bende yeni bi araç topluyorum. defender 110'da yaptığım tadilatların resimlerini araç çıkınca atarım. aracın orjinali üstü çadırlı 3kapı, şimdiki hali 1kapı çift kabin 120 modeli projesi ve yapımı kendime ait sizinde araç resimlerinizi ve görüşlerinizi bekliyorum...
Hepinize merhabalar ben bu forum a yeni katıldım bu tarz arazi araçlarına merakım fazla biraz araştırma yaptım ama 90 lık defender türkiyede bulmak zor 110 luk alıp kestirmek daha mantıklı bu konuyla alakalı olarak 90 lık aracın 110 luk diesel araca göre yakıtı farkedermi vede 90 lık aracı beş kapılı yapılırmı ben resim olarak yaptım ço hoş görüntü çıkta saygılarla.
Defender 90 bulmak o kadar da zor değil. 110'dan kısaltmak, 90 bulmakdan daha zor ve masraflı olacaktır.
Yakıt tüketimi, aynı motor için, 90 ya da 110 kasada ciddi bir fark yaratmaz.
5 kapı 90 bana hiç çekici gelmedi. 90'ın güzelliği 3 kapı olmasında diye düşünüyorum.
Aracın sadece dış görünümü değil iç uyumuna göre resimdeki gibi olabilmesi imkansır
90" defender yapmanın en kolay yolu tenteli bir 110" defender alıp arkadan 90"boyuna getirilse geri kalıyor tavan yan çamlar
ve iç dizayn orjinal 90"ile aynı olur
1990 model orjinal d90'ini satmak isteyen bir arkadasim var. duz dizel. motor yuruyen ve kaporta iyi ama boya ister. icinde aksesuar yok. 16 bin istiyor. ilgilenen olursa bana mesaj atabilir.[color=][/color][color=][/color]
Hepinize merhabalar ben bu forum a yeni katıldım bu tarz arazi araçlarına merakım fazla biraz araştırma yaptım ama 90 lık defender türkiyede bulmak zor 110 luk alıp kestirmek daha mantıklı bu konuyla alakalı olarak 90 lık aracın 110 luk diesel araca göre yakıtı farkedermi vede 90 lık aracı beş kapılı yapılırmı ben resim olarak yaptım ço hoş görüntü çıkta saygılarla.
Diğer arkadaşların söylediği gibi 110" kesip 90 veya 100" yapmak oldukça zor ve stresli ama ortaya çıkan proje insana çok mutluluk veriyor.Yakıt olayı güç-ağırlık dengesini düşünürseniz elbette daha ekonomik olacaktır.Ancak kısa şasenin en büyük özelliği daha atik ve ergonomik bir yapısının olması.Ben 90" yapmayı hiç düşünmedim,bence çok kullanışlı değil.Yardımcı olabileceğim sorular varsa herzaman msj atabilirsiniz.
selamlar
110'' 'ten kesilerek 90'' yapılması halinde Trafik Tescili bakımından veya TUV Turk Muayenesinde bir sorun çıkıyor mu? Araç gerçekte 90'' ancak ruhsatta 110'' olarak mı gözüküyor, yoksa 90'' olarak tescil ettirmek mümkün oluyor mu?
110'' 'ten kesilerek 90'' yapılması halinde Trafik Tescili bakımından veya TUV Turk Muayenesinde bir sorun çıkıyor mu? Araç gerçekte 90'' ancak ruhsatta 110'' olarak mı gözüküyor, yoksa 90'' olarak tescil ettirmek mümkün oluyor mu?
ilginiz ve alakanızdan dolayı hepinize çok teşekkür ederim 110 luk aracı 90 lık yada 100 lük yapmak için maliyet ne olur bu konuda bilgilerinize ihtiyacım var sağolun ayrıca ben bu aracı av ve gezi için almayı düşünüyorum acaba defendermi yoksa vitara 3 kapımı hepinize teşekkür ederim