Tüm forum üyelerine iyi günler diliyorum. Yaklaşık 10 yıldır gezenbilir üyesiyim. Nihayet bir jeep alarak aranıza katılma fırsatını yeni bulabildim. Bugün 2004 model jeep Cherokee 2.4 bir araç almaya karar verdim. Araç başka farklı şehirde, tanıdığım bir arkadaşımdan aracı expertize götürmesini rica ettim. Araç için çok detaylı inceleme yapıldı. İncele neticesinde; Aracın kaporta aksamının tamamen hatasız olduğu, fren, suspansiyon, elektrik arızasının bulunmadığı ve orjinal 153.000 km'de olduğu anlaşıldı. Buraya kadar herşey güzel, dyno'da yapılan testte motor çok iyi ve düşük kilometreli olmasına karşın performansının %50 mertebesinde çıkması olumsuz tarafı oldu.
Eksper firması ustaları sözlü değerlendirmelerinde aracın egzost sisteminde tıkanıklığın bu duruma neden olacağını söylemişler. Aracın muhtemelen ilk günden beri çok narin ve düşük devirlerde kullanıldığını düşünmekteler. Forum üyelerinden benzer durumu yaşayan ve/veya fikri olan varmı.
Lpg var ise kat hasarı olabilir. Motoru boğar. Şayet kat sağlam ise soğuk motor yağlı ve yağsız kompresyon ölçümü yapın. Geçmişe dair hararet gördü ise piston ovalleşiyor.
Cevaplar için teşekkür ederim. Araç LPG’likısmet olursa en geç önümüzdeki hafta sonu gidip aracı alacağım. Kullanıldıktan sonra muhtemel nedenleri tek tek eleyebilirim. Aslında benim merak ettiğim bu araçlarda kronik bir durum olup almadığı.
Lpg var ise kat hasarı olabilir. Motoru boğar. Şayet kat sağlam ise soğuk motor yağlı ve yağsız kompresyon ölçümü yapın. Geçmişe dair hararet gördü ise piston ovalleşiyor.
Cevaplar için teşekkür ederim. Araç LPG’likısmet olursa en geç önümüzdeki hafta sonu gidip aracı alacağım. Kullanıldıktan sonra muhtemel nedenleri tek tek eleyebilirim. Aslında benim merak ettiğim bu araçlarda kronik bir durum olup almadığı.