L200 Magnum 2006 Teknik Yardıma İhtiyacım Var

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan 1453 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 3
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 2,267

1453

Yeni Üye
Mesajlar
3
Tepkime Puanı
0
Yer
İstanbul
Merhaba arkadaşlar uzun zamandır üyeyim lakin pasifim bilgiye ihtiyacım varken mailim gezenbilir hesabın var ordan bilgi al der gibi önüme çıkardı. Bilgisi olanın bilgisine tavsiyesine ihtiyacım var. 2006 2.5 magnum 5 yıldır sahibiyiz 233.500 km'de 1 aydır araç yatıyor 1 hafta önce satmak niyetiyle aracı ilana koydum. Araçta çalışırken zor çalışıyordu geneldede bunu motor soğukken yapıyordu buna hitaben 1 hafta önce akü, bujiler, marş dinamo, kömürü vs usta ne derse değiştik düzelti sandık araç evin arkasında yatıyordu ve gelenler genelde karadeniz'li al sat yada karadenize göndermek için geliyor bir tanesi(hemşerim çıktı) bunda basit ama miğde bulandıran farklı bişey var çözemedim ve ben bu kelimeye takıldım çünkü titizim buna hitaben özel yetkili servis ve 3 4 japon araç ustasına gittim herkes birşey söylüyor emin değiller tabii deneme tahtası olucaz son iki tanesi büyük ihtimal mazot filitresi üstünedeki baypası dediler(yetkili serviste 390 tl olan küçük bir parça) sanayide vakvak diyorlarmış üzerine basarak yakıt pampalıyor yada hava çok bilmiyorum o parça dediler ve ordan çıktım eve giderken araç hareket halinde gazı yemedi sanki yakıt bitmiş yakıtı yemiyor ve performasn düşüyor gibi 10 saniye sonra toparladı ama artık hangisine güveneceğimi şaşırdım bu konuda bilgisine olan yada yaşayan arkadaşlar varsa yardım rica ediyorum ve yaptırmadan satmak istemiyorum. Buarada İstanbul Başakşehirdeyim şimdiden teşekkürler..
 

Etiketler
magnum
Aracı çalıştırmadan önce kontagi 3 defa açıp kapatıp hem ısıtma hem de mazot beslemesini sağlayalım.
Bu sekilde çalışırsa ısıtma bujileri mazot filtresi veya varsa depodaki pompa sorunlu olabilir.
Aracın deposunda pompa yoksa hava alma aparatina basarak sertleşmesini sağladıktan sonra marsa basalım. Bu sekilde çalışırsa bahsedilen geri kaçırma vardır.
Arac uzun süre mars çevirip ardından beyaz duman atarak çalışıyorsa enjektorlerde sorun oluyor. Bu durum yeni başladıysa enjektor temizleyici katkı, depoya biraz benzin veya fren hidroligi gibi yöntemler denenir. Güvenilir markadan enjektor temizleyici tavsiye ederim.