Özelikle son linkteki dağyolundaki trafik yoğunluğu ve araçların hemen hemen hepsinin cj oluşu ilginç. Demek ki o bölgenin ihtiyaçlarını ancak bu araçlar karşılıyor. Aracların çoğunda cj farları yerine wrangler'larda görülen kare farlardan olması yerel tercih mi acaba.
Özelikle son linkteki dağyolundaki trafik yoğunluğu ve araçların hemen hemen hepsinin cj oluşu ilginç. Demek ki o bölgenin ihtiyaçlarını ancak bu araçlar karşılıyor. Aracların çoğunda cj farları yerine wrangler'larda görülen kare farlardan olması yerel tercih mi acaba.
Dünyanın çeşitli ülkelerinde olduğu gibi Pakistan'da da Willys döneminde imzalanmış bir lisans anlaşmasıyla veya belki evveliyatı Pakistan'ın Hindistandan ayrılmasından önceki Mahindra jeeplere dayanıyorda olabilir,K1 adı altında üretilmiş olan jeepler.Hindistan ve Pakistan'ın kuzeyinde oldukça yaygın olduklarından eski modeller biraz da sahiplerinin kişisel heves ve talepleri doğrultusunda daha sonraki modellere yerel ustalar tarafından çevrilmektedir.O kare farlar sonradan yapma olanlar.
Tekrarlıyayım;Bu jeepler Pakistan'da K1 olarak biliniyor.Himalaya Dağlarının batı uzantısında Karakurum ve Hindikuş bölgesinin sert coğrafyasının üstesinden gelebilmek için birinci öncelikli tercihleri bu jeepler ve ardından kısmen Toyota FC ler geliyor.
Son videoda ciddi bir trafik yoğunluğu var ülke yönetimi istese bu yola bir çare bulur gibi gözüküyor. Bende çare bulmak istenmiyorlar izlenimi uyandırdı.
Son videoda ciddi bir trafik yoğunluğu var ülke yönetimi istese bu yola bir çare bulur gibi gözüküyor. Bende çare bulmak istenmiyorlar izlenimi uyandırdı.
Son videoda ciddi bir trafik yoğunluğu var ülke yönetimi istese bu yola bir çare bulur gibi gözüküyor. Bende çare bulmak istenmiyorlar izlenimi uyandırdı.
Tek dertleri bu yol değil ki.Kuzey Pakistan Hunza Vadisi,Gilgit bölgesinin coğrafyasına bir göz atın derim.Mümkünse videolarını izleyin.