Mitsubishi L200'ün Diğer Pikaplardan Farkları Neler?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan paladayı Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 1
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 4,967

paladayı

Yeni Üye
Mesajlar
4
Tepkime Puanı
1
Merhaba herkese, kamp ve offroad yapabilmek için pickup araştırması yapıyorum seçeneklerimi 2 araç üzerinde yoğunlaştırdım: mitsubishi L200 ve Ford Ranger. Fakat aklıma takılan birkaç soru var: Önceki kasalarında sadece l200de orjinal arka diferansiyel kilidi olduğunu biliyorum fakat yeni modellerinde Rangerda da Hiluxta da arka diferansiyel kilidi var sanırım, onların bir farkı var mı %100 mekanik kilit, elektronik kilit, lsd gibi yoksa hepsi aynı mı? 2. sorum L200deki süperselect arazi şanzımanı ile diğerlerindeki 3 kademeli arazi şanzımanının tam olarak ne farkları var? Herkese iyi günler diliyorum
 

Etiketler
Difrensiyel kilitli hakkında pek bilgim yok ama superselect şanzımanda diğer araçlarda 2H,4H ve 4L olan sistemi mitsubishi 4H yi 2 ye bölerek farklı bir sistem yapmış.Birisinde orta difrensiyeli kilitleyip eşit güç dağılımı sağlarken(diğer pickuplardaki 4H) diğer kademesinde sanırsam akslardan kilitleyip kaygan zeminlerde yol tutuşu arttırırken manevra kabiliyeti ve yakıt ekonomisi sağlamış oluyor.Araç orta difrensiyel kilitliyken dönüşlerde kasma yaparken diğer seçenekde kasma yapmıyor.Ayrıca otoban kullanımlarında sürate göre aktarımı %70 arka tekerler %30 ön tekerler arasında dağıtıyor.Daha önce Wj kasa aracımda şehir içinde manevra sırasında (tam tur dönüşlerde) çıkan seslerden rahatsız oluyordum.Bu sistemde o sesler yok