz kavramaya sahip olmamaları nedeni ile asfalt üzerinde 4x4 modunda hareket etmeye müsait değildirler. L200 ün asfalt üzerinde hareket etmeye müsait dört tekerlekten çekiş sistemi sayesinde (4H modu), asfalt üzerinde yüksek hızlarda ve buzlanmanın olduğu koşullarda güvenle aracınızı kullanabilirsiniz.Diğer Pick uplarda yüksek hızlarda normal yol koşularında (asfalt üzerinde)4x4 modunda hareket edildiğinde dişlilerde aşınma nedeni ile arıza ve garanti proplemleri, lastik aşınmaları , virajlarda şaşinin titremesi, direksyonun zorlanması ve lastiksesi meydana gelir.

up8453' Alıntı:
kemal bey ben ıstanbul floryada yetkılı servıste satıs danısmanına sordugumda oyle bıse var dedı ve hatta ıstekler dogrultusunda 4x2 araca gerek duyulmadıgı ıcın dıfransıyel kılıdını opsıyon lıstesınden cıkarttırıp yerıne aksesuar parca (nıkelaj ayna kapagı nıkelaj kapı kolu ve celık jant vb)olarak araca uyguladıklarını belırttıler pekı sızce hangı arkadas dogruyu soylemıs saygılar

Şundan eminim, ülkemizdeki hiçbir L200 4X2 araçta diferansiyel kilit yoktur. Mantık yürütelim. 4X2 Araçta iki tekerdeki güç dağılımını dengelemek ne kadar işe yarar?

cideli' Alıntı:
mereba kemal bey sıkıntılırım şu an yok ama başıma gelenlerden sadece birini yazayım :aracın ön difransiyelindeki valfin çalışmadığını fark ettim nasıl anladın derseniiz arcımın ön şaftı hiç boşa çıkmıyordu arazi şanzımanı bırakıyor fakat valf çalışmadığından ön difransiyel boşa çıkmıyor ve sistem 2h pozisyonunda boşuna dönüyor aracın ön şaftı araç çalışınca boşa çıkması lazım ama çıkmıyor.ben bunu bartın mıtsubıshı servisine anlatıyorum bana normal olduğunu söyliyor ben geri geliyorum 100km gidiş 100km geliş boşa gidiyorum.sonra araştırdım temsayı aradım zor zahmet doğru kişiye ulaştım ve derdimi anlattım benim haklı olduğumu sistemde hata olduğunu söyleyip beni aynı servise yönlendirdiler servistekilerin bişeyden anlamadığını belirtmeme rağmen kendisinin servisi arayıp bilgi vereceğini söyledi.gittim servise haber verilmiş hepsi pervane arızayı anlatıyorum yine anlamıyorlar size yemin ediyorum 5 kişiye servis müdürü dahil kağıda çizip sistemin nasıl çalıştığını anlattım ama nafile allahtan o sırada servise bi 4x4 geldide life kaldırtım araç stop haldeyken şafta baktırdım bide çalıştırıp baktırdım anca anladılar benimkinin çalışmadığını ama banada gına geldi.ben daha ne diyim bu adamlara ne anlatırsın nasıl anlatırsın gerisini siz değerlendirin.daha bi sürü var isterseniz anlatabilirim allahtan arabalar iyide arıza çıkarmıyor...


Yaşamış olduğunuz sıkıntıdan ötürü bir Temsa çalışanı olarak özür dilerim. Yalnız emin olun her servis aynı değil. Başka bir sorun veya sıkıntı yaşarsanız yardımcı olmak isterim. Düzenli bakımını yaptırdıktan sonra araçlar çok sıkıntı çıkartan araçlar değil.

suleymani' Alıntı:
99 model 3.5 pajeromla 2009 şubat ayında kaza yaptıktan sonra Ankara ve İstanbulda ki yetkili servislerden parçaları soruldu,hiç bir şekilde bulamadık,aracım yaklaşık 3 ay parça bekledi nihayetinde japonyadan parçalar geldi aracı servisten çıkardık,gelen parçalarda dikkatimi çeken mesela ön tampon boyalı gelmişti,aracımı kullandığım dönemde bir gün Ankarada ki yetkili servislerden Şeref oto ya uğradım tanışmamızın ardından parça sıkıntımdan bahsettim bana arabamın 3 ay yatmasına neden olan butun parcaların aslında temsanın stoklarında var oldugunu iş bilmez servislerin hasarlı parcaların uzerinde ki parçanın boyalı halinin stok numarasını temsaya sorduklarını temsanında haliyle elimizde yok dediğini,bu araçlar ithal edilirken en çok ihtiyaç duyulacak parçaların(far,sinyal,tampon) tümünün bolca temsa stoklarında olduğunu anlattı...
Yaşadığım bu tecrübeyi burada paylasmıs olmam bu markayı ve pajero modelini tercih edecek arkadaslara yardımcı olursa ne mutlu bana...

99 Model Pajero parçalarını 3 ay beklemiş olmanız bana da çok normal gelmedi. Yanlış bir uygulama olmuş. Parçaların renk kodlarına göre sınıflandırılabildiği doğrudur. Yoksa Temsa nın bulunabilirliği gerçekten yüksektir.
 



Ynt: Mitsubishi Servis Hakkında Herşey

Ben pajeroyu sattım,ilerde temiz 3.5 tek kapı bulursam yine alma niyetim var,bu araçlar parça sıkıntısı olan araçlar olarak biliniyor ve bu yuzden tercih etmeyen çok insan var çok keyifli ve dayanıklı aracı kullanmaktan mahrum kalıyorlar...
 

Ynt: Mitsubishi Servis Hakkında Herşey

mete bey merhaba.misthubishi l 200 aracım var.motor çalışırken ince bi vuruntu sesi var.tıtreşimi engelleyen miller varmış pndan dediler neden olabilir bilginiz varsa yardımcı olabilirmisiniz.
 

Ynt: Mitsubishi Servis Hakkında Herşey

opordace' Alıntı:
mete bey merhaba.misthubishi l 200 aracım var.motor çalışırken ince bi vuruntu sesi var.tıtreşimi engelleyen miller varmış pndan dediler neden olabilir bilginiz varsa yardımcı olabilirmisiniz.

L200 kaç ve hangi model ayrıca kaç km. de? Bu sorulara cevap verirseniz size daha verimli bir şekilde yardımcı olabilirim.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,807
Mesajlar
1,523,878
Kayıtlı Üye Sayımız
166,611
Kaydolan Son Üyemiz
halilkarabacak

Çevrimiçi üyeler



Geri
Üst