10 sene sonra şu konuuk hortlatayım yeni başlık olmasın
5 yıldır 2.5 benzin/lpg ddefende ile beraberiz. Geçen sürede motorlar değişti, kapaklar, bujiler , sübap ayarları, elektronik ateşlemeye çevrildi vs. vs. Değişmeyen tek şey benim şu an 30 lt. ye yakın yakıtıım. (Güncel haliyle km'de 1 lira yani...) Tabi eskiden keyfime verdiğim yakıt işi artık beni zorlamaya başladı. Değişen parçalar yapılan ayarlar 'a bakarak en son 2 seçenek lpg regülatörü ve karbüratörde hava alma ihtimalleri kaldı. Regülatörü bugün sıfırıyla değiştirdim ama lpg ışklarının düşüşüne göre çok da ümitli değilim. Karbüratörü kurcalamak istemesem istemesem de son şüpheli o gibi... Bu sürede bu yakıt konusunda yeni fikirler oluşmuş yeni çözümler bulunmuş olabilir mi?
Bloss mixer K jetronik yakıt sisteminde iyi verim alan arkadaşlarım var. Sizin LPG mikseriniz nedir? Hava almaması lazım sistemin. Smoke test yapmalısınız. Bir de motor elektrik tesisatı sağlam olmalı. Zayıf kablolar sistemi şaşırtıp bozuyor.
SM-G965F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bloss mixer K jetronik yakıt sisteminde iyi verim alan arkadaşlarım var. Sizin LPG mikseriniz nedir? Hava almaması lazım sistemin. Smoke test yapmalısınız. Bir de motor elektrik tesisatı sağlam olmalı. Zayıf kablolar sistemi şaşırtıp bozuyor.
SM-G965F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
mikser yok. karbüratöre giren boru delinip verilmiş. mikser hem pahalı hem de temini zor hiç kalkışmadım. Motor elektrik tesistında bildiğim kadarıyla değişim öncesi ve sonrası bir sorun yoktu ama kontrol etmekte fayda var. Bir de karbüratörden şüpheleniyorum onu da anladığım kadarıyla hava kaçağı var mı vs. bir kontrol etmek istiyorum bakalım. yine de gerçekten 30 lt yakıt anormal bir durum.
efi mikser olayına girmeden olması gerekeni yakalamak niyetim. normal seviyelerden sonra yakıt tassarrufu düşünürsem bunlara bakabilirim. şu an konu bu düzenle 20-22 lt yakması gerekirken 30lt yakması ve bu çözülmeden bahsi geçenlere geçiş yapmanın da bir anlamı olmaz zaten.
efi mikser olayına girmeden olması gerekeni yakalamak niyetim. normal seviyelerden sonra yakıt tassarrufu düşünürsem bunlara bakabilirim. şu an konu bu düzenle 20-22 lt yakması gerekirken 30lt yakması ve bu çözülmeden bahsi geçenlere geçiş yapmanın da bir anlamı olmaz zaten.
Normal düzenden sonra bakacaksanız hiç normali düzeltmeye gerek yok ki! Efi yapınca zaten karbüratör, platin, meksefe, distrübütör hepsi iptal olacak. ECU takın, keyfinize bakın. Hem de gelsin ilave beygirler.
SM-S908E cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi