Ynt: LR Freelander
MC' Alıntı:
........
Defender dışında arazi aracı falan yok o uzmanlaşmış markanın; standart hallerinden bahsediyorum.
.........
Murat bu kelime landrover dan hiç anlamadığını gösteriyor, RRC, Disco I ve Defender aynı alt yapıyı kullanır, bu alt yapının esas sahibi RRC, 70li yıllarda o kullandı defender a geçmesi 86, Disco I e geçmesi 89 yılına kadar sürdü.
Ama bugün itibarıyla yeni araçlardan bahsediyorsan haklısın, ama burada çelişkiler var çünkü yeni defender da disco II ye ait bazı özellikleri kullanıyor. Hatta uzunca bir süre 2007 yılına kadar TD5 motor u bile kullandı.
LRTD5' Alıntı:
İyi bari disco ii ile araziye girmeye başlamış insanlar.
Ben yine de teknik açıklama ile karşılaştırma diyorum.
Camel Trophy için ise gercek bir marketing eventi evet,
hatta Abd Aya'da gitmedi, resimler sahte. Belki dünya bile tepsi gibi düz,
belki de boğanın boynuzuna bağlı. Zaten evrim geçirmeden yaratılan biz faniler için
bu seviyede bir pazarlama da gereksiz, desinler LR iyi diye bizde inanalım.
;D ;D ;D ilahi Serdar ;D
MC' Alıntı:
................... Defender arkasında gidebilen Disco kadar bir şey ifade etmeyen bir kıyas
.......................................
İşte başka bir Japon - LR kıyaslaması. Sıklıkla duyduğumuz şeyler aslında bunlar. Kaputta LR yazınca bi halt olmuyor malesef arazi kabiliyeti konusunda ;D
................................ Sadece arazi aracı üretmekle meşgul olmayanlar oldukça üstün ürünler ortaya koyabiliyorlar standart olarak, ayrıca genellikle servise yağ değiştirmeye gidiyorlar sadece, arabayı alıp bi araba parasıda tamirine harcamıyorlar ;D
Defender arkasında düz yolda gitmiyor , Sedardaki araç hiç modifiyesiz idi ozamanlar, Disco III henüz üretilmemiş, Disco II ler makam arabası statüsünde, en eskisi bir kaç yıllık, Full modifileli araçlar bir dere içinde derenin kıvrımlarıyla ilerliyorlar, En öndeki defenderin kaputu tamamen su altında , su öyle derinki rengi gök yeşil, gittikçe derinleşiyor, bunların arkasında Serdar hiç tınmadan ilerliyor, su defenderin ön flaplarından içeri girmeye başlıyor, Serdar hala arkalarında , nihayet Defenderlar daha fazla riske girmemk için düz duvar dere yatağının kenarından tırmanarak birer birer yukarıya çıkmaya başlıyor Serdar hala arkalarında , Defenderlar yırta yırta çıkıyor ama Serdar patinaj bile çekmeden aheste aheste .............. ;D umarım biraz olsun canlandırabilirsin durumu gözünde ;D
İkinci kısım ben japonlardan sonra Landrover a geçtim, işletim maliyeti Türkiye şartlarında Landrover için daha ucuz, modifiye etme olanaklarıda öyle. Düz yolda bindikten sonra japonda kırılmaz Landrover da , ama kırılmış bir japonun tamir faturasını gördüğünde gözlerin yuvalarından çıkar, bir daha tövbe edersin araziye girmemeye bumudur üstünlük?
Üçüncü kısımda aynı, yolda bineceksen neden arazi aracı alasın, diyelimki aldın hep yolda bindin, hangisini alırsan al normal bakım dısında arıza çıkarmaz. Saydığın araçların (işi arazi aracı üretmek olmayanlar) tamamını , bir pazar benim peşime tak bakalım kaçtanesi gün sonunda yürür durumda kalabilecek, eğer kalan olursa söz veriyorum aracımı verip yerine ondan alırım. ;D
Selamlar