Jeep Wrangler Rubicon (2016)

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan rubicon06 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 9
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 13,390

rubicon06

Yeni Üye
Mesajlar
4
Tepkime Puanı
0
selam arkadaşlar ben de jeep wrangler tutkunlarından biriyim ve sahip olmak istediğim bir kaç model var fakat piyasaki ilanlara baktığımda 100.000 tl lik aksesuar paketi uygulanmış araçların dahi kmsi düşük bu çok dikkatimi çekti bunun sebebi nedir acab bilen var mı çok kafama takılıyo bu soru hem şehir içi hemde şehir dışı kullanmak istediğim ve sahip olmak istediğim bir araç fakat 99 model wrangler ler bile 12-20 bin kmlerde bunun sebebini gerçekten merak ediyorum bile varsa lütfen paylaşsın...
 

nedeni evdeki 2. ya da 3. araba olması olabilir ya da sahibinin motor yaptırması..
bu araçlarda 2.8 dizel motorun kasaya uyumu hala soru işareti, beğenenler de var bu kasaya yetmediğini söyleyenler de ( düşük km de motor yaptıran da)
 


yani benim de 2 tane aracım var fakat ben jeep wrangler de almak istiyorum piyasaya baktığım zaman hepsi birbirinin aynı gibi ilanlarla dolu kardeşim fikirlerin benim için kıymetli ben düşüncelere saygı gösteren biriyim fikirlerini bilgilerini paylaşırsan dinlerim...
 

motor da sorun yaşayıp rektifiye ettirmiş olabilir.
bu araçlarda 2010 yılından sonraki modeller 200hp ve mercedes G şanzuman ile donatılmış, ve o seri daha iyi.
diğer yandan ellenmemiş bir araç bulabilirseniz (daha önceden yüklenip sökülmemiş olmalı) ve işlemleri kendiniz yapacaksanız bu çok daha sağlıklı.
unutmayın ki kit+lastik+ayna mahruti gibi değişikliklerin toplam bütçesi 12 ila 18-20 bin arası değişiyor (2,5" ya da 3,5" yükseltme için ve işçilik + ekstra parçalar) bir de zaman ve araba rayına oturana kadar servis ziyaretleri var.

benim tavsiyem bu işten anlayan, yükseltme işlemini tam olarak yapmış 2-3 kullanıcı ile görüşün, test edin, net bütçe çıkartın. kit olarak MOPAR bakın, konforu standarta yakın oluyormuş (direk kullanıcıdan aldığım yorum)
sonrası kısmet :smiley:

mesela ben WJ de 4" yükseltme olayını kitten ibaret sanıyordum, ama iş o kadar basit değil ve diğer işlemleri / ek parçaları da siz kiti ya da diğer parçaları alırken anlatmıyorlar...
 



motor da sorun yaşayıp rektifiye ettirmiş olabilir.
bu araçlarda 2010 yılından sonraki modeller 200hp ve mercedes G şanzuman ile donatılmış, ve o seri daha iyi.
diğer yandan ellenmemiş bir araç bulabilirseniz (daha önceden yüklenip sökülmemiş olmalı) ve işlemleri kendiniz yapacaksanız bu çok daha sağlıklı.
unutmayın ki kit+lastik+ayna mahruti gibi değişikliklerin toplam bütçesi 12 ila 18-20 bin arası değişiyor (2,5" ya da 3,5" yükseltme için ve işçilik + ekstra parçalar) bir de zaman ve araba rayına oturana kadar servis ziyaretleri var.

benim tavsiyem bu işten anlayan, yükseltme işlemini tam olarak yapmış 2-3 kullanıcı ile görüşün, test edin, net bütçe çıkartın. kit olarak MOPAR bakın, konforu standarta yakın oluyormuş (direk kullanıcıdan aldığım yorum)
sonrası kısmet :smiley:

mesela ben WJ de 4" yükseltme olayını kitten ibaret sanıyordum, ama iş o kadar basit değil ve diğer işlemleri / ek parçaları da siz kiti ya da diğer parçaları alırken anlatmıyorlar...
Rubicon ayna mahruti kilit vs e 20 bin harcarsiniz ayni difrasniyeli kullanan ( onler dana 35 arka dana 44 tongil veya ksc kore uretimi) korando kj e ayni islemi 3000 bin tlye yaparsiniz ayni kilit ayni dingil ben sahsen rubicona o kadar para verip almam 4f7d60f6d1a4cfc581611ed5c8c00251.jpg 8b8824f69f53d0420958c45d375f0b88.jpg



ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 



Genelde imkanı geniş olanların sadece arazide kullandıkları araç olarak görüyorum . Ayda bir kere kullananda var , 2 ayda bir kullananda . Dolayısıyla km olmayabiliyor ama arazide yorulmuş olma ihtimali var tabi .
 

jeep wrangler rubicon standart hali ile uzun yol konforu olmayan bir araçtır. 2007 yılında 2011 yılının ilk dilimine kadar olan modelleri 177 hp dir 2011 yılı 2. diliminde 200 hp olarak ve iç kabinde değişiklik yapılarak üretilmeye başlanmıştır.2013 yılına kadar bu şekilde üretildikten sonra iç kabin rengi değişmiş iyileştirme olarak multimedia eklenmiş ve dikiz aynasına aydınlatma ilave edilmiştir.Başka bir değişikliği yoktur. Ön ve arka diff ler sahara modelinden farklı olarak dana 44 ve elektrikli % 100 kilit vardır. 33*12,50 r17 ebat mt lastik yükseltme kiti olmadan uygulanbilir ve aynamahruti bu ebata kadar değiştirlmeden kullanabilirsiniz. 3,5 inch yükseltme yapılarak 35x12,50 r17 veya 315 / 70 r17 ebat kullanabilirsiniz 4,5 inch yükseltme ile 37x12,50r17 (AEV 4,5 KİT İLE 39 LASTİK KULLANABİLİRSİNİZ ANCAK SORUNSUZ KULLANMAK İSTERSENİZ 37 Yİ GEÇMEMEYİ ÖNERİR) lastik kullanabilirsiniz tabi 35 ve 37 lastik kullanmak için ayna mahruti değişmelidir. Yükseltme kitinde AEV tavsiye ederim çift rezervuarlı olan amortisorün ısınmasını engellediği için arazi ve yol konforunda farklılık olmadan kullanabileceğiniz modeldir. eko modelide vardır . ayrıca ARB ve mopar kitler Türkiye içinde bulabileceğiniz yükseltme kitleridir.Motor ömrü için sorun yaşamış bir araç duymadım aracın arazi performansı oldukça başarılı son sürat denemeleri yapmayacaksanız güç performansı yeterli. kmlerin düşük olmasının sebebi uzun yolculuklarda konforsuz olması , arka koltuk açısının dik oluşu yolcuları rahatsız ettiğinden çok fazla seyahhat amaçlı kullanılmamasındandır. donanımlı mı , boş stok bir araç alıp kendiniz yapmakmı konusu ise ; donanımlı araçların hepsi ağır araziye girdiği ve hor kullanıldığı anlamına gelmez .Doğru modifiye yapılmış ve yıpratılmamış bir araç seçmek daha ekonomik olacaktır. Ama kendi zevkinize göre modifiye yapmak isterseniz yoğun araştırma ve daha geniş bir bütçeye ihtiyacınız olacaktır.
 
Son düzenleme:



Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,667
Mesajlar
1,521,849
Kayıtlı Üye Sayımız
166,520
Kaydolan Son Üyemiz
ozlergokhan

Çevrimiçi üyeler

Şu anda çevrimiçi üye yok.

SON KONULAR



Geri
Üst