Korando , Ön Dana 35 Arka Dana 44 Tam Diferansiyel Kilidi Uygulamasi

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan orgasmatron Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 55
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 26,683
Lsd kırmaz


ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Etiketler
üstadlar öne lsd arkalar %100 ve mümkünse on-off modlu tavsiye ediyorlar.Bunun maliyetini hesaplamak gerekiyor şimdide...
 


üstadlar öne lsd arkalar %100 ve mümkünse on-off modlu tavsiye ediyorlar.Bunun maliyetini hesaplamak gerekiyor şimdide...
Sürekli 4 çeker araçlarda direksiyonu çevirdiksire tik tik diye ses yapan lsd ler var ses yapmayanı da var

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

benim araçta şu an o ses var ,rampa çıkışlarında 4x4 e aldığım zaman tam dönüşlerde bilhassa tık tık ses geliyor ? ben bu sesin akslardan geldiğini zannediyordum yoksa def lock varda bizim haberimiz mi yok ?
 



Akslardan da olabilir onde lsd de de olabilir ama o yastaki bir arabanin lsd si bitmistir degistirmekte fayda olur

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

ne zamandır tamirciye gidicem fırsatım olmadı , en son gittiğimde rot balans ayarı yapılırken balansıcının tekerlekleri çevirmekte kullandığı araç lastikleri çevirmekte zorlandı elimizle itip itip döndürmeye çalıştık o zaman uyuz oldum çünkü fren balata kontrol ayarlarını bir ay önce yapmıştım balata sıkışması olması ihtimali zayıf en iyisi bi baktırmak gerekecek içinde ne var ne yok ? dediğin gibi belki varsa lsd bitti o zorluyor.
 

üstadlar öne lsd arkalar %100 ve mümkünse on-off modlu tavsiye ediyorlar.Bunun maliyetini hesaplamak gerekiyor şimdide...

Ön ayrılabilir %100 kilit, arka sürekli %100 kilit arazide kullanırken daha iyidir. Ön LSD ise yarış araçları,uzun expedidasyon türü gezileri sevenler,yayla yolları gibi yerlerde gezenler için ideal. LSD zora gelince kendini bırakıyor bir de LSD balataları çabuk aşınıyor.
 

Sayin @tenekekutu tavsiyeleriniz icin tesekkurler.Araci onumuzdeki yil Turkiye daha sonra Balkanlar turu gibi kamp ve gezi amacli kullanma niyetindeyim yaklasik birbucuk yildir sizlerde okuyorsunuzdur araci standart yurur hale getirmek icin ugrastim.Su an icin ciddi tum sorunlar buyuk olcude halledildi.Bu esnada araci tanimak ve arazide aracin sınırlarını ve gücünu ogrenmek icin ufak capli arazi gezileri yapiyoruz.Amacim ekipman ve arac olarak onumuzdeki yila hazir olmak.Dlock ta zor sartlar altinda kaldigimda guvenli sorunsuz yolculuk yapabilme amacli.Gezilerde ana yollardan cok arazi rotasi kullamayi dusunuyorum.Amac bu oldugundan on lsd arka tam kilit tavsiyeleri aldim.Sizinde oneri ve goruslerinizi herzaman dikkatle okuyup notlar aliyorum.Tekrar tesekkur ederim.Selamlar Saygilar...

jeepxj35
 

Şimdi konu ile biraz alakasız olacak ama Hyundai Starex aracimin difransiyelini kilitli ye çevirmek istiyorum nette çok araştırdım hatta bizim araçların 4x4 dahi var yurtdışında ancak ülkemize gelmemiş.
Velhasılı konunun özü benm Hyundai Starex aracına kilitli diferansiyel kiti mevcut mu acaba Türkiye de

Wi-fi veya Mobil Bağlantı ile Bir Şekilde Gönderildi.
 




Yok aslinda konuyla alakalı


Ls diff lock eaton diye aratirsaniz sorunlariniz bir nebze cozulmus olur


ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

İlginiz için teşekkür ederim.

Wi-fi veya Mobil Bağlantı ile Bir Şekilde Gönderildi.
 


4x4 istemiyorum sadece diff lock olsa yeterli. Çünkü sabahtan akşama 6 ay boyunca 4x4 ve 6x6 araç uzerindeyim.
Hyundai için ise askıda kaldığı yerler oluyor bazen ben kendime gore bir sistem yaptım ancak çok kullanisli değil. Staerexte el freni teli sağ ve sol tekere el freni kolundan ayrı ayrı gidiyor ben kolu ikiz kol yaptım patinaj yapan tarafı cektigimde güç diğer tekere aktarildigindan arac kendini kurtarıyor. Bir nev-i EDL sisteminin manuel olanı işte
Ancak bu sekilde diferansiyel içini değiştirerek birşeyler yapabilirsem güzel olur.

Wi-fi veya Mobil Bağlantı ile Bir Şekilde Gönderildi.
 



Bazı doğa tutkunlarının haftasonu gelsin de daga taşa çıkıp ofroad yapayim diye hayaller kurarken Ben sürekli arazideyim Asfalta hasret kaldık

Wi-fi veya Mobil Bağlantı ile Bir Şekilde Gönderildi.
 



Bi 10 sene sonra orman 4x4 bmc leri elden cikarinca direk ihaleye giricem (pusudayiz) , unimog gibi esneme olayi yok diyorlar meslektaslariniz ama roket gibi gidiyor araclar

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi