Yükseltme işlemini kısaca şöyle anlatayım. öncelikle bu araçlarda önlerde torsiyon barlar oldugu için işlem biraz daha kolay oluyor.
Torsiyonları önce sonuna kadar aldıktan sonra biraz boşluk verdik. ön kısımda yan dodiklerin altındaki çamurluklar sürttü bunları çıkarttık.Stamdart tamponda herhangi bir kesmeye gerek kalmadı ( gerçi sonradan biz ARB ön tampon taktık)
Arka ksımımlar için tüm arka aksı makasları söktük. Makaslardan bir kat aldık. Arka tekerdeki salmayı artırmak için makasları aksın üzerine aldık ( Aslında toyota gibi araçlarda makas zaten aksın üzerinde olarak fabrika çıkışı öyle geliyor)
Tabi bu işlem sonunda aracın standart amartisörlerini takamıyorsunuz. sıgabilecek ölçüye göre arazi off road tipi daha güçlü amorstsör seçtim. standarttan daha güçlü. zaten orjinal amartisör bu işlemden sonra uzun geliyor yerine.
Bu arada şaft boyunda ayarlama yaptık. uygun şeklde ekleme yaptıktan sonra şafttaki balansı aldık ve yerine montaj yaptık.
Şu an da makaslarımızın en alt katını diger yayların tersi yönüne kavis vererek ters çalışmasını sagladık bu şekilde daha yumuşak çalışır oldu. tabi işlemler bazen bazı ayarları yeniden yapmamamız gerekti.