güç olarak problem olmaz ancak üst devirde gelen maks tork nedeniyle patinaja düşerse her araç gibi zemini kazacaktır. mesela, gövdesi üzerine salak gibi bataklığa sapladığım fiat tipo yu, 3.3 litre pathfinder ile, yumuşak zeminden çekme halatını bağlayarak geri geri çekebilmiştim çünkü araç torkunu alt devirde verip sonra tükeniyordu. traktör gibi yani.
Geçen sene, Grand Cherokee WK 3.0 ile 4 low modunda ( 210 hp 510 nm tork, 4 low modunda yaklaşık 1250 nm ye çıkıyor) 800 km ağırlığındaki ufak tekneyi römorkuyla ıslak kıyıdan dışarı çekmeye çalışırken kumsala batan isuzu NPR küçük kamyonu ( 2 ton vardır damperi ile), beraberce çekme halatı ile çekmiştim. Patinaj olmadığı için zaten normalde çekme eşiği 3 ton iken belki 7 8 tona çıkmıştı ne battım nede patinaj yaptım. Eğer tork kontrol edilebilecekse neden olmasın yani.
ama.. suyun içine arabayı sokarsanız çıkamayabilirsiniz. youtube, infinity filan batıran ruslarla dolu.