barb_alone
SQ_for all
W460 kasanın aksesuar ve özellik olarak W463 modeline dönmesini çözdüm aşağı yukarı....
ama işin motor ve yürüyen aksam olarak soru işaretleri var kafamda hemde baya çok bu konuda hem sizden hem de işten anlayan bir usta ile yüzyüze bir görüşme imkanımız varsa çok sevinirim. gelelim sorularımıza...
G240 dizel bilindiği gibi 4 silindir bir makineye sahip yeni kanuna göre aynı silindir ve besleme sistemi olan motor ile değişim imkanı var artık... Sprinter veya Vito makineleri bulunmakta hatta sandık ile ithal edilmekte yetkili kişilerce.. şanzıman ve yürür sistemin değişmesi gerekir mi acaba ön arka ve orta diferansiyelin neden olarak tork ve güç farklı olacağından.. değişmesi gerekirse uygun güç ve tork eğrisinde olan G300 turbo dizel yürür aksamı işi götürür mü acaba altı silindir dört silindir fark yaratırmı acaba tork ve güç yakın olduktan sonra silindir sayısı pek etkilemez diye düşünmekteyim....
G300 dizel 5 silindir bir makineye sahip bu model içinde G290 dizel ve G270 CDI makineleri takılabilmekte tork ve güç bu model içinde etkili olur mu acaba... G270 CDI modeli triptronik şanzımana sahip bu şanzıman da elde edilirse 2000 öncesi W463 teki yürür aksama uygulanabilir mi acaba....
bu durumda en mantıklı seçenek hangisi olur... G240 mı yoksa G300 mü motor değişimi için 4 silindirli model yürür aksam bulma açısından daha geniş nedeni yakın oranlarda tork ve güç eğrisine sahip birkaç model var örneğin G350 veya G300 gibi altı silindirli dizel seçenekler... ama 5 silindirde seçenek az sadece en yakın teknik detaylarda G300 Turbo disel seçeneği var
örneklemek gerekirse
G270 CDI 156 HP/ 400 Nm torku var buna en yakın değer ile G300 turbo disel 177 HP/ 340 Nm tork değerleri ile bu aracın yürür aksamı uyabilir nedeni teknik özellikler yakın birbirine uyum sağlamakta problem olmayacağını düşündüm ama G270 CDI şanzımanı triptronik orta diferansiyele montajı uygun olabilir mi
G240 disel için seçenekler daha geniş aynı şekil de uygunlukta problem neler olur...
cevaplara teşekkürler şimdiden.....
ama işin motor ve yürüyen aksam olarak soru işaretleri var kafamda hemde baya çok bu konuda hem sizden hem de işten anlayan bir usta ile yüzyüze bir görüşme imkanımız varsa çok sevinirim. gelelim sorularımıza...
G240 dizel bilindiği gibi 4 silindir bir makineye sahip yeni kanuna göre aynı silindir ve besleme sistemi olan motor ile değişim imkanı var artık... Sprinter veya Vito makineleri bulunmakta hatta sandık ile ithal edilmekte yetkili kişilerce.. şanzıman ve yürür sistemin değişmesi gerekir mi acaba ön arka ve orta diferansiyelin neden olarak tork ve güç farklı olacağından.. değişmesi gerekirse uygun güç ve tork eğrisinde olan G300 turbo dizel yürür aksamı işi götürür mü acaba altı silindir dört silindir fark yaratırmı acaba tork ve güç yakın olduktan sonra silindir sayısı pek etkilemez diye düşünmekteyim....
G300 dizel 5 silindir bir makineye sahip bu model içinde G290 dizel ve G270 CDI makineleri takılabilmekte tork ve güç bu model içinde etkili olur mu acaba... G270 CDI modeli triptronik şanzımana sahip bu şanzıman da elde edilirse 2000 öncesi W463 teki yürür aksama uygulanabilir mi acaba....
bu durumda en mantıklı seçenek hangisi olur... G240 mı yoksa G300 mü motor değişimi için 4 silindirli model yürür aksam bulma açısından daha geniş nedeni yakın oranlarda tork ve güç eğrisine sahip birkaç model var örneğin G350 veya G300 gibi altı silindirli dizel seçenekler... ama 5 silindirde seçenek az sadece en yakın teknik detaylarda G300 Turbo disel seçeneği var
örneklemek gerekirse
G270 CDI 156 HP/ 400 Nm torku var buna en yakın değer ile G300 turbo disel 177 HP/ 340 Nm tork değerleri ile bu aracın yürür aksamı uyabilir nedeni teknik özellikler yakın birbirine uyum sağlamakta problem olmayacağını düşündüm ama G270 CDI şanzımanı triptronik orta diferansiyele montajı uygun olabilir mi
G240 disel için seçenekler daha geniş aynı şekil de uygunlukta problem neler olur...
cevaplara teşekkürler şimdiden.....