LR Defender, Sorunları ve Çözüm Önerileri

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan aytaç Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 8
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 5,295
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

aytaç

Kamp I
Mesajlar
118
Tepkime Puanı
0
89 defender dizel aracımızı bir süredir sorunsuz kullanmaktaydık. aslında hala öyle ama hafta sonları aracı kurcaladığımda bazı şeyler gözüme çarpmaya başladı.yağ atma problemi, frenleme vs. aracın motorunnda yağlanan kısımları iyice temizledikten sonra 100 km kadar kullandım. volan muhafazası yağ filtresi pompa enjektör diplerinde yağlanma var. keçe deyip işin içinden çıkmak istiyorum ancak motor ilk çalıştığında dahi yağ kapağından çıkan buharı hayra alamet göremiyorum. soğuk motorun yağ buharı yapması nedir? kaçaklarla bağlantısı varmıdır? selamlar.
 

Ynt: LR Defender, Sorunları ve Çözüm Önerileri

Aytaç bey aracınız sanırım düz dizel size üç vakte kadar sanainin yolları görünüyor ve elinizden bir miktar para çıkaçak, şaka bi tarafa ya kapak ya da motor,bi ihtimal sekmanla kurtara bilrsiniz,motor normal sıcaklıgına gelince hava filtresine giden buhar hortumunu motor çalışırken çıkartın duman varsa motorunuz 4 kolluya binmiştir.iyi akşamlar

frenlerinize giden vakum hortumunu kontrol edin.
 

Ynt: LR Defender, Sorunları ve Çözüm Önerileri

CEM50' Alıntı:
frenlerinize giden vakum hortumunu kontrol edin.


frenlere giden vakum hortumunun alakasını anlayamadım. birazdaha ayrıntılandırabilirmiyiz. selamlar
 

Ynt: LR Defender, Sorunları ve Çözüm Önerileri

frenleme vs.diye yazmışsınız ben frenlerinizinde zayıfladığını düşünerek vakum hortumu dedim,tıkanmış veya kaçırıyor olabilir.(westin hausa giden vakum)
 

Ynt: LR Defender, Sorunları ve Çözüm Önerileri

pardon ben motorla alakalı söylediniz zannettim de. doğru. araç ısınıp yol yaptıkça düşük olan pedal seviyesi yükseliyor ve dokunmatik hale geliyor ayağımın değmesiyle tutar hale geliyor. o açıdan frenleme dedim. bu arada yazdıklarınız için çok teşekkür ederim. 87 kişi okumuş tek cevap yazan siz oldunuz. sağolun. ben bunları servisine sorarak sanayiye götürerek vs şeklinde de öğrenebilirdim. zaten bi çoğu hakkında da fikrim var ama ben bildiğim şeyler bile olsa tartışmayı fikir alışverişini severim ve isterim ki daha iyi bileyim bildiğimi zannederek yaşamayayım diye... biraz güncellenme biraz yeni şeyler öğrenmek adına. neyse zahmetinize teşekkür ediyorum. zannederim konu ilgi çekici değil. moderatörlerden ricam konuyu kaldırsınlar. hiç değilse görüntüyü bozmasın listelendiğinde. selamlar(ya da biri bana öğretsin yolunu ben kaldırırım.)
 



Ynt: LR Defender, Sorunları ve Çözüm Önerileri

elimden bir cok 110 geçti debriyajı cok sorun cıkartıyor.. sanayıdekı ustalar kacıo artık benden :smiley::smiley: gecen bana oldu ben yapim dedım merkezleri söktüm pistonları kontrol ettım taqtım :smiley: ve olmadı meğer şanzumanın ıcındekı çataldanmıss şanzuman,şaft vites kutusu,... herbısey ındı bı motor kaldı arabanın ustunde.. ki ben öğrenciyim motorcunn tarifiyle indirdim ufak bı kaynak yuzunden sabah 9 aksam 9 yaptım :smiley:
ama LR ye değer :smiley:
 

Ynt: LR Defender, Sorunları ve Çözüm Önerileri

aytaç bey malesef sitede iki elin parmakları kadar bir grup arasında seri üretim geyik yapılıyo,bu da siteye karşı olan ilğiyi kısa süre sonra yeni katılanlar için itici hale getiriyor,modaratörlere ve adminlerede duyrulur.

fatty_4u bahsettiğiniz çatal her debriyaj takımı degiştiğinde yenilenmesi gereken bir parça,önceki 110 larda ustalarınız size teklif etmemiş veya söylememiş olması hayli garip(alt iticinin pim başının oturduğu yuva pim tarafından deline biliyor)
 

Ynt: LR Defender, Sorunları ve Çözüm Önerileri

aytaç' Alıntı:
89 defender dizel aracımızı bir süredir sorunsuz kullanmaktaydık. aslında hala öyle ama hafta sonları aracı kurcaladığımda bazı şeyler gözüme çarpmaya başladı.yağ atma problemi, frenleme vs. aracın motorunnda yağlanan kısımları iyice temizledikten sonra 100 km kadar kullandım. volan muhafazası yağ filtresi pompa enjektör diplerinde yağlanma var. keçe deyip işin içinden çıkmak istiyorum ancak motor ilk çalıştığında dahi yağ kapağından çıkan buharı hayra alamet göremiyorum. soğuk motorun yağ buharı yapması nedir? kaçaklarla bağlantısı varmıdır? selamlar.

aytaç bey defender düz dizellerde üfleme genelde var ama bu motor gidik demek değil bence benim aracım ve gördüğüm defender düz dizeller üflemeyeni görmedim bu motora has bir durum ben pompacıya götürdüm aracı usta motor üflüyor ama bitik değil dedi . Yanı defenderlerde bu var demekki . Frenlerine gelince vakum sorunu var gibi gözüküyor. diğer yağ kaçakları sorun değil keçeden kaynaklıdır keçe fiyatları 50 ykr den 8 ytl arasında değişiyor hemen her usta değiştirir grank keçesi olsun maruti keçesi bunlar çok önemli şeyler değil
 

Ynt: LR Defender, Sorunları ve Çözüm Önerileri




Arkadaşlar, forumun genel sistemi gereği her problemin "ayrı bir başlık açılarak" duyurulması daha verimli olmaktadır...

Bu konuyu kilitliyorum. Kısa bir süre içinde soru ve cevaplarını ayrı başlıklar altında tasnif etmeye çalışacağız.

Aksaklık için kusura bakmayın ve lütfen problemlerinizi duyurmak için, ilgili bölümlerde yeni başlıklar açın...
 

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,828
Mesajlar
1,531,147
Kayıtlı Üye Sayımız
166,932
Kaydolan Son Üyemiz
vulas54

Çevrimiçi üyeler



Geri
Üst